Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1107)
Aurinkoa ja iloa viikonloppuusi rakas. 🐚
"Kuiskasin sen, et kuullut: sua rakastan"
Kaikki muka nyt rakastaa. Vaikea uskoa, se on aurinko joka sekoittaa teidän nupit.
Mun kaipaamani on se aurinko, joka on sekoittanut mun nupin. 🙂
Toi Diilin Jessi on kyllä kaamea narsisti. Onneks tippuu tossa jo pelkässä haastattelussa. Kattoo aina niin ilkeästi mutta. Ja tiputtua vetää pultit.
Kyllä ihmisestä näkee heti paljon. Niistä joita kohtaa. Ei enää narsistia suhteeseen.
Silittelisin mieluusti sua ja olisin lämmin sun sylissä. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Silittelisin mieluusti sua ja olisin lämmin sun sylissä. 🥰
Tässä oon.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamani on se aurinko, joka on sekoittanut mun nupin. 🙂
Kauniisti sanottu.
- sivusta
Rakkaushan sopii "tositarkoituksella"-ketjuun kuin nenä päähän.
Mä haluaisin hämärään suihkuun ja saunaan kaipaamani kanssa. Voitais nauttia ja rentoutua oikein pitkän kaavan kautta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin hämärään suihkuun ja saunaan kaipaamani kanssa. Voitais nauttia ja rentoutua oikein pitkän kaavan kautta. 😊
Plus 🛁
Vierailija kirjoitti:
Tuolla speksillä kaivatun kanssa en pystyisi kokonaan rentoutumaan. Siitä huolimatta kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupäivää rakas !
Onkohan tämä m - n?
N - n
Vielä, olivatko ne useasti kaivatulle lähetetytkin myöskin N -n?
Kyllä
Hööh.. Näin ne harhat syntyy. sivu
Sivu2. Ja kirjoituksen yksityiskohta, ja mikseivät laita sitten n-n. Houkuttelee vain turhia harhailijoita.
Kuule, ihan yhtä lailla meitä nn-kaipaajia harmittaa vastaavassa tilanteessa kun paljastuu, että on nm tai mn, mutta ymmärretään ettei ihmiset sitä halua joka viestiin laittaa! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus 🛁
Jospa oiskin kunnon ulkoporeallas pihalla. Se ois kyllä ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla speksillä kaivatun kanssa en pystyisi kokonaan rentoutumaan. Siitä huolimatta kyllä kelpaisi.
Lopussa olisi molemmilla kyllä täysin rentoutunut olo varmasti. Oi, kun oiskin ihana aloittaa viikonloppu pussaillen.
Vierailija kirjoitti:
Voisinko tulla myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinko tulla myös?
Me too!
Vierailija kirjoitti:
Sun piti lopettaa perseily, mutta mihinkäs koira karvoistaan pääsisi.
Minunko 😜😍 ? Lopetinkin. Lopetin kaiken säätämisen. Olen nyt vakavissani tämän miehen suhteen. Okei, en niin niiiiin vakavissani, olenhan sitoutumiskammoinen, mut parhaani teen nyt, en p*rseile muiden kanssa. Enkä pelleile tämän kanssa. Aamuseksitkin tuli nyt vakavaan tarpeeseen. Molemmille.
Rakastuin suhun. Ei muuta.