Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14662)
Vierailija kirjoitti:
Tekoälystä sen verran, että jos on tekstiin perustuva monivalintatehtävä niin riittää, että kopioi tekstin ja sen jälkeen tehtävän. Oon testannut useamman kerran, joka ikinen kerta on antanut oikean vastauksen. En ole lukenut edes tekstejä. #tunnustus
Välillä en lue edes vaihtoehtoja vaan selaan vaan vaikka vikojen sanojen perusteella oikean vastuksen. Hieman huono omatunto mutta ei voi mitään. Jotkut asiat on vaan suoritettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Ajattele mikä ihana asia, kun vihdoin pääsisit kaivattusi kanssa yhteiseen elämään. Kaikki odottavat sitä.
Ketkähän kaikki?
Koko työyhteisö
Ei ainakaan meidän. Sivueri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyyn turvautuminen vaimentaa omia ajattelutaitoja. Se mitä sinulla on korvien välissä on pääomaa, jota kannattaa varjella. Tekoäly ei siinä valitettavasti tule auttamaan, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ei vaimenna, vaan säästää voimia, energiaa ja vähentää stressiä. Stressi PN pahinta ajatustoiminnalle.
Mistä toi PN tuli? Siis *on
Olet syntynyt olemaan VIP. SE on sun osasi
--> otsaasi leimattu. Siksikin herätät niin voimakasta kateutta. Vaistoan tietyn ilman ympärilläsi. Naiselle.
Ai keskustelu omaan ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Jahas.
Suurin piirtein.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Oletko mokannut kaivattusi edessä?
No en nyt edessä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Ajattele mikä ihana asia, kun vihdoin pääsisit kaivattusi kanssa yhteiseen elämään. Kaikki odottavat sitä.
Ketkähän kaikki?
Koko työyhteisö
Ei ainakaan meidän. Sivueri
Kyllä sekin aikanaan teidät hyväksyy 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Oletko mokannut kaivattusi edessä?
No en nyt edessä....
Vaan?
Mites tutustuminen hoidetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegasin Elvis pappi oli varattu.
Tiedän muuten nopeimman keinon, mutta enpä kerro tänne 🙃
Mulle ei kelpaa, kun haluan Vegasiin ja Elvis papin vihkimisen 🤗
Mulla on nyt yhtäkkii deja vu olo että oon kirjoittanut joskus tuollaisen vaatimuksen.
Gallup
Oletko tehnyt selväksi kaipaamallesi henkilölle että olet kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Mites tutustuminen hoidetaan?
Niin.Toisen pitää olla rohkea ja alkaa juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Otaksun😅
Juu, selvää on että tykkää <3
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tunnustanut ihastukseni. Että siinä mielessä kyllä.
Pitäisköhän vaan alkaa sammuttelemaan valoja.. Ehkä sydän tulee jossain vaiheessa perässä, jos järjestelee arkeaan niin, ettei näköhavaintoja enää tule.
Ei vaimenna, vaan säästää voimia, energiaa ja vähentää stressiä. Stressi PN pahinta ajatustoiminnalle.