Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12583)
Vierailija kirjoitti:
Yön pimeyden turvin hän saapuu luokseni kuin aave.
Hui!
Ymmärrä toimintaa
Pyytää tunnistetta muka kiinnostuneena - saa sen joltakin - käy päälle ja tekee pahaa = sairasta toimintaa
Kuka vastaa ja kuka ei.
Miten ja mistä syystä.
Ymmärrä toimintaa.
Opettaako paha ihminen asioita sinulle totuudellisesti?
Ymmärrä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä toimintaa
Pyytää tunnistetta muka kiinnostuneena - saa sen joltakin - käy päälle ja tekee pahaa = sairasta toimintaa
Noin se täällä menee, vasemmalta ja oikealta.
Miksi et anna ihmisen puhua? Perusoikeuksiin kuuluu saada tulla nähdyksi ja kuulluksi. Miksi et suostu kuuntelemaan?
Tai miksi jopa teet kaikkesi vaientaaksesi ihmisen?
Onko olemassa tilannetta jossa päällesi saadaan puhua?
Ymmärrä toimintaa ja tilanteita.
Jos haluat kehittyä, sinun on oltava rehellinen ja totuudellinen. Muuten kasvatat itseäsi kieroon.
Kun kehität itseäsi ollen rehellinen ja totuudellinen, kieroudut muiden mukana.
On oltava vastakkaisia asetelmia.
Jokaista vastaan voi olla jotakin.
Meri on vielä jäässä. Terveisiä Eiranrannasta, spåra 6:sen päättäriltä. Hyvää yötä, kun on sen aika 🖤💤😴💤🖤
Koti: Leinelän Aika Asema
Persoonan vaikeustaso: Haastava
Huomio: ⭐
Voima: ⭐
Vauhti: ⭐
🖤Roosuli🖤
Aatos: "HSL eli Hintava Seudullinen Liikuttaja!"
Vierailija kirjoitti:
Pohja sakka horisee taas 👋
On vahvuutta antaa ihmisille heidän ansaitsemansa arvostus.
Kuka pystyy antamaan arvostusta jokaiselle ihmiselle juuri oikealla tavalla?
Miten elät itsesi kanssa kun elät murhaten muita?
Vierailija kirjoitti:
Mun kompassi menee solmuun koko päiväksi jos hänet nään jossain. Sulaa vahaa edelleen.
Sama 😬
Annan sinulle arvostusta ihmisenä ja sinä päätät tappaa minua. Annan silti sinulle ihmisenä arvostusta. Sinä otat tyytyväisenä kaiken vastaan, olet kaiken arvoinen.
Kumpi meistä olikaan vahvempi ja viisaampi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Annan sinulle arvostusta ihmisenä ja sinä päätät tappaa minua. Annan silti sinulle ihmisenä arvostusta. Sinä otat tyytyväisenä kaiken vastaan, olet kaiken arvoinen.
Pidä saatana lättys kii ällöttävä akka 🤮🤮🤮🤮
Ymmärrän sinua. En voi silloin olla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä saatana lättys kii ällöttävä akka 🤮🤮🤮🤮
En varmasti pidä ikipäivänä. Siinähän oksentelet.
Vierailija kirjoitti:
Yksi viesti aiheesta riittää.
"Sakari Topeliuksen isän isoisä Kristoffer Toppelius pakeni isonvihan aikaan vuonna 1714 sisarustensa ja äitinsä kanssa Oulusta Muhokselle piilopirttiin. Kasakat kuitenkin ryöstivät pojan ja veivät Venäjälle. Venäjällä hän pääsi asumaan lapsettoman pariskunnan taloon, sai uuden, venäläisen nimen ja opiskeli venäläisessä koulussa.
Vuosien kuluttua Kristoffer karkasi, ja kulkiessaan aina auringonlaskua kohti pääsi Viipuriin. Viipurista hän pääsi laivalla Tukholmaan, missä sattumalta kohtasi äitinsä satamassa. Äiti ja lapset muuttivat lopussa takaisin Ouluun ja Kristoffer pääsi takaisin samaan pihapiiriin, josta he olivat muuttaneet Muhokselle. Pihassa kasvoi koivu, jonka oksain haarasta näkyi illalla tähti. Suvun tapahtumat mielessään Sakari Topelius kirjoitti sadun "Koivu ja tähti"."
Yhteys ei tarvi mitään. Kaikki on valmiiksi itsen sisällä eikä kukaan voi sitä viedä.
Kuulostaa tilanteelta jossa menee loistavasti kunhan pilotti on hullu