Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko tanssinut hänen kanssaan?
Olen. Tanssimme kuutamoiltana elävän musiikin tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan masennus tuntua tältä?
Millaiselta?
Alakuloa
Vierailija kirjoitti:
En ole lähestynyt pahaa naista. Enkä kyllä hyviäkään. Olen kadottanut itseni ja suuntani. Olen kuin kuiviin puserrettu sieni vaikka periaatteessa kaikki on ok. Vaikea selittää. Jostain pitäisi taikoa jokin juttu, joka kohentaisi itsetuntoa.
Lähesty kaivattuasi.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan masennus tuntua tältä?
Miltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tiedetään että tässä on jotain. Mitenkä edetään?
Olet jo kerran ollut todella rohkea. Tee se uudelleen. <3
Näin sanoo passiivinen ihminen, joka pitää itseään hyvänä saaliina 🤮
Taidat pitää tosta hyvästä saaliista, kun on ajatuksissasi😏
Kunhan kommentoin. En todellakaan pitäisi. En pidä pelokkaista miehistä. Miehen pitää tietää, mitä haluaa ja myös osata sanoa se. Jälkeenpäin on turha vollottaa jos on mennyt vellit housuihin.
Ja kaiken tämän tarkoitus on?
Arvaan, että sinulla on vaikeaa monella tavalla. Itsellänikin on isoja edessä, mutta eräällä tavalla suurimmat takana. Siksi on voimavaroja auttaa, kun vain annat. Olet äärettömän tärkeä, rakas ja mielessäni yhtenään. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan masennus tuntua tältä?
Ei voi tietää kun en ole konsaan ollut masentunut. Pelkäätkö kuolemaa?
Luulin että mies oot eronnut mutta etpä näköjään oo. Et kykene irrottautumaan siitä hämähäkin punomasta verkosta. Hyvää loppuelämää. Älä kadota itseäsi ihan kokonaan. Mun kirjoittaminen tänne loppuu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken tämän tarkoitus on?
Lisätä rakkautta tähän maailmaan
Janoan takaisin, nuku hyvin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lähestynyt pahaa naista. Enkä kyllä hyviäkään. Olen kadottanut itseni ja suuntani. Olen kuin kuiviin puserrettu sieni vaikka periaatteessa kaikki on ok. Vaikea selittää. Jostain pitäisi taikoa jokin juttu, joka kohentaisi itsetuntoa.
Lähesty kaivattuasi.
Ensin pitäisi saada mojo takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että mies oot eronnut mutta etpä näköjään oo. Et kykene irrottautumaan siitä hämähäkin punomasta verkosta. Hyvää loppuelämää. Älä kadota itseäsi ihan kokonaan. Mun kirjoittaminen tänne loppuu nyt.
Yeah yeah
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että sinulla on vaikeaa monella tavalla. Itsellänikin on isoja edessä, mutta eräällä tavalla suurimmat takana. Siksi on voimavaroja auttaa, kun vain annat. Olet äärettömän tärkeä, rakas ja mielessäni yhtenään. Kauniita unia.
Voisinpa viestiä kanssasi rakas.
Sulle, ken kolahdit kovaa, maskin takaa. Joskus tänne kirjoitin ja irl kasvotusten vastaisin, ku sut näkisin..💘Kaipaan katsoa läheltä silmiisi. Hyvää yötä ihana hymyilijä.
Tulen minä vastaan, lupaan sen.