Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (12422)

Vierailija
11401/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri rekrytoi lisää työvoimaa ja esitti kysymyksen: tähän sinun tulee vastata nopeasti.

Joo

10+2-3

Nopeasti

Vierailija
11402/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä taas tavataan <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11403/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa aurinkoista päivää..-😘

Vierailija
11404/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti miljoona vai sentti, joka tuplaantuu kk ajan joka päivä? Sentti, 30pv niin se on jo melkein 11 milliä, 31 pv niin yli 20 milliä.

Vierailija
11405/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.

Vierailija
11406/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Italian eteläosissa kauniimpaa kuin espanjassa, jotenkin masentaa noi Espanjan rannikot kun usein tollasia rumia kerrostaloja rannat täynnä

Vierailija
11407/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Italian eteläosissa kauniimpaa kuin espanjassa, jotenkin masentaa noi Espanjan rannikot kun usein tollasia rumia kerrostaloja rannat täynnä

On

Vierailija
11408/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti miljoona vai sentti, joka tuplaantuu kk ajan joka päivä? Sentti, 30pv niin se on jo melkein 11 milliä, 31 pv niin yli 20 milliä.

Ihan vaan tiedoksi jos joku sattuu kysymään.

Vierailija
11409/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Ehkä pitää sittenkin suunnitella sinne talvien viettoa, rumat ympäristöt masentaa. 

Vierailija
11410/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi amore, mi amore

Vierailija
11411/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyl espanjan kielestä enemmän soinnillisesti kun italiasta, mut kaikkea ei voi saada

Vierailija
11412/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.

Tämä ei ole parisuhdepalsta.Paska jätkähän toi on.

Vierailija
11413/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐆💞🐅

Miksi näin monta alapeukkua? Eikö saa enää edes kaivata?

Mun vihaajat luulee sua muksi. Älä välitä.

Onko sun itsekeskeisyydellä mitään rajaa? Omit jo toisten alapeukutkin, sairasta.

Nuo ei minulta mikään.

Savon porukan (Vpn) peukut

on lähinnä kåstohenkeä. 

En ole kenenkään miestä

tapaillut enkä autokyytejäkään

pummannut. Talonkin järjestin

uuteen kukoistukseen. -E-

Vierailija
11414/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks. Aattelin kysyä, kun täällä hiljaista, että mahtuu tähän väliin kysymään. Ja täällä monesti on viisaampia kuin jossain parisuhdepalstalla. 

Vierailija
11415/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyl espanjan kielestä enemmän soinnillisesti kun italiasta, mut kaikkea ei voi saada

Italialaiset on kohtuullisen ylpeitä niiden rakennusperinnöstä niin se vaaliminen näkyy ihan nättinä ympäristönä kyllä. Muutenkin estetiikkaa arvostava kulttuuri, niin hyvä varmasti jos siitä tykkää. Muista että intuitio kertoo usein asioissa oikean ratkaisun eikä se tarvi järkiperusteita, luota omaan sisäiseen tietoon :) 

Vierailija
11416/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ne alanuolet tein, koska en voi sietää nuita kirjotuksia. En oo Savosta, enkä incel. Liputan kaikki nuo rivit.

Vierailija
11417/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskankieli on kielistä romanttisin.

Kielimies

Vierailija
11418/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I just can't stop loving you.

Vierailija
11419/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks. Aattelin kysyä, kun täällä hiljaista, että mahtuu tähän väliin kysymään. Ja täällä monesti on viisaampia kuin jossain parisuhdepalstalla. 

Naljailee ja tekee pilkkaa susta.Ei arvosta sua ja pitää helppona panopuuna.Sitäkö haluat?

Vierailija
11420/12422 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskankieli on kielistä romanttisin.

Kielimies

Ei ole, vaan rakkauden kieli on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän