Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakkaudeksi sanotaan sellaista, joka ei sitä ole?
Niin, ja jotkut erehtyvät naimisiinkin, kun kuvittelevat sen olevan rakkautta.
Toisten puolesta on helppo tehdä päätelmiä, vaikka totuus on, ettei kukaan koskaan voi ymmärtää kahden keskinäistä suhdetta ja rakkautta paremmin kuin siinä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Annan sun olla. Mutta kauanko meinaat vielä olla? Eikö läheisyys lämmittäisi? Täällä etäällä on ankeaa ilman sua. Siitä on niin kamalan kauan ku oon nähny sut ja kuullu sun äänen.
Kyllä. Kyllä. Kyllä. Voisitko pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?
Onko kaikki nyt ohi?
Varmaan teillä palstaharhaisilla on joka toinen päivä kaikki loppu. sivu
No en ajatellut olevani hänen kaipaamansa henkilö kun kysyin onko hänen tilanteessaan kaikki ohi :D
Vierailija kirjoitti:
Jippii minä uskon Jeesukseen!
Onnea! Olet Kuninkaan lapsi. Jumalan lapsi. Jumalan lapsen oikeuksilla 🤗🙏 Kaikille jotka ottivat hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit lähtenyt pois, kun aika oli.
Silloinko kun sanoit että jos meet niin mee nyt. En halunnut silloin lähteä.
Olet vaikeasti halittava, minä haikeasti valittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astun nyt toimistooni Jeesuksessa Kristuksessa. Sidon kaikki pimeyden vallat ja voimat, eritoten sairauden henget. Murran niiden vallan voiman ja vaikutuksen sinun elämääsi. Murran sairauden hengen auktoriteetin Jeesuksen auktoriteetillä, nyt, lähde ulos Jeesuksen nimessä. Sairauden ja kivun valta murtukoon ja tulkoon vapautus nyt. Julistan täyttä vapautusta kivusta ja sairaudesta Jeesuksen Pyhässä ja voimallisessa nimessä. Isä, täytä nyt Pyhällä Hengelläsi ja rauhalla 🙏
NYT
Vanha on kadonnut ja uusi on sijaan tullut 🤗🔥🙏
Ei toimi, kipuja edelleen.
Toisten kohdalla pelastusrukouksen aikana/jälkeen tapahtuu parantumisihme heti. Toisilla se on prosessi. "Mennessään he paranivat". Jos sun vointiin tulee pienikin muutos tulevina päivinä, niin usko ja kiitä. Toiseks usko syntyy kuulemisesta, mutta kuulemisen synnyttää Jumalan sana. Joten olis hyvä lukea raamattua. Lue vaikka yks-kaks lukua illassaan johanneksen evankeliumia. Psalmejakin voi lukea.
Tiedän mitä on olla yötäpäivää kivussa. Mun oma parantuminen oli prosessi. Olin rampautunut pysyvästi. Ja olin 3vuotta kovissa kivuissa. Ei sekunninkaan taukoa. Kun käännyin Jumalan puoleen. Aloin saamaan 2-5sekunnin kivuttomia hetkiä. Ja siitä ne pitenivät hitaaaaaasti minuuteiks, tunneiks, päiviks. Rampa olen edelleen selkä ja jalkavamma. Mut liikun normaalisti ja kovia kipuja ei ole enää 🤗 Joskus parantuminen on prosessi. Matka. Oon itsekin joskus sanonut kärsimättömänä ja kiukkuisena kivussa et tämä ei toimi, antakaa mulle niskalaukaus 😅 Mut kylläpä vaan toimi. Jumala tietää mitä tekee 🤗🙏
🌿 "Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa." 🌿
Rauhallinen ja ihana. Söpösti innostuva. 🤍🌸🎀
Vierailija kirjoitti:
🌿 "Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa." 🌿
En ole Jeesustelija. 🌿
Rypytettyihin trikoisiin pukeutuvat naiset ovat upeita
Sulla on varmasti nätti ja ahnas pini.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, Tatu Ointi
Sama. Terv. Onan
Vierailija kirjoitti:
Rypytettyihin trikoisiin pukeutuvat naiset ovat upeita
Etkö sinäkään M muuhun pysty. Säälittävä setämies.
Mua ei ole edes kastettu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?
Onko kaikki nyt ohi?
Varmaan teillä palstaharhaisilla on joka toinen päivä kaikki loppu. sivu
Mulla loppui kesäkuu 22. Sivu.
Mulla on vanha nintendo. Paketissa oleva. Haluatko ostaa. Super mario pelin sisältää 😁