Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Hyvää huomenta koivujen keskelle, Sale nähdään tällä viikolla!
Rikkinäinen puhelin saa loppunsa, leikki jatkukoon mutta tuulen suunta lienee muuttunut.
Totuus ei pala tulessakaan.
Tunniste. Rantapäivä. 15.06
Hyvää keväistä päivää kaipaamalleni.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Toivottavasti nähdään tänään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nähdään tänään.
Viikon päästä varmaan.
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Vierailija kirjoitti:
#397 trollaa. E
Jaksaako joku muka kaivaa erikseen viestejä jostain..?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Joku kuitenkin pitää meitä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
😥
Haluisin kertoa noin tuhat asiaa, jotka ehkä vaikuttaisi positiivisesti mojoon. Mutta yritän pitää suuni supussa, koska ei hyvää ilman huonoja seurauksia...
Lämpöisiä ajatuksia rakkaalle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Tämä oli varmaan mulle.
Moi! mitä kuuluu töiden ääreen ?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Ei sitä murkkuikäiset oikein vielä tiedäkään, mitä haluta. Rakkaus tulee myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Moi! mitä kuuluu töiden ääreen ?
Tässä kevyesti hengaillen, töitä riittäköön kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nähdään tänään.
Viikon päästä varmaan.
Parin viikon päästä voitais nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nähdään tänään.
Aika,paikka ja tunnussana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Ei minulta. Hänessä on paljonkin, mitä haluta, vaikka en saakaan. On toki paljon sellaista, jota en haluaisi, kuten se, että hän ei halua minua.
Ja se, että toiselle ei ole ensisijainen, on hylkäys. Sikäli on tyhmyyttä haluta ihmistä, jolle ei ole valittu.
On aika vaikeaa valita ihmistä, joka ei valitse minua.
Öitä