Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (16047)
Vierailija kirjoitti:
Ystävämiehen seurassa ollut.
Voisit tulla sinne useemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole 12-vuotiaiden hiekkalaatikkoleikki eikä peukkuskaba.
Kyse on puhtaasti laista ja oikeudesta.
Minulla on erittäin vahva epäilys
tekijästä. Rikosilmoitusta hänestä en
ole vielä tehnyt. Pilailija ei tietenkään
ollut minä, vaan vanha tuttu koprofiili.
Tirsk!
Tämä oli minulta.
Ei ollut.
Minulta oli.
X o X 🍆👋Tungepa tuo munakoiso handuineen suoleesi!
Tämäkin on minulta.
12-vuotiaana jatkatte?
Ei minulta.
En kommentoi enää täällä,
en liioin muissa ketjuissa.
*Tulin vain tarkastamaan
trôllaukset ja kóprofiilin
edesottamukset.
-Collective Muse
Päiviä Goddess!
Haluaisin sanoa, että kaivattu on vain finni p:ssä, mutta asia ei ole niin. Kyllä minä hänestä oikeasti välitän. Haluan, että hänellä on kaikki hyvin. Toivoisin voivani edes etäältä suojella häntä ja olla vaikuttajana siihen, että hänen elämänsä sujuisi kaikin puolin onnistuneesti. Oot rakas, btw. <3
X o X jatkaa.
En ilmianna, en peukuta.
Annetaan lapsen leikkiä.
x
Kuuma kesäpäivä, jätskit puistonpenkillä, naakat ja sinä.
Silloin oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko tanssinut hänen kanssaan?
Olen. Mikä on vähän kummallista, koska en tanssi kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa, että kaivattu on vain finni p:ssä, mutta asia ei ole niin. Kyllä minä hänestä oikeasti välitän. Haluan, että hänellä on kaikki hyvin. Toivoisin voivani edes etäältä suojella häntä ja olla vaikuttajana siihen, että hänen elämänsä sujuisi kaikin puolin onnistuneesti. Oot rakas, btw. <3
Haista P-A-S-K-A. Välittäminen näkyy teoissa. Kaiken lässytyksen voi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu ketään ei kiinnosta nämä ei minulta -ilmoittelut
Teinit aloittavat lauseensa tuolla sanalla, pilkuttavat ja käyttävät välilyöntinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä tekoja näytetään, kun en näe missään koko tyyppiä? Asutaan kaukana toisistamme ja kaikki yhteys on loppunut työn kautta monta vuotta sitten. Älä sinä tule sivusta neuvomaan yhtään mitään, kun et mistään mitään ymmärrä, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita sanoja, näin pitää ollakin. Miksi juuri kaivattuaan pitäisi syyllistää. Ymmärrystä olettamusten sijaan.
Jos se toinen ei valitse sinua ja kohtelee, kun paska kaa! Suhtaudu häneen, kun hän olisi, kun koiran kak ka, jonka ohitat tuolla kulkiessasi👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä tekoja näytetään, kun en näe missään koko tyyppiä? Asutaan kaukana toisistamme ja kaikki yhteys on loppunut työn kautta monta vuotta sitten. Älä sinä tule sivusta neuvomaan yhtään mitään, kun et mistään mitään ymmärrä, ääliö.
Et näe koko tyyppiä. Eli kirjoituksesi on vain narsistista sananhelinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Joku kuitenkin pitää meitä yhdessä?
Ja hah, finnejä haluaa vain puristella.
Siksi ymmärrän tuon ajatuksen. Ihmisessä, jolle minä en ole mitään, ei lopulta ole minullekaan mitään.