Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1096)
Millainenkohan mun kaipaamani on suhteessa? Toivottavasti intohimoinen! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä, että ajattelee toisen parasta.
Näin on.
Kukaan ei ole aina niin jalo, että ajattelee vaan toista. Välillä haluaa myös ajatella itseään. Vaikka rakastaisi sitä toista miten paljon tahansa.
Lisäsit itse vain-sanan. Jokainen ajattelee automaattisesti itseään, sitä ei erikseen tarvitse ihmiseen asentaa. Monen täytyy ponnistella siinä, että osaa ajatella ja kuunnella myös sen toisen tarpeita. Useimmiten ne, jotka kertovat, miten täytyy pitää huoli omasta hyvästä, eivät ole niitä, joilta se vahingossa jäisi tekemättä.
Sitten on niitä, joille muut sanovat, että sinun täytyy ajatella joskus itseäsikin.
Mun mielestä suhteen miettiminen ei ole edes mitenkään kiinnostavaa tai himokasta. Eroottiset kohtaukset ja seksi on intohimoista.
Minua ei aidosti oikein kiinnosta suhteet, häntä tuntuu kiinnostavan enemmän. Mutta en minä siis mitenkään vastustakaan suhteita, vaan pidän niitä luonnollisena jatkumona toisilleen sopivien ihmisten kohtaamisesta.
Sun piti lopettaa perseily, mutta mihinkäs koira karvoistaan pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei koskaan realisoidu mitä turhia miettimään. Suhde kuulostaa muutenkin aina paremmalta mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä, että ajattelee toisen parasta.
Näin on.
Kukaan ei ole aina niin jalo, että ajattelee vaan toista. Välillä haluaa myös ajatella itseään. Vaikka rakastaisi sitä toista miten paljon tahansa.
No eihän ne sulje toisiaan pois, että haluaa toiselle ja itselleen hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sun piti lopettaa perseily, mutta mihinkäs koira karvoistaan pääsisi.
Jos normaali keskustelu on sellaista, ei olla samalla sivulla.
Tunnen äärimmäisen itsekkäitä jotka ovat pitkissä suhteissa. Luonnehäiriöt parisuhteessa ovat varmasti varsin yleisiä. Kaiken se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen äärimmäisen itsekkäitä jotka ovat pitkissä suhteissa. Luonnehäiriöt parisuhteessa ovat varmasti varsin yleisiä. Kaiken se kestää.
Juu yleensä nämä ovat jonkun heitä palvelevan kiltin nyhverön kanssa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei koskaan realisoidu mitä turhia miettimään. Suhde kuulostaa muutenkin aina paremmalta mitä se on.
Miksiköhän se ei realisoidu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupäivää rakas !
Onkohan tämä m - n?
Kylläpä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän haluaisit mieluiten rentoutua? Onko se jotain urheilua, aivot narikkaan nettiä, lämmin suihku, sauna, hieronta vai vaan rentoa oloa perheen kesken? Ehkä hyvää ruokaa?
Lämmin suihku hämärässä ja pitkällinen saunominen.
Aurinkoista ja hyvää viikonloppua kaivatulleni !
Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua erityiselle kaivatulle miehelle.
Toivottavasti sinäkin saat viikonloppuna rentouduttua! 🧡
Haluaisin halata ja suudella sinua! 😍
Jonain päivänä vielä lipsautan sen, sua rak
Sivu2. Ja kirjoituksen yksityiskohta, ja mikseivät laita sitten n-n. Houkuttelee vain turhia harhailijoita.