Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15996)
Vierailija kirjoitti:
Jos se toinen ei valitse sinua ja kohtelee, kun paska kaa! Suhtaudu häneen, kun hän olisi, kun koiran kak ka, jonka ohitat tuolla kulkiessasi👌
Komppaan. Noin sen kuuluu mennä.
Kaivattu saa täältä vain kauniita ajatuksia. Hän on ihana ja toivon hänelle pelkkää hyvää elämässä. 💕
Tykkään mieluummin nostaa toista ylöspäin, en vetää alas. Eli negistelyt ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään mieluummin nostaa toista ylöspäin, en vetää alas. Eli negistelyt ei minulta.
Tiedät siis muutamasta anonyymistä sanasta, millaisia muut ovat ja mitä kaiken taustalla on??? WOW!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Ajatella jos olisi kaivatulle finni.
En finne.
Tositarkoitus, substantiivi
Aikomus tehdä tai saavuttaa jotain vakavalla mielellä. vakava tarkoitus, rehellinen aikomus.
Jaahas. Apua ei nyt tule. Eteenpäin.
Auringon säteitä sumusta kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se toinen vetää alas ja mattoa alta? Riittääkö voimavarat toisen nostamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät siis muutamasta anonyymistä sanasta, millaisia muut ovat ja mitä kaiken taustalla on??? WOW!
Yleisesti elämässä ja viesti oli tarkoitettu kaivatulle. Eli ei sinulle.
Reilun vuoden aikana olen saanut sinulta oikeassa elämässä nämä:
Yhden tervehdyksen, jota ennen vilkaisit, ettei vaimosi näe sinun tervehtivän minua.
Antikohtaamisen, jossa nostit hattua viereiselle ja jota tervehdit, mutta minut ohitit. Et katsonut edes silmiin.
Käänsit selän minulle nenäni edessä, kun tulin paikalle.
Kerroit julkisesti yhteisistä suunnitelmistanne
Katsoit silmiin useamman kerran.
Mitä itse päättelisit näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneen turvaudut kun maailma romahtaa?
"Turvata voin yksin Jumalaan."
That's correct. On kokemusta asiasta.
"Mihin ihmisen mahdollisuudet päättyvät, siitä Jumalan mahdollisuudet alkavat." 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneen turvaudut kun maailma romahtaa?
"Turvata voin yksin Jumalaan."
That's correct. On kokemusta asiasta.
"Mihin ihmisen mahdollisuudet päättyvät, siitä Jumalan mahdollisuudet alkavat." 💛
Äläpä muuta sano.
Toisaalta ihmisellä voisi olla mahdollisuuksia mutta ne evätään. Jumala pystyy tekemään meille mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Hän saisi vähän puristella 😂😘
Kamala elää näissä harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Donald vielä pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Donald vielä pahemmin.
Arvasin, että joku murjaisee jonkun tällaisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Alistunut kaipaukselle?
Alistunut kaivatulle?