Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (10343)

Vierailija
9901/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jukra, löysin sivun jolla voi pelata vanhaa supermarioo  supermarioplay.com/fi

Vierailija
9902/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?

Onko kaikki nyt ohi?

Siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9903/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono olo. Kaipaan taivaaseen. 😭. 

Taivas aukeaa kun paha olo on poissa.

Ei paha olo ole enää poissa. Vammat ovat pysyvät. Elättelen toiveita siitä, että taivaassa saan olla terve ja nähdä jo kuolleita ihmisiä. 

Jos uskot kun sanon että kyllä, asia on näin niin olisin ikihyvilläni. Taivaassa asuu vain rauha ja kaikki rakkaus. Sieltä käsin meistä pidetään huolta koko ajan vaikka me emme itse tuntisikaan sitä.

Haluan taivaaseen. 😭. Maanpäällä kaikki on niin julmaa ja epäoikeudenmukaista. Ei minusta ole pidetty huolta maanpäällä. Taivaassa on ihmisiä, jotka välittivät musta eläessään. Haluan siis sinne!!!!

Ymmärrän tämän kokemuksen itsekin mutta paha olosi kyllä väistyy ja pääset jatkamaan elämääsi, kyllä se päättyy jokaisella kun on oikea aika.

Paha olosi kyllä väistyy. 🤣. Et ole Jumala, et voi luvata. Aina niin ei käy. Eri sivusta. 

Olet oikeassa, en ole Jumala enkä voi väittää ettäkö elämä helpottuisi aina kaikilla puhtaaksi varsinaiseksi taivaaksi jokaisen tilanteen jälkeen mutta ihminen on sopeutuvainen ja luonnollisesti kiitollinen jo siitä kun myrsky sisällä laatuu. 

Mistäköhän sinä puhut. Harva havittelee mitään taivasta vaan ihan siedettävää elämää. Mikä ihmeen myrsky sisällä? Eri sivusta. 

Minulla on hirvittävät kivut ympäri vuorokauden. Olisipa eutanasia Suomessa laillista. Aivan eri jostain sivusta. 

Sinulla on oikeus vaatia riittävää kivunhoitoa julkisella puolella. Kantelu usein edistää asiaa.  

Et saa apua keskustelupalstoilta. 

Missä tietämättömyydessä elät? Jossain ihme pilvilinnoissa! On olemassa sairauksia ja kipuja, joihin tarkoitetut kipulääkkeet ei toimi kipua lieventävästi. Vaan elämänlaatu on kovien kipujen takia mennyttä. Kyseisiin tiloihin/sairauksiin voi syödä kipulääkkeitä kuin nallekarkkeja, ja ne eivät toimi! Sivusta 

Täähän se ois. Ja pahimmillaan joku osaamaton torvelo haukkuu potilaan harhaluuloiseksi, kun lääkkeet eivät auta. Kuullut tällaisiakin keissejä. 

Ja sitten on niitä, jotka ovat käyttäneet morfiiniin saakka lääkkeet ja lopulta morfiinikaan ei auta. 

Surkeaa. Lääketiede ei ole kovinkaan kehittynyttä.

Vierailija
9904/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on miehestä kiinni jos ei mailaa osaa käyttää.

Joo... Ei multa.

Vierailija
9905/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä saanut selville mitä sun päässä liikkui. Olitko kiinnostunut, mutta sua pelotti? Olitko kiinnostunut, mutta varattu? Vai oliko kaikki kiinnostuksen merkit vaan mun kuvitelmaa ja oikeesti sua ahdisti kaikki mun varovaiset yritykset tutustua?

Onko kaikki nyt ohi?

Siltä tuntuu.

Vinkkinä sanon, että oma mututuntuma avoimien kysymysten vastauksena on aika heikkoa faktaa. Mitäs jos vaikka kysyisit omassa päässä ihmettelyn saati tuomitsemisen sijaan? Sivusta.

Vierailija
9906/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ei vakavia sairauksia paranna. Voivat yrittää lieventää kipuja. Mut siihennyritykseen se yleensä jääkin. Sitä varten meillä on Jeesus Kristus naulittu ristille, hän otti päällensä meidän sairaudet 🤗 Hänen haavojensa kautta, me olemme parannetut 🔥Ottakaa Jeesus vastaan elämäänne Vapahtajana, parantajana. Laitan pelastusrukouksen kohta. Lue se ääneen. Sydämestäsi tarkoittaen joka sanaa, jos haluat pelastuksen ja parantumisen elämääsi.

Vierailija
9907/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
9908/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri hoitaa, Jumala parantaa

Lääkärit eivät hoida vaan hoitajat.

Meinaat, että hoitajat tutkii, tekee diagnoosit ja antaa lääkityksen? Ei yleensä 

Niin, nuo ovat lääkärin työtä. Hoitaja hoitaa.

Vierailija
9909/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet halukas palaamaan yhteen kanssani, otan sen mielelläni vastaan. Vaikka tyttäremme ja poikamme saattavat olla hieman epämukavia siitä, että olemme taas yhdessä, onneksi he ovat molemmat aikuisia ja pian aikuisia.

Voisimme hankkia toisen koiran tai adoptoida lapsen.

Avioeron jälkeisinä vuosina en ole koskaan luopunut sinusta.

-Maija 

Tarkennus. Mielelläni vastaanottaisin uudelleen avioitumisemme. Tyttäremme ja poikamme tottuisivat uuden tilanteen uutuuteen, vaikka olisivat hieman epämukavia yhteenpaluustamme. 

Voisimme hankkia toisen koiran. Lapsen adoptoinnissa haasteemme välimatka. Missä asuisimme adoption ajan. 

Avioeron jälkeisinä vuosina en ole koskaan luopunut sinusta. 

-Maija2. 0

Vierailija
9910/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri hoitaa, Jumala parantaa

Lääkärit eivät hoida vaan hoitajat.

Meinaat, että hoitajat tutkii, tekee diagnoosit ja antaa lääkityksen? Ei yleensä 

Niin, nuo ovat lääkärin työtä. Hoitaja hoitaa.

No, mun mielestä tuo on sitä hoitamista

Vierailija
9911/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lääkäreistä varastaa sydämiä, aika epäeettistä.

Vierailija
9912/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin deletoida vuodet, jotka hän vei.

Vierailija
9913/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sit kaipaat tositarkoituksella kuitenkin?

Vierailija
9914/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kannata yrittää ymmärtää parhain päin. Pitää ymmärtää juuri niin kuin pahaa tehnyt ihminen on tekonsa tarkoittanut.

Vierailija
9915/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sit kaipaat tositarkoituksella kuitenkin?

En kaipaa enää, olet oikeassa.

Vierailija
9916/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T A T S K A

Vierailija
9917/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikeana seuraan sivusta, kun nuoret rakastavaiset auliisti huomioivat toisiaan. Tekevät ruokaa toisilleen, laittavat kaakaota, ostavat toiselle mieleisiä muistiaisia ja ennen kaikkea tykkäävät toisistaan ja osoittavat sen.

Vierailija
9918/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sokea. Näkö palautuu, kun riittävän kauan todistaa kaikenlaista epärakkautta.

Vierailija
9919/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusrukous

Rakas Jeesus tarvitsen sinua.Herra uskon, että olet Jumalan poika. Uskon, että tulit maailmaan ja kuolit ristillä puolestani/edestäni. Uskon, että jaoit/vuodatit veresi minun edestäni. Uskon, että nousit kuolleista. Ja elät ikuisesti. Annan elämäni sinulle Herra. Annan sydämeni sinulle Herra. Antaudun sinulle nyt kokonaan, rakas Jeesus. Elä elämääsi minussa, ja minun kauttani. Tule sydämeeni asumaan. Tunnustan syntini sinulle Herra. Puhdista minut nyt verelläsi puhtaaksi. Ja tee minut kokonaiseksi. 

Tunnustan, että sinä olet minun Herrani ja Jumalani. Vapahtaja, pelastaja, parantaja. Kirjoita minun nimeni nyt taivasten valtakunnan elämän kirjaan. Erota minut tästä maailmasta sinulle, ja siirrä rakkaan Poikasi valtakuntaan. Jeesuksen nimessä. En kuulu tälle maailmalle. Kuulun sinulle. Kiitos Herra. Aamen. 

(Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus Kristus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala herätti hänet kuolleista, olet pelastuva. Sillä suun tunnustus tuo pelastuksen ja sydämen usko vanhurskauden. 

Ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat, sillä elämän hengen laki on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. Henki teki sen minkä vuoksi liha oli heikoksi tullut.)

Vierailija
9920/10343 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii minä uskon Jeesukseen!