Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15996)
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Huomaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Alistunut kaipaukselle?
Alistunut kaivatulle?
Alistunut kaivatulle.
Ehkä hänkin on alistunut sinulle?
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Niin minäkin. Säästelen voimiani.
Kaksiteräisen kaipauksen heiluttelu, ja siitä pois pyristely, on ihan oma lukunsa. Olkaa tyytyväisiä ettei teillä ole näin.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Minä en ole täysin alistunut, koska rimpuilen irti sellaisesta, jossa ei ole liikkumatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkautta. Tämä on joku sairaus. Sinussa ei ole oikeasti mitään mitä haluta. Olet kuin kipeä finni ihon alla.
Ajatella jos olisi kaivatulle finni.
Hän saisi vähän puristella 😂😘
Ei pidä mennä puristelemaan finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Minä en ole täysin alistunut, koska rimpuilen irti sellaisesta, jossa ei ole liikkumatilaa.
Tällä kertaa voimat ei riitä, joten hyväksyn kohtaloni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta koivujen keskelle, Sale nähdään tällä viikolla!
Rikkinäinen puhelin saa loppunsa, leikki jatkukoon mutta tuulen suunta lienee muuttunut.
Totuus ei pala tulessakaan.
Tunniste. Rantapäivä. 15.06
Moi A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin alistunut.
Tällä kertaa voimat ei riitä, joten hyväksyn kohtaloni.
Millähän tavalla minä sinua alistan?
Emilylle pusut. Älä vastaisuudessa tuu mun mieleen kesken työpäivän, jooko. Ei ole ok keskeyttää työhön liittyvää ajatusvirtaa.
Yritän päästä yli. Kävin treffeillä. Jännä että hän näyttää kuin voisi olla veljesi.
Haluaisin edetä muissakin suunnitelmissa joissa oot mukana, mutta en kykene oikein objektiiviseen ja rationaaliseen ajatteluun tällä hetkellä. Tunteet on rikkoneet mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilun vuoden aikana olen saanut sinulta oikeassa elämässä nämä:
Yhden tervehdyksen, jota ennen vilkaisit, ettei vaimosi näe sinun tervehtivän minua.
Antikohtaamisen, jossa nostit hattua viereiselle ja jota tervehdit, mutta minut ohitit. Et katsonut edes silmiin.
Käänsit selän minulle nenäni edessä, kun tulin paikalle.
Kerroit julkisesti yhteisistä suunnitelmistanne
Katsoit silmiin useamman kerran.
Mitä itse päättelisit näistä?
Mitä jos keskittyisit itsesi tasoisiin miehiin? :)
Mitä sinä minun, hänen tai hänen puolisonsa tasostaan tiedät? Sinun ihmiskäsityksestäsi kertoo se, että ylipäänsä puhut tasoista. Haistatan pitkät ihmisten luokitteluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa, että kaivattu on vain finni p:ssä, mutta asia ei ole niin. Kyllä minä hänestä oikeasti välitän. Haluan, että hänellä on kaikki hyvin. Toivoisin voivani edes etäältä suojella häntä ja olla vaikuttajana siihen, että hänen elämänsä sujuisi kaikin puolin onnistuneesti. Oot rakas, btw. <3
Haista P-A-S-K-A. Välittäminen näkyy teoissa. Kaiken lässytyksen voi lopettaa.
Missä niitä tekoja näytetään, kun en näe missään koko tyyppiä? Asutaan kaukana toisistamme ja kaikki yhteys on loppunut työn kautta monta vuotta sitten. Älä sinä tule sivusta neuvomaan yhtään mitään, kun et mistään mitään ymmärrä, ääliö.
Et näe koko tyyppiä. Eli kirjoituksesi on vain narsistista sananhelinää.
Olet ihmiskunnalle haitallinen yksilö, koska olet a) typerä ja b) todella vastenmielinen ja umpinegatiivinen ihminen. Lakkaa olemasta, ole hyvä. Tai lakkaa ainakin ottamasta minkäänlaisia kontakteja muihin ihmisiin.
Alistunut kaivatulle.