Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12422)
Mukavaa aurinkoista päivää..-😘
Heti miljoona vai sentti, joka tuplaantuu kk ajan joka päivä? Sentti, 30pv niin se on jo melkein 11 milliä, 31 pv niin yli 20 milliä.
Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.
Onkohan Italian eteläosissa kauniimpaa kuin espanjassa, jotenkin masentaa noi Espanjan rannikot kun usein tollasia rumia kerrostaloja rannat täynnä
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Italian eteläosissa kauniimpaa kuin espanjassa, jotenkin masentaa noi Espanjan rannikot kun usein tollasia rumia kerrostaloja rannat täynnä
On
Vierailija kirjoitti:
Heti miljoona vai sentti, joka tuplaantuu kk ajan joka päivä? Sentti, 30pv niin se on jo melkein 11 milliä, 31 pv niin yli 20 milliä.
Ihan vaan tiedoksi jos joku sattuu kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Ehkä pitää sittenkin suunnitella sinne talvien viettoa, rumat ympäristöt masentaa.
Tykkään kyl espanjan kielestä enemmän soinnillisesti kun italiasta, mut kaikkea ei voi saada
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.
Tämä ei ole parisuhdepalsta.Paska jätkähän toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐆💞🐅
Miksi näin monta alapeukkua? Eikö saa enää edes kaivata?
Mun vihaajat luulee sua muksi. Älä välitä.
Onko sun itsekeskeisyydellä mitään rajaa? Omit jo toisten alapeukutkin, sairasta.
Nuo ei minulta mikään.
Savon porukan (Vpn) peukut
on lähinnä kåstohenkeä.
En ole kenenkään miestä
tapaillut enkä autokyytejäkään
pummannut. Talonkin järjestin
uuteen kukoistukseen. -E-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks. Aattelin kysyä, kun täällä hiljaista, että mahtuu tähän väliin kysymään. Ja täällä monesti on viisaampia kuin jossain parisuhdepalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyl espanjan kielestä enemmän soinnillisesti kun italiasta, mut kaikkea ei voi saada
Italialaiset on kohtuullisen ylpeitä niiden rakennusperinnöstä niin se vaaliminen näkyy ihan nättinä ympäristönä kyllä. Muutenkin estetiikkaa arvostava kulttuuri, niin hyvä varmasti jos siitä tykkää. Muista että intuitio kertoo usein asioissa oikean ratkaisun eikä se tarvi järkiperusteita, luota omaan sisäiseen tietoon :)
Minä ne alanuolet tein, koska en voi sietää nuita kirjotuksia. En oo Savosta, enkä incel. Liputan kaikki nuo rivit.
Ranskankieli on kielistä romanttisin.
Kielimies
I just can't stop loving you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks. Aattelin kysyä, kun täällä hiljaista, että mahtuu tähän väliin kysymään. Ja täällä monesti on viisaampia kuin jossain parisuhdepalstalla.
Naljailee ja tekee pilkkaa susta.Ei arvosta sua ja pitää helppona panopuuna.Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Ranskankieli on kielistä romanttisin.
Kielimies
Ei ole, vaan rakkauden kieli on.
Työkkäri rekrytoi lisää työvoimaa ja esitti kysymyksen: tähän sinun tulee vastata nopeasti.
Joo
10+2-3
Nopeasti