Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14727)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilian saunapuhtaalle rusinareijälle taas kunnon kielari!
Oletko kehitysvammainen vai muuten vain erittäin ärsyttävä henkilö?
Älä loukkaa kehitysvammaisia.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Yötä Rakkaat 💕
Ehkä olet se jäätelö, jota kaipaan, ehkä et... öitä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. En haluaisi enää tuhlata aikaa kaipaamiseen vaan edetä.
Veikkaan, että eka lause pitää kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio
Se ei ollut tarkoitus. Mutta matala ÄO selittäisi tämän sairaan kommentit.
Hyvää yötä, nuku hyvin kaipaamani.
nm
"Yksi merkittävimmistä tekoälyn haitoista liittyy sen tuottaman tiedon luotettavuuteen.
Tekoäly voi antaa vastauksia, jotka vaikuttavat oikeilta, mutta sisältävät virheitä tai puutteita.
Tämä voi johtaa huonoihin päätöksiin, jos käyttäjä ei tarkista tietoja.
Esimerkiksi tekoälyn käyttö opiskelussa voi tuottaa virheellisiä lähdeviitteitä tai vääristää faktoja, mikä voi vaarantaa oppimisen ja tutkimuksen laadun."
Lähde: Arctic Nexus
Voin auttaa sinua päätöksenteossa, vaikka sinun pitäisi olla meistä se, joka osaa tehdä päätöksiä.
Yöhkistä tuli tänään puheeksi mun menneisyyden kaipailut/ihastukset ja tuntui todella oudolta, että olen täällä ketjussa ja muutenkin haikaillut jonkun sellaisen ihmisen perään, joka on nyt minulle puhtaasti HYI. Siis jotenkin olen ollut kyllä todella vinksahtanut :D
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio
Ei varmaan ole loukkaukseksi tarkoitettu. Kehitysvammaiset toistelee itseään ja vieläpä juuri tuollaisilla asioilla. Voi olla myös jäänyt anaali vaihe päälle!
Eri
GALLUP
Oletko mokannut kaivattusi edessä?
Vierailija kirjoitti:
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Ajattele mikä ihana asia, kun vihdoin pääsisit kaivattusi kanssa yhteiseen elämään. Kaikki odottavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan mies tunnisteita.
Kaipaan naista, en tunnisteita.
Sivu.
Minä kaipaan miestä ja tunnisteellista viestintää.
Ja mikäpä estää sellaista irl?
Se kuuluisa pallo ja eskalaatioikkuna.
Tämä Pallo ja eskalaatioikkuna ei ollut minulle tutti käsite, niin kysyin AI:lta:
Mikäli tarkoitit golfia, eskalaatiota (tilanteen kärjistymistä) voisi kuvastaa esimerkiksi kadonnut pallo (3 minuutin aikaraja), joka pakottaa pelaajan siirtymään säännön 18 mukaisiin toimenpiteisiin (varapallo tai lyönti- ja etäisyysrangaistus).
En osaa golfsääntöjä, mutta lyöntirangaistusta lukuun ottamatta nuo on varmaan ne ratkaisuvaihtoehdot myös tällaisessa ongelmassa(Sivu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinäkin nuolaista rusinareikää niin yllätyt. Siitä kuinka kiihoittavaa se on ja minkä nautinnon se saajalle antaa. Terveisiä!
Hyvää Yötä Rakkaat 💕