Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14662)
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Oletko mokannut kaivattusi edessä?
Olen selittänyt yhden sanan päin mäntyä. Ja heti 5 min päästö tajusin, että pieleen meni, mutta en enää kehdannut korjata. Isompi moka oli varmaan tämä ihastukseni häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi saa elää, sitä enemmän mahtuu sävyjä mustan ja valkoisen väliin..
Mitä näet harmaalla alueella?
Ainakin tunteita, jotka voivat iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta ja täysin odottamatta. Ja vielä mahdollisesti molemminpuolisina. Eikä se tee ihmisestä rikollista. Siitä seuraavat teot täytyy sitten punnita erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Ajattele mikä ihana asia, kun vihdoin pääsisit kaivattusi kanssa yhteiseen elämään. Kaikki odottavat sitä.
Ketkähän kaikki?
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Olen. mm. halannut, kun luulin sen olevan ok. Jäykästä takaisinhalista päätellen ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. En haluaisi enää tuhlata aikaa kaipaamiseen vaan edetä.
Veikkaan, että eka lause pitää kutinsa.
Toinen pitää vielä enemmän kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V, kirjain kohtaloin, tieni viitoittaa suuntana alaspäin.
Vinttis?
Minä kyselin vuos sit vinttiksen perään, voinko kysyä nyt, onko vinttis tunniste kaivatusta vai suhun liittyvä tunniste?
Vierailija kirjoitti:
"Yksi merkittävimmistä tekoälyn haitoista liittyy sen tuottaman tiedon luotettavuuteen.
Tekoäly voi antaa vastauksia, jotka vaikuttavat oikeilta, mutta sisältävät virheitä tai puutteita.
Tämä voi johtaa huonoihin päätöksiin, jos käyttäjä ei tarkista tietoja.
Esimerkiksi tekoälyn käyttö opiskelussa voi tuottaa virheellisiä lähdeviitteitä tai vääristää faktoja, mikä voi vaarantaa oppimisen ja tutkimuksen laadun."
Lähde: Arctic Nexus
Totta, mutta jos on yhtään kärryillä mistä puhutaan niin tulee tuntuma, että osaa erottaa mikä on "oikein". Välillä kyllä googlaan varmuuden vuoksi termejä.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Joku pitää varmaan yritystäni mokana, mutta en jaksa soimata siitä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Ajattele mikä ihana asia, kun vihdoin pääsisit kaivattusi kanssa yhteiseen elämään. Kaikki odottavat sitä.
Ketkähän kaikki?
Koko työyhteisö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan mies tunnisteita.
Kaipaan naista, en tunnisteita.
Sivu.
Minä kaipaan miestä ja tunnisteellista viestintää.
Ja mikäpä estää sellaista irl?
Se kuuluisa pallo ja eskalaatioikkuna.
Tämä Pallo ja eskalaatioikkuna ei ollut minulle tutti käsite, niin kysyin AI:lta:
Mikäli tarkoitit golfia, eskalaatiota (tilanteen kärjistymistä) voisi kuvastaa esimerkiksi kadonnut pallo (3 minuutin aikaraja), joka pakottaa pelaajan siirtymään säännön 18 mukaisiin toimenpiteisiin (varapallo tai lyönti- ja etäisyysrangaistus).
En osaa golfsääntöjä, mutta lyöntirangaistusta lukuun ottamatta nuo on varmaan ne ratkaisuvaihtoehdot myös tällaisessa ongelmassa(Sivu).
Minun kaivattu pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
Gin. Tonic.
Hg. Hg.
Ng. Ng.
Örgh.
Haluaisin tutustua suhun paremmin. :(
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua suhun paremmin. :(
Sama
Tekoälyyn turvautuminen vaimentaa omia ajattelutaitoja. Se mitä sinulla on korvien välissä on pääomaa, jota kannattaa varjella. Tekoäly ei siinä valitettavasti tule auttamaan, vaan pikemminkin päinvastoin.
Tekoälystä sen verran, että jos on tekstiin perustuva monivalintatehtävä niin riittää, että kopioi tekstin ja sen jälkeen tehtävän. Oon testannut useamman kerran, joka ikinen kerta on antanut oikean vastauksen. En ole lukenut edes tekstejä. #tunnustus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegasin Elvis pappi oli varattu.
Tiedän muuten nopeimman keinon, mutta enpä kerro tänne 🙃
Mulle ei kelpaa, kun haluan Vegasiin ja Elvis papin vihkimisen 🤗
Oletkohan ärsyttävä vai leppoisa tyyppi?
Olen myös mokannut niin, että jään suustani kiinni liian pitkäksi aikaa tai keskeytän asiallani jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan ärsyttävä vai leppoisa tyyppi?
Leppoisa. Minusta on hankala olla pitämättä. Ihan tosissaan.
Kävelin äsken pysäkin ohi ja just tuli dösä joka tulis sinne sun luo, tulipa jotenkin ikävä siinä..