Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aiheuttajan vastuu, kun hän on tarkoituksellisesti ja tahallisesti hakenut huomiota ja saanut haluamansa eli kohteensa ihastumaan ja rakastumaan itseensä ja sittemmin vetäytynyt puolisonsa viereen röyhtäilemään?
Vastaus: Vastuu on tietenkin puolisolla, joka on tehnyt ruokaa, jota pitää syödä liian nopeasti, että röyhtäyttää.
T. röyh(keä)
Jaahas. Tuokin tunniste vietiin minulta.
Mikähän tunniste siinä oli? En vie kenenkään tunnisteita.
Tämä +
tunnisteen viemistä ihmetellyt
+
terveydestä
ja Kela-puolisosta kirjoittanut
ei täältä.. x
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä lentää lause sopii kaivattuusi?
Puhun niin totta kuin osaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Katjasta niin varma.
Millä tavalla varma?
Että hän on sopiva.
Sopiva mihin?
Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön.
Rehellisen suoran ihmisen elämä itsessään on helppoa. Viekää vain kaikki, katsotaan kuinka pitkälle vielä kehtaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Katjasta niin varma.
Millä tavalla varma?
Että hän on sopiva.
Sopiva mihin?
Hela hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Ota takaata
Se on ihan hyvä asento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halimisen ja pusuttelun tarpeessa. Ja mikä ihaninta, pääsee pois pahasta Suomesta.
Suomi on kyllä yksi maailman pahimmista paikoista. Ihmiset vielä kehtaavat sanoa olevansa onnellisimpia maailmassa.
Näissä tutkimuksissa on mitattu jotain vakautta, tasa-arvoa ja luottamusta instituutiohin ja ajateltu, että sellaiset ovat samalla tae onnellisuudesta. Keltikangas-Järvisen mukaan onnellisuutta ja iloisuutta on viimeksi vertailtu 60-luvulla ja siinä tutkimuksessa Suomi sijoittui viimeiseksi: suomalaiset olivat alakuloisin, pessimistisin, kateellisin ja vihamielisin tutkitusta viidestä kansasta (Tanska, Italia, Espanja, Ranska ja Suomi).
1960-luvun boomerit olivat sota-ajan traumavanhempien kasvattamia ja siksi onnettomia. Gen X ja milleniaalit ovat niitä onnellisia.
Mitä nyt masennus yleisin syy työkyvyttömyyseläkkeelle päätymiseen.
Vai joko on yleisin yleinen ahdistuneisuushäiriö?
Ei sillä ole merkitystä, kun työkyvyttömyyseläkeläisten kokonaismäärä on hyvin alhainen x-sukupolven ja milleniaalien joukossa. He ovat onnellisimmat sukupolvet.
Mutta vastauksena kysymykseesi: ahdistusta potee eniten gen z.
Mä haluaisin seurustella Gen Z-ikäluokan naisen kanssa. T. Milleniaali (-93 mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ei mua oikeasti kaipaa kukaan. Ne esittää täällä julkisesti vaan niin tekevänsä.
Yksin saa vesisateessa kävellä, ja pennittömänä elellä.
Mene töihin ja hanki joku elämä itsellesi.
Katos Riikka Purrakin tuli ketjuun huutelemaan että menkää töihin
Riikan uilostulot onkin ainoita viisaita ajatuksia ketjussa, minun terveisten lisäksi.
Ei kukaan tunteva halua terveisiäsi, sen enempää kuin kuulla Riikka Purran hokemia.
Eikä kukaan halua toimeentulotukirottaa. Kai edes haet töitä?
Miksi mua rakastavat ihmiset eivät voi käyttää verorahojaan suoraan puolestani sen sijaan, että heidän täytyy mennä Kelan kautta ja jopa tukea joitakin Kelan sosiaaliturvan käsittelijöitä, jotka kiusaavat muita?
Ai viranomaiset kiusaa sua? Enpä ihmettele yhtään tuolla asenteella. Ja luonteella ja mielenväänteillä. Olis aika pitää suu kiinni katsoa peiliin ja olla kiitollinen esivallasta, eikä nimitellä kiusaajiks. Hyö auttaa miljoonia nöyriä heikko osaisempia ihmisiä kokoajan. Ja pitää heidät leivässä. Viranomaiset on myös Jumalan asettamia, ilman sitä eivät olis virassaan. Rm: "Siunatkaa esivaltaa ja rukoilkaa heidän (kaiken esivallan) puolestaan, JOTTA saisitte elää rauhassa. Joka nousee esivaltaa vastaan, nousee Jumalan säätämystä vastaan." Olisko mietinnän paikka sulla, valitatko, marmatatko ja haukutko niitä? Syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halimisen ja pusuttelun tarpeessa. Ja mikä ihaninta, pääsee pois pahasta Suomesta.
Suomi on kyllä yksi maailman pahimmista paikoista. Ihmiset vielä kehtaavat sanoa olevansa onnellisimpia maailmassa.
Näissä tutkimuksissa on mitattu jotain vakautta, tasa-arvoa ja luottamusta instituutiohin ja ajateltu, että sellaiset ovat samalla tae onnellisuudesta. Keltikangas-Järvisen mukaan onnellisuutta ja iloisuutta on viimeksi vertailtu 60-luvulla ja siinä tutkimuksessa Suomi sijoittui viimeiseksi: suomalaiset olivat alakuloisin, pessimistisin, kateellisin ja vihamielisin tutkitusta viidestä kansasta (Tanska, Italia, Espanja, Ranska ja Suomi).
1960-luvun boomerit olivat sota-ajan traumavanhempien kasvattamia ja siksi onnettomia. Gen X ja milleniaalit ovat niitä onnellisia.
Ei sillä ole merkitystä, kun työkyvyttömyyseläkeläisten kokonaismäärä on hyvin alhainen x-sukupolven ja milleniaalien joukossa. He ovat onnellisimmat sukupolvet.
Mutta vastauksena kysymykseesi: ahdistusta potee eniten gen z.Mä haluaisin seurustella Gen Z-ikäluokan naisen kanssa. T. Milleniaali (-93 mies)
Gen X kaipaa milleniaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ei mua oikeasti kaipaa kukaan. Ne esittää täällä julkisesti vaan niin tekevänsä.
Riikan uilostulot onkin ainoita viisaita ajatuksia ketjussa, minun terveisten lisäksi.
Ei kukaan tunteva halua terveisiäsi, sen enempää kuin kuulla Riikka Purran hokemia.
Miksi mua rakastavat ihmiset eivät voi käyttää verorahojaan suoraan puolestani sen sijaan, että heidän täytyy mennä Kelan kautta ja jopa tukea joitakin Kelan sosiaaliturvan käsittelijöitä, jotka kiusaavat muita?
Ai viranomaiset kiusaa sua? Enpä ihmettele yhtään tuolla asenteella. Ja luonteella ja mielenväänteillä. Olis aika pitää suu kiinni katsoa peiliin ja olla kiitollinen esivallasta, eikä nimitellä kiusaajiks. Hyö auttaa miljoonia nöyriä heikko osaisempia ihmisiä kokoajan. Ja pitää heidät leivässä. Viranomaiset on myös Jumalan asettamia, ilman sitä eivät olis virassaan. Rm: "Siunatkaa esivaltaa ja rukoilkaa heidän (kaiken esivallan) puolestaan, JOTTA saisitte elää rauhassa. Joka nousee esivaltaa vastaan, nousee Jumalan säätämystä vastaan." Olisko mietinnän paikka sulla, valitatko, marmatatko ja haukutko niitä? Syyttä.
Kelan sosiaaliturvan käsittelijöiden kutsuminen viranomaisiksi on loukkaus heidän työtehtäväänsä kohtaan. Jos sosiaaliturvan käsittelijällä on tällainen ylemmyydentunne, hän ei sovellu tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että toimeentulotukeakaan ei saa laittaa tilille tai menee seuraavassa kuussa toimeentulotuesta? Ei ole mitään ylimääräisistä tuloja, onko vaikea käsittää asioita? Taitaa olla ymmärryksessä pahasti vikaa. Perehdyttäkää ihmisiä kunnolla asioihin.
Onko sinulla ymmärryksessä vikaa. Tilillä ei vikalla viikolla saa näkyä kelalle euroakaan. Edes se sinun meneillään olevan kuun toimeentulotuki. Jos näkyy rahaa 20. päivän jälkeen tilillä, voivat ottaa sen huomioon seuraavalle kuulle plussana.
No ei kai se nyt noinkaan voi olla. Millä ihminen elää kuun lopun 20. päivän jälkeen jos tilillä on 0e?
sivusta
Siis tässä yhteiskunnassa tehdään niin rumia asioita että jotakin on muututtava. Yksi virkailija ei voi olla näin suojassa.
Olemme kyllästyneet suunsoittoosi. Vinkki:tyydy osaasi. Hyväksy se. Tarkastamme työmarkkinatukioikeutesi uudelleen seuraavasta kiusaaja - nimittelystä. T. Kelan virkailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Muista että ihmiset ovat inhimillisiä ja väärintekijöitä se Jumalakin rankaisee. Työnkuva ei takaa ihmisen rehellisyyttä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
M<3E Milloin treffit?
Ehdota sä irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Katjasta niin varma.
Millä tavalla varma?
Että hän on sopiva.
Sopiva mihin?
Hela hoitoon
Kela -hoitoon 😁 korjaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vastauksena kysymykseesi: ahdistusta potee eniten gen z.Mä haluaisin seurustella Gen Z-ikäluokan naisen kanssa. T. Milleniaali (-93 mies)
Gen X kaipaa milleniaalia.
Luinpa huvikseen faktaa milleniaaleista. Olemme kuulemma kaikista sukupolvista epäuskonnollisin. Ei ole ihmekään, että olemme luovin ja vapautunein sukupolvi. T. Intrapsyykkinen internetin psykkaajaa
Mikähän tunniste siinä oli? En vie kenenkään tunnisteita.