Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ei mua oikeasti kaipaa kukaan. Ne esittää täällä julkisesti vaan niin tekevänsä.
Yksin saa vesisateessa kävellä, ja pennittömänä elellä.
Mene töihin ja hanki joku elämä itsellesi.
Katos Riikka Purrakin tuli ketjuun huutelemaan että menkää töihin
Riikan uilostulot onkin ainoita viisaita ajatuksia ketjussa, minun terveisten lisäksi.
Ei kukaan tunteva halua terveisiäsi, sen enempää kuin kuulla Riikka Purran hokemia.
Eikä kukaan halua toimeentulotukirottaa. Kai edes haet töitä?
Miksi mua rakastavat ihmiset eivät voi käyttää verorahojaan suoraan puolestani sen sijaan, että heidän täytyy mennä Kelan kautta ja jopa tukea joitakin Kelan sosiaaliturvan käsittelijöitä, jotka kiusaavat muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ei mua oikeasti kaipaa kukaan. Ne esittää täällä julkisesti vaan niin tekevänsä.
Riikan uilostulot onkin ainoita viisaita ajatuksia ketjussa, minun terveisten lisäksi.
Ei kukaan tunteva halua terveisiäsi, sen enempää kuin kuulla Riikka Purran hokemia.
Miksi mua rakastavat ihmiset eivät voi käyttää verorahojaan suoraan puolestani sen sijaan, että heidän täytyy mennä Kelan kautta ja jopa tukea joitakin Kelan sosiaaliturvan käsittelijöitä, jotka kiusaavat muita?
Ratkaiseeko tekoäly, Kelan uusi IT-järjestelmä, tämän ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Minä en sinua lähemmäs halua, toivottavasti tajuat.
Olet tehnyt sen hyvin selväksi olemalla olematon ja vastaamaton alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Kiusaan sinua silti. :)
"Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli, ei sinun lähellesi kukaan haluakaan.
Ei, toi on selvästi tarkoitettu mulle. Sivusta
Mikä on aiheuttajan vastuu, kun hän on tarkoituksellisesti ja tahallisesti hakenut huomiota ja saanut haluamansa eli kohteensa ihastumaan ja rakastumaan itseensä ja sittemmin vetäytynyt puolisonsa viereen röyhtäilemään?
Vastaus: Vastuu on tietenkin puolisolla, joka on tehnyt ruokaa, jota pitää syödä liian nopeasti, että röyhtäyttää.
T. röyh(keä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että toimeentulotukeakaan ei saa laittaa tilille tai menee seuraavassa kuussa toimeentulotuesta? Ei ole mitään ylimääräisistä tuloja, onko vaikea käsittää asioita? Taitaa olla ymmärryksessä pahasti vikaa. Perehdyttäkää ihmisiä kunnolla asioihin.
Onko sinulla ymmärryksessä vikaa. Tilillä ei vikalla viikolla saa näkyä kelalle euroakaan. Edes se sinun meneillään olevan kuun toimeentulotuki. Jos näkyy rahaa 20. päivän jälkeen tilillä, voivat ottaa sen huomioon seuraavalle kuulle plussana.
No ei kai se nyt noinkaan voi olla. Millä ihminen elää kuun lopun 20. päivän jälkeen jos tilillä on 0e?
sivusta
Siis tässä yhteiskunnassa tehdään niin rumia asioita että jotakin on muututtava. Yksi virkailija ei voi olla näin suojassa.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta."
Tuenhakijat eivät saa harrastaa romanttisia suhteita.
Seuraan tarkasti jokaista liikettäsi.
T. Kela käsittelijä
Gallup
Mikä lentää lause sopii kaivattuusi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ai muillakin on useampia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Erinomainen kysymys. Suomen on puututtava tähän ongelmaan.
Voimme itse päättää, mihin verorahat käytämme.
Toivottavasti kaivattu ymmärtää, etten kuunaan puhuisi raha-asioistani täällä, jos täällä edes on ollut. Terveydestäkään hän ei tiedä yli puolia. Jotain todella hankalaa nyt meneillä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan rakkaus kuinka aitoa nykypäivänä.
Miehenä se on lähes aina transaktionaalista. Et ole rakkauden arvoinen olemalla oma itsesi, jos et valmiiksi ole joku menestyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan rakkaus kuinka aitoa nykypäivänä.
Miehenä se on lähes aina transaktionaalista. Et ole rakkauden arvoinen olemalla oma itsesi, jos et valmiiksi ole joku menestyjä.
Naismakusi on sellaista.
Kyä näin o, mää jakastan sua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt sen hyvin selväksi olemalla olematon ja vastaamaton alusta asti.
Tästä on tullutkin näköjään oikea pahan mielen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aiheuttajan vastuu, kun hän on tarkoituksellisesti ja tahallisesti hakenut huomiota ja saanut haluamansa eli kohteensa ihastumaan ja rakastumaan itseensä ja sittemmin vetäytynyt puolisonsa viereen röyhtäilemään?
Vastaus: Vastuu on tietenkin puolisolla, joka on tehnyt ruokaa, jota pitää syödä liian nopeasti, että röyhtäyttää.
T. röyh(keä)
Jaahas. Tuokin tunniste vietiin minulta.
Millä tavalla varma?