Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (9516)
Vierailija kirjoitti:
Miksei me selvitetä tätä?
Olemme löytäneet toisemme, kaksi samankaltaista, ja koska kummatkin ujoja näissä asioissa, se vaatii juuri sopivan hetken tai rohkeuden kummaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty ja palaa normaaliks. Siinä olis jo paljon selvinnyt.
Lähestyminen on haasteellista, koska emme näe toisiamme juuri koskaan. Normaali olen.
Et osaa kirjoittaa viestiä ja kysyä tavataanko?
Vierailija kirjoitti:
Korviketta käytetään aidon puutteessa.
Kiitos!
T. korvike
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen tiskannut, pessyt pyykkiä ja imuroinut. Parempi mieli hommien jälkeen. Aloittamisen vaikeus on suurin syy kotitöiden lykkäämiselle. Lopulta ne sujuvat omalla painollaan.
Illalla tiskaan aterimet ja lasit.
Hyvä, joku saakin ahkeran eukon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis "lässyttämisellä" tarkoitan kirjaimellisesti lässyttämistä, eli puhuvat sellaisella oikein lässyttävällä pehmeällä äänellä ja no, lässyttävät.
Aivan oikein. Kunnon viskibasuuna puhuu vain kokemuksen syvällä rintaäänellä. Jeesuksen verta väkevämmällä mökäöljyllä käyvä keittiöpsykologi jolla on sana hallussa mutta aivot narikassa.
Minuunko viittaat, vai joku toinen henkilö joka tuli tästä aiheesta mieleen?
Minä en muista milloin olisin viimeksi ollut humalassa, mutta join annoksen alkoholia alkuvuodesta ravintolassa, kun mentiin Kansallisoopperasta baletin jälkeen syömään. :)
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis en lähtisi ikinä hakemaan rakastumista seksin kautta! Aivan typerä ajatuskin :D
Itse en ole koskaan rakastunut seksin kautta, enkä ole huomannut että kukaan olisi minuunkaan seksin kautta rakastunut. En usko sellaiseen.
Lähinnä se seksi voi tehdä ilmapiiristä avoimempaa, mutta enpä usko että rakastuminen siihen liittyy. Jos mietin minuun rakastuneita/obsessoituneita miehiä, niin se obsessio tuntuu olevan sama ihan riippumatta siitä onko harrastettu ollenkaan seksiä, harrastettu sitä heti vai harrastettu vasta joskus myöhemmin.
E
V
V
K
Ei tartte tänään näköjään salille mennä oli sen verran raju sulkijalihastreeni 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty ja palaa normaaliks. Siinä olis jo paljon selvinnyt.
Lähestyminen on haasteellista, koska emme näe toisiamme juuri koskaan. Normaali olen.
Et osaa kirjoittaa viestiä ja kysyä tavataanko?
Osaan. Vaan eipä kysymykseen tulisi vastausta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa näkisimme parin viikon päästä. Silloin ainakin jotain selviää
Näkemisen voi sopia.
Ja sen voi myös perua tai muuttaa suunnitelmia niin ettei vaivaudu paikalle.
Totisesti, ei mikään velvollisuus. Se kertookin sitten jo paljon luonteen laadusta ja toisen arvostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korviketta käytetään aidon puutteessa.
Kiitos!
T. korvike
Mä en koskaan ajattelisi ihmisistä noin. Jokainen on ainutlaatuinen ihminen. Vaikka sitten olisikin ollut sydämessä joku muu jota kaipaa. Ei se kuitenkaan poista sitä, että muutkin ihmiset ovat arvokkaita omina itsenään. Eri
"Sudenkuoppia piisaa: Ensinnäkin tekoäly voi sepittää asioita, eli niin kutsutusti hallusinoida. Se voi antaa samaa asiaa kysyville ihmisille eri vastaukset. Joskus AI-yhteenveto myös väittää asioita, joita ei tosiasiassa löydy sivulta, jonka se ilmoittaa lähteekseen.
Tiivistelmä voi tarjoilla jopa vaarallisia tietoja tai ohjeita. Ei kannata unohtaa myöskään sitä, että tekoälyvastaukset kuluttavat enemmän energiaa kuin perinteiset Google-tulokset."
Lähde: Yle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks "katastrooffi" täällä paikalla ?
Sitä on taas selattu katallogia ja etsitty sillä alkavia sanoja.
Ei voi olla koska joka kerta ohi ajaessani kuittaan hymynaaman.
En voi olla useassa paikassa samaan aikaan, yksi paikka riittää kerrallaan.
Ei ollu sulle. Kirjoitustyyli ei täsmää.
Taas sä tulit mun mieleen erään toisen ihmisen innoittamana. Mä en kaipaa sääliä, vaikka joidenkin silmissä ehkä luuseri ja paskiainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoaly vastaa kysymyksiin. Voiko mies rakastua seksin kautta ?
Kyllä, mies voi ehdottomasti rakastua seksin kautta. Seksin harrastaminen voi syventää tunteita ja olla kokemus, jossa toiseen syntyy voimakas emotionaalinen side. Vaikka seksi voi olla aluksi vain fyysistä, läheisyys ja kemialliset reaktiot (kuten oksitosiini) voivat kehittää kiintymystä ja lopulta syvää rakkautta.
Tässä on keskeisiä asioita aiheesta:
Tunteiden syveneminen: Seksi kumppanin kanssa, jota kohtaan on jo kiinnostusta, voi muuttaa tunteet rakkaudeksi.
Kiintymyshormonit: Fyysinen läheisyys ja yhdyntä vapauttavat aivoissa hormoneja, jotka lisäävät turvallisuuden tunnetta ja sitoutumista.
Yksilöllisyys: Vaikka seksi voi johtaa rakastumiseen, se ei aina tee niin. Kyse on aina myös muusta yhteisymmärryksestä ja kemiasta.
Kehollisuus ja tunteet: Miehet kokevat seksin usein kokonaisvaltaisesti, ja se voi olla tapa kokea läheisyyttä ja eheytyä, toteaa Hidasta elämää.
On kuitenkin hyvä muistaa, että jokainen ihminen ja suhde on yksilöllinen.
Väärin.
Miehillä kiintymishormoneja erittyy nimenomaan ennen kuin on harrastettu seksiä. Pikainen seksi latistaa kiintymyksen muodostumisen ennen kuin se pääsee kunnolla edes alkuun.
Suhteessa sitten taas seksi pitää häntäheikin liepeillä.
Ai olet viisaampi kuin tekoäly ? Asetatko oikeasti itses tekoälyn yläpuolelle sanomalla että se on väärässä 😂 Tekoäly kerää kaikkialta faktatiedosta koosteen. Sinä vaan uskot yhteen tiettyyn asiaan, ja selität että se on näin.
Tekoälykin vastaa välillä ihan puuta heinää
-Sivusta
Sinä myös.
Kukapa ei. Mutta on täysin hölmöä luottaa sokeasti tekoälyyn. Ja muutenkin sen käyttö vain kuluttaa vesivaroja.
Kannattaisi käyttää ihan omaa älyään vaan. Toivottavasti kaivattuni ei ole mikään tekoälyn innokas käyttäjä, se olisi turn off.
Jos ihminen käyttää omaa älyään vaan,kuten sanot, niin tieto ei lisäänny, ei opi mitään, eikä se viisastu, ei myöskään ota asioista vaarin 😁
Miten ihmiset jaksaa horista täyttä paskaa päivästä toiseen? Ette te iso osa mitään kaipaa. Te olette nettihäiriköitä! Ja kohta joku tulee ja kirjoittaa mitä itse teet.Vastaan valmiiksi. Kirjoitin millaisia te häiriköt olette. Tolloja häiriköitä muka aikuisia lapsen aivoisia impesillejä
👋
👋
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte tänään näköjään salille mennä oli sen verran raju sulkijalihastreeni 😱
Käärme luikerteli paratiisiin?
Vierailija kirjoitti:
Meni kiinnostus kun näin sun tatuoinnin 😴
Nuoruuden hairahdus. Onneksi saa piiloon ja on pieni.
IISI