Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty melkein kuukauteen. Vedin siitä omat johtopäätökseni.
Itse vaikutit siihen 50%. Muista se.
Jos ei tee mitään, ei voi odottaa saavansa mitään.
Ei sitä voi odottaa saavansa edes rehellistä kohtelua vaikka toinen sanoisi mitä kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?
Onko kaikki nyt ohi?
Varmaan teillä palstaharhaisilla on joka toinen päivä kaikki loppu. sivu
Mulla loppui kesäkuu 22. Sivu.
Korjaus kesäkuu 24.
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa sukupuolitautien poliklinikalle, muru!
Kiitos. Käyn siellä aina suhteen alettua ja sen päätyttyä. Kuin hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty melkein kuukauteen. Vedin siitä omat johtopäätökseni.
Ohi koska minä olin ainoa joka teki jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole edes kastettu. :D
Mun poikaakaan ei ole kastettu. Itse olen uskossa. Lapsille en mitään uskon asioita koskaan ole sanallakaan tuputtanut. Heidän oma valintansa on, millaisen suhteen Jumalaan haluavat. Toissa jouluna, poika kuitenkin pyysi rukoilemaan puolestaan, ja sanoi että haluaa pelastua ja välit Jumalan kanssa kuntoon 🤗 Sitä edelsi muutamaa viikkoa ennen hänen oma toteamus minulle. Jota vähän kauhistuin. Sanoi yhtäkkiä, että hän ei halua sielunsa menevän kadotukseen. En koskaan ollut sanonut hälle tämmöistä, koska Jumala lupaa sanassaan koko perhekunnan pelastaa hänen aikataulullaan. Joten mun ei tarvitse puhua tai tuputtaa lapsille mitään. Jumalan heiniä koko homma. Ei mun 🤗 Ei vauvakasteella ole sinänsä merkitystä. Luterilainen tapa/rituaali. Pelastusrukous on tärkein.
Ihana mieskollega. Toivotit hyvää syntymäpäivää. Pusu.
Vierailija kirjoitti:
Kuin niin ?
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kaivatulla on vissiin pian syntymäjuhla.
Kuin myös
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan mokkakikkelii, sysimustaa pippelii
Googlaa lähimmän homobaarin osoite. Eiköhän helpota
Vierailija kirjoitti:
En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?
Siihen nähden että täältä kysyminen on ollut strategiasi, voi olla vaikka mitä ollut sitten. Vielä kun oppisi jotain moisesta vaan tuskin on sitä pelkoa. :P
Valkoisen miehen taakka, kolonialistin kanssa kyläillään haaremissa.
Voisit kurkata faceen ja todeta, että siellä on onnentoivotuksia ja postata itsekin yhden.
Miten kirjoitetaan kaputziino ? Oikosulku, katkos. Apua miten se kirjoitetaan
Moi, Raksu
mitähän sulle kuuluu, en tiedä missä maisemissa olet. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Tykkäsit tuosta biisistä.
Terveisin
Brown eyed girl
https://music.youtube.com/watch?v=gYZro1GR6oM&si=eTcd_YJHxCFLjRhg