Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1123)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin hämärään suihkuun ja saunaan kaipaamani kanssa. Voitais nauttia ja rentoutua oikein pitkän kaavan kautta. 😊
Täällä ainaskin suihku- ja saunakielto. Vesi kyllä juoksee, mutta minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin hämärään suihkuun ja saunaan kaipaamani kanssa. Voitais nauttia ja rentoutua oikein pitkän kaavan kautta. 😊
Täällä ainaskin suihku- ja saunakielto. Vesi kyllä juoksee, mutta minä en.
Ehkä sitten on parempi että haiset itseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamani on se aurinko, joka on sekoittanut mun nupin. 🙂
Sama juttu! 🌞
Kestää joka kerta hetki toipua. Tästä ei kyllä voikaan toipua, koska ei ole mitään jossiteltavaa. Toivo ei toivu, mutta minun täytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kestää joka kerta hetki toipua. Tästä ei kyllä voikaan toipua, koska ei ole mitään jossiteltavaa. Toivo ei toivu, mutta minun täytyy.
Jättikö se sut taas?
Vierailija kirjoitti:
"Kuiskasin sen, et kuullut: sua rakastan"
Sun pitää koputtaa olkapäähän, tulla eteeni ja artikuloida selvästi. Olen pöljä ihminen ja mulla on huono kuulokin vielä kaiken lisäksi.
Tai sitten voit tulla rämpyttämään banjoa mun ikkunan alle ruusu hampaissa. Voi olla myös muovikukka. Ajatus on tärkein.
Täältäkin opelle, miehelle: 😘
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin opelle, miehelle: 😘
Nuppiin sitten kielari!
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä, että ajattelee toisen parasta.
Näin olen tehnytkin. <3
Kevätpöhinää jo ilmassa ja kalenteri yrittää täyttyä kaikesta kivasta. Mutta tänä viikonloppuna täytyy saada jotain tärkeää maaliin.🥳Tosin keskittyminen on haastavaa, kun eräs pysyy sitkeästi ajatuksissa.<3
Tuotko taas ruusuja naistenpäiväksi? Riittäisi vain yksi, jos toisit sen suoraan mulle.
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Terveiset Mikolle. Mukava oli kuulla sinusta pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
🐭🔥🧡🐵
Nää ne kiinalaiset horoskoopit?
Huusin sen, silti et tajunnut. Toista nyt rakastelen.