Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12373)
Mies määrää perheissä kaapinpaikan ja nainen vastaa sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen määrää kaiken, myös miehen paikan.😌😀
Vierailija kirjoitti:
Että mikähän mahtaa olla minun "paikkani" siinä kuviossa? Jospa sanoisit vaikka kerrankin suoraan.
Sehän riippuu ihan siitä mitä haluat
likimain näin. Niaselle paras paikka on olla hellan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Että mikähän mahtaa olla minun "paikkani" siinä kuviossa? Jospa sanoisit vaikka kerrankin suoraan.
Missä kuviossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei osattaisi päättää, kumpi määrää 😅
Vierailija kirjoitti:
Ranskankieli on kielistä romanttisin.
Kielimies
Oui, mon amour. Je sais.
Vierailija kirjoitti:
Meihen paikka taas hellan edessä, kun nainen odottaa vieressä ruuan valmistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.
Tämä ei ole parisuhdepalsta.Paska jätkähän toi on.
Anteeks. Aattelin kysyä, kun täällä hiljaista, että mahtuu tähän väliin kysymään. Ja täällä monesti on viisaampia kuin jossain parisuhdepalstalla.
Mistähän johtuu jos on hiljaista? Siitä että kukaan ei viitsi kirjoittaa mitään järkevää, kun yksi ja sama palstahullu on taas sekoillut täällä koko aamun.
Kaivattuni, voisit pitää mut kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan peruskauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.
Anteeks. Aattelin kysyä, kun täällä hiljaista, että mahtuu tähän väliin kysymään. Ja täällä monesti on viisaampia kuin jossain parisuhdepalstalla.
Mistähän johtuu jos on hiljaista? Siitä että kukaan ei viitsi kirjoittaa mitään järkevää, kun yksi ja sama palstahullu on taas sekoillut täällä koko aamun.
Jonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä mitä haluat
Sitten vain kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyl espanjan kielestä enemmän soinnillisesti kun italiasta, mut kaikkea ei voi saada
Ja mikäköhänboli ketjun aihe? Tee tälle oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 huomasin saman vaikken koko aamua kerennyt lukemaan.
Kumiin verhottu saviruukku - hikinen
Oletteko koskaan kokeillut puhua sille kaivatullenne? Asiat voisivat edistyä suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meihen paikka taas hellan edessä, kun nainen odottaa vieressä ruuan valmistumista.
Tämä on vuoden ainoa päivä,kun miehen kuuluu saada lihaksia nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlainen määräily ei kuulu parisuhteeseen, kun se ei ole valtasuhde eikä siinä ole alaisia tai esihenkilöitä. Parisuhde on tasavertaisen ihmisten suhde.