Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Vierailija kirjoitti:
Voisit kurkata faceen ja todeta, että siellä on onnentoivotuksia ja postata itsekin yhden.
Voisihan sitä yksi olla toinen vaikkapa helposti ja varmaan olisikin ellei suunnatonta tarmoa olisi käytetty muun välittymiseksi. Toivotukseni näkyy alati. :P
Ihmiset tais kadota kauppaan ostaa patonkia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa sukupuolitautien poliklinikalle, muru!
Samoin, mennäänkö kimppakyydillä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Valve unia, oletko nähnyt hänestä?
Mikä on valveuni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi meidän biisi?
Leevi and the Leavings: Ei se tyttö tule takaisin
"Tyttöni otti ja tyttöni lähti, mulle jäi vain koivu ja tähti.." En muista miten menee, kuunnelkaa kappaletta.
..nyt mua viedään turmioon, no v itt u ja joo, mä yksin oon..
Ehkä se jatkui jotenkin tolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuin maa olisi niellyt sinut. Missä oot?
Jumissa menneessä. R.
Mennyt on mennyttä, työt on tehty. Mennyt meni menojaan ja minä sitten jo toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottelen sinua et koska .............
Älä odottele, en ole tulossa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitkohan mun kanssa tutustumaan mun harrastuksiin? Voisin myös tutustua sun harrastukseen.
Kuulostaa hauskalta.
Yhdessä voi kokeilla myös harrastuksia, omia, toisen tai vaikka ihan uusia.
Vierailija kirjoitti:
Omissa hommissani.
Vierailija kirjoitti:
Fuck
That's the word.
Pupu rakas, sinua kaipaan. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Onko silmät jo kiinni pyöreässä päässä?
🙄😳😄🙂🙃😶🤨😏
Vierailija kirjoitti:
Rilluttelu jatkuu ottomaanien valtakunnassa.
Mitä ovat ottomaanit?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?
Huh, mikä päivä. Ehdin nyt vasta tänne. En enää jaksa miettiä mitään tällaisia. Tykkäsin susta aikoinaan hullun lailla. Mietin sua vuosia joka päivä, melkein joka hetki. Mutta aika tuli väliin. Ja jos muistelet tarkemmin, sinä päätit meidän tapaamiset aina. Et enää halunnut nähdä. Spilled oatmilk.
Vierailija kirjoitti:
Pupu rakas, sinua kaipaan. 🧡
Oispa kiva köyriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono olo. Kaipaan taivaaseen. 😭.
Taivas aukeaa kun paha olo on poissa.
Ei paha olo ole enää poissa. Vammat ovat pysyvät. Elättelen toiveita siitä, että taivaassa saan olla terve ja nähdä jo kuolleita ihmisiä.
Jos uskot kun sanon että kyllä, asia on näin niin olisin ikihyvilläni. Taivaassa asuu vain rauha ja kaikki rakkaus. Sieltä käsin meistä pidetään huolta koko ajan vaikka me emme itse tuntisikaan sitä.
Haluan taivaaseen. 😭. Maanpäällä kaikki on niin julmaa ja epäoikeudenmukaista. Ei minusta ole pidetty huolta maanpäällä. Taivaassa on ihmisiä, jotka välittivät musta eläessään. Haluan siis sinne!!!!
Ymmärrän tämän kokemuksen itsekin mutta paha olosi kyllä väistyy ja pääset jatkamaan elämääsi, kyllä se päättyy jokaisella kun on oikea aika.
Paha olosi kyllä väistyy. 🤣. Et ole Jumala, et voi luvata. Aina niin ei käy. Eri sivusta.
Olet oikeassa, en ole Jumala enkä voi väittää ettäkö elämä helpottuisi aina kaikilla puhtaaksi varsinaiseksi taivaaksi jokaisen tilanteen jälkeen mutta ihminen on sopeutuvainen ja luonnollisesti kiitollinen jo siitä kun myrsky sisällä laatuu.
Mistäköhän sinä puhut. Harva havittelee mitään taivasta vaan ihan siedettävää elämää. Mikä ihmeen myrsky sisällä? Eri sivusta.
Sinulla on kova tarve aina valehdella ja vähätellä muita.
BBC 🖤