Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ollut riittävän haluttava että et olis pystynyt jättämään asiaa selvittämättä. Itseluottamus nolla tämän jälkeen.
Samat sanat.
-*i**
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna höyryää. 🥰
Missä?
Töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan pilkka on saatanasta, samoin sitä esittävä ihminen.
Sinä olet Mikki Hiirestä.
Vaikka sitten. Koskaan en esittäisi herjaava puhetta Jumalasta tai Jeesuksesta. Olen aina pitänyt tuollaisia ihmisiä mieleltään sairaina sekä yksinkertaisina.
Olet valitettavasti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ollut riittävän haluttava että et olis pystynyt jättämään asiaa selvittämättä. Itseluottamus nolla tämän jälkeen.
Sitä sinä haluat olla, haluttava. Oletkin, mutta vetovoima on paljon muutakin kuin seksuaalista.
Kivasti sanottu. Toteutuisipa oikeasti molemminpuoleisesti. Sivu.
Jäit tänään mieleeni, ihana nainen. Toivottavasti nähdään esim. ensi viikolla, kun tulen taas käymään työpaikallasi. Hyvää yötä, haleja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on ràivokkaan kôstonhimoinen.
Yrittää kaikin mahdollisin keinoin
mustamaalata minua; milloin trànsuvihjein, milloin nakkaamalla pêdarihuumoria.
Oi mistä tämä saàtanallinen mielenpimeys?
Älä hakkaa sitä rivinvaihtoa niin herätät vähemmän angstia
Savon porukka on kaikki syyntakeetonta kuten sä tota koprofiilia nimitit. Ne on kaikki samaa. Peukuttaa lammaskaritsaa kimpassa runkaten. Kateellisempia nilkkejä ei ole missään muualla.
Hyvää yötä, rakas. Syvälle silmiisi sukeltaisin. Nuku hyvin.
Toivottavasti en ikinä enää nää sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä että katsoin sua sillä silmällä.
Katsominen nyt voi tarkoittaa mitä tahansa. Jos edes tarkoittaa mitään.
Yleensä se tarkoittaa: "anna mulle huomiota, minä annan sulle pakit".
Itseasiassa oon huomannut vähän samaa, varsinkin varattujen kanssa. Ovat suhteessa mutta silti kuikuillaan muualle eikä kerrota olevansa suhteessa. Sitten kun saavat huomiota ja jonkun ihastumaan niin eipäs edetäkään mihinkään.
Valovoimaiselle H:lle hyviä unia.
t. nsfw
Sinivalkoisissa pilvissä leijun, kunnes sieltä taas tipahdan todellisuuteen. Jääksi hän muuttuu kuitenkin.
Do you have two way slippers? I dont.
Laitetaan tähän väliin yhdet terveiset ja ne menevät mun kaivatulle, muutaman kilometrin päähän. Hyvää yötä!
En ymmärrä teistä ketään.
Hyöty on kyllä kelvannut aina vaan, mutta siihen se on jäänyt.
Ja niin ihanaa on kaikki?
Ei mulla vaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Me uskovat tuputamme omaa näkemystämme aina ja kaikkialla, muiden on vaan hyväksyttävä se. Kyseenalaistaminen loukkaa tietysti ja jos olet eri mieltä, suutumme. Meitä ei nimittäin koske samat säännöt ja näin ollen pöyristymme sangen valtavasti, jos joku erehtyy puhumaan sellaista, joka on uskomme vastaista. Tietenkään meillä ei se kiinnosta, että oma toimintamme saattaa ärsyttää. Emme me reflektoi tai myönnä olevamme väärässä. Saatika korjaa toimintaamme. Me olemme uskossa.
Ja semmoinen porukka on vielä hallituksessakin. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ikinä enää nää sua.
Aha
Rakastan sua. Pelottaa, että menetän. Pelottaa ettei osata, ei puhuta, eikä tartuta. Nuku hyvin.
Se ei onnistu jos et lähesty IRL.