Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää.
Just.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä jojoilua.
Sama
Kauniita unia heille, jotka kaipaavat tosissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää.
En ikinä. Vaimoni on parasta ihmislaatua kaikilla mittareilla mitattuna. -vaimo
Mitä ihmettä teet sitten täällä? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää.
Ei sulla oo varaa sanoa, itselläskin on toinen paha nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä jojoilua.
Sama. Mikset tulet vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä jojoilua.
Älä sitten jojoile. Ole siinä, luotettava ja consistent.
Lämpöä ja rakkautta lähetän sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää.
Ei sulla oo varaa sanoa, itselläskin on toinen paha nainen!
Olen ihan hetero nainen ja viesti oli miehelle.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa liimautua kylkeesi kiinni tuhisemaan. 🥰 Siinä olisi hyvä olla.
Mun reisilihakset on niin jumissa että kävely on vaikeaa. 😂
-M.K.K
Haluaisin viettää vielä aikaa kanssasi ennen kuin lähden pois. Vielä kun se on mahdollista. En vain osaa pyytää. Ansaitsisit vähintäänkin tietää miten paljon ihailen sinua ja miten erityinen ihminen olet. Vaimomateriaalia. 💔
Voikohan masennus tuntua tältä?
Jos olisin osannut kerralla lähestyä oikein, ei tarvitsisi yrittää keksiä keinoja lähestyä uudelleen. En keksi, etkä sinä tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää.
En ikinä. Vaimoni on parasta ihmislaatua kaikilla mittareilla mitattuna. -vaimo
Mutta hänen vaimo ei ole hyvä vaan paha ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan masennus tuntua tältä?
Millaiselta?
Toivottavasti siulla on ollut kiva päivä, omani sujui mukavasti räntäsateesta huolimatta. Kävin viikonloppuna kasvinkumppanin luona satain kilsain takana, oli symppistä, miulle tehtin mielenkiintoinen ja varteenotettava tarjous, tulee erityisen ajankohtaiseksi 27kk kuluttua mikäli siihen mennessä en saa asioitani järjestettyä täällä, missä surullinen olemassaoloin vaikuttaa ilman siua. Meidän pitäisi tavata. Aattelen Siua rakkaudella, tarjoisin iltapalan siulle mikäli oisit täällä, kauniita unia nainen, nuku hyvin lounaassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää vielä aikaa kanssasi ennen kuin lähden pois. Vielä kun se on mahdollista. En vain osaa pyytää. Ansaitsisit vähintäänkin tietää miten paljon ihailen sinua ja miten erityinen ihminen olet. Vaimomateriaalia. 💔
Minne lähdet? :O
En ole lähestynyt pahaa naista. Enkä kyllä hyviäkään. Olen kadottanut itseni ja suuntani. Olen kuin kuiviin puserrettu sieni vaikka periaatteessa kaikki on ok. Vaikea selittää. Jostain pitäisi taikoa jokin juttu, joka kohentaisi itsetuntoa.
Asiattomat kommentit eivät ole minulta.
En ikinä. Vaimoni on parasta ihmislaatua kaikilla mittareilla mitattuna. -vaimo