Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
13341/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää. 

En ikinä. Vaimoni on parasta ihmislaatua kaikilla mittareilla mitattuna. -vaimo

Vierailija
13342/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää. 

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13343/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä jojoilua.

Sama

Vierailija
13344/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia heille, jotka kaipaavat tosissaan! 

Vierailija
13345/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää. 

En ikinä. Vaimoni on parasta ihmislaatua kaikilla mittareilla mitattuna. -vaimo

Mitä ihmettä teet sitten täällä? Sivusta 

Vierailija
13346/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää. 

Ei sulla oo varaa sanoa, itselläskin on toinen paha nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13347/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä jojoilua.

Sama. Mikset tulet vastaan?

Vierailija
13348/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä jojoilua.

Älä sitten jojoile. Ole siinä, luotettava ja consistent. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13349/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä ja rakkautta lähetän sinne.

Vierailija
13350/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää. 

Ei sulla oo varaa sanoa, itselläskin on toinen paha nainen!

Olen ihan hetero nainen ja viesti oli miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13351/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Voisinpa liimautua kylkeesi kiinni tuhisemaan. 🥰 Siinä olisi hyvä olla.

Mun reisilihakset on niin jumissa että kävely on vaikeaa. 😂

-M.K.K

Vierailija
13352/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää vielä aikaa kanssasi ennen kuin lähden pois. Vielä kun se on mahdollista. En vain osaa pyytää. Ansaitsisit vähintäänkin tietää miten paljon ihailen sinua ja miten erityinen ihminen olet. Vaimomateriaalia. 💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13353/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset


 

Voikohan masennus tuntua tältä?

Vierailija
13354/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin osannut kerralla lähestyä oikein, ei tarvitsisi yrittää keksiä keinoja lähestyä uudelleen. En keksi, etkä sinä tule vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13355/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että pääsit siitä pahasta naisesta eroon mutta et näköjään päässyt. Hyvästi sinulle sitten. En kirjoita enää. 

En ikinä. Vaimoni on parasta ihmislaatua kaikilla mittareilla mitattuna. -vaimo

Mutta hänen vaimo ei ole hyvä vaan paha ja ilkeä. 

Vierailija
13356/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:


 

Voikohan masennus tuntua tältä?

Millaiselta? 

Vierailija
13357/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siulla on ollut kiva päivä, omani sujui mukavasti räntäsateesta huolimatta. Kävin viikonloppuna kasvinkumppanin luona satain kilsain takana, oli symppistä, miulle tehtin mielenkiintoinen ja varteenotettava tarjous, tulee erityisen ajankohtaiseksi 27kk kuluttua mikäli siihen mennessä en saa asioitani järjestettyä täällä, missä surullinen olemassaoloin vaikuttaa ilman siua. Meidän pitäisi tavata. Aattelen Siua rakkaudella, tarjoisin iltapalan siulle mikäli oisit täällä, kauniita unia nainen, nuku hyvin lounaassa.

Vierailija
13358/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin viettää vielä aikaa kanssasi ennen kuin lähden pois. Vielä kun se on mahdollista. En vain osaa pyytää. Ansaitsisit vähintäänkin tietää miten paljon ihailen sinua ja miten erityinen ihminen olet. Vaimomateriaalia. 💔

Minne lähdet? :O

Vierailija
13359/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähestynyt pahaa naista. Enkä kyllä hyviäkään. Olen kadottanut itseni ja suuntani. Olen kuin kuiviin puserrettu sieni vaikka periaatteessa kaikki on ok. Vaikea selittää. Jostain pitäisi taikoa jokin juttu, joka kohentaisi itsetuntoa.

Vierailija
13360/21629 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomat kommentit eivät ole minulta.

Ketju on lukittu.