Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (10344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä että katsoin sua sillä silmällä.
Katsominen nyt voi tarkoittaa mitä tahansa. Jos edes tarkoittaa mitään.
Yleensä se tarkoittaa: "anna mulle huomiota, minä annan sulle pakit".
Itseasiassa oon huomannut vähän samaa, varsinkin varattujen kanssa. Ovat suhteessa mutta silti kuikuillaan muualle eikä kerrota olevansa suhteessa. Sitten kun saavat huomiota ja jonkun ihastumaan niin eipäs edetäkään mihinkään.
Niinpä. Toivottavasti et itse ole sellainen.
Estää harhautumasta, kun kertaakaan ei ole saanut täällä sellaista viestiä, jossa olisi tunniste puhujasta itsestään. Jos tunniste on aina vain puhuteltavasta, silloin kaikki on pelkkää trol lausta.
Vierailija kirjoitti:
Estää harhautumasta, kun kertaakaan ei ole saanut täällä sellaista viestiä, jossa olisi tunniste puhujasta itsestään. Jos tunniste on aina vain puhuteltavasta, silloin kaikki on pelkkää trol lausta.
Paitsi silloin jos samaistuu itse siihen mitä on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kulli huulien väliin ja menoksi
Hulli kuulien väliin!
Mangusti kirjoitti:
Rakastan sua. Pelottaa, että menetän. Pelottaa ettei osata, ei puhuta, eikä tartuta. Nuku hyvin.
Et oo mun, mut hiukan samanlaisin ajatuksin minäkin. Sivu
Kait tajusit että sun suhtautuminen oli todella töykeää? Jos sulla on tunteita jäljellä miten saatoit jättää mut tällaiseen olotilaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle naiselle, luulen saaneeni sinulta ainakin kaksi viestä. Rakastan sinua.
T. mies.
Saattoi niitä olla kolmekin. Rakastan Sinua.
Älä käännä selkääsi vaan katseesi minuun päin. Älä nosta hattua viereiselle ja kulje ohitseni vaan ole minullekin olemassa. Ellet halua, en minäkään voi olla sinulle. Hyvää yötä.
Yhdessä viestissä olin töykeä, mutta ei sekään sinuun kohdistunut. Olin vain vihainen asian takia.
Löysin tänään uuden lempibiisin. Vähän surullinen, mutta muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana päästä kultsin kanssa lomille.
Onko vaimosi ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Ihana päästä kultsin kanssa lomille.
Kuka on sun kultsi? Ootko kysymässä häntä jonnekin lomalle?
Vierailija kirjoitti:
Kait tajusit että sun suhtautuminen oli todella töykeää? Jos sulla on tunteita jäljellä miten saatoit jättää mut tällaiseen olotilaan?
Uhriutujia kannataa välttää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ollut riittävän haluttava että et olis pystynyt jättämään asiaa selvittämättä. Itseluottamus nolla tämän jälkeen.
Samat sanat.
-*i**
Miksi ette kumpikin ota asiasta selvää omilla tahoillanne jos selvitettävää on molempien suhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulli huulien väliin ja menoksi
Hulli kuulien väliin!
Yksi lempipuuhistani!
Syön liikaa karkkia, mutta jos pitää valita karkki vai xulli, niin aina jälkimmäinen xD
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä viestissä olin töykeä, mutta ei sekään sinuun kohdistunut. Olin vain vihainen asian takia.
Täytyypä lukaista.
Näkymätöntä on hankala nähdä. Joillekkin tulee nähdyksi jatkuvasti ja siihenkin on syynsä.