Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (9268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni on sisarukset, jotka välittää. Sullakin.
No joo, me ollaan kyl riideltykin ihan järkyttävän paljon.
Hänestä en tiedä, mutta mulla ei ole riitoja sisarusten kanssa. Lapsena tapeltiin kyllä.
En riitele myöskään vanhempieni, ystävieni tai aikuisten lastenikaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mites meni murulla naistenpäivä?Tuliko juhlittua?
Aika perus. Sain kaukolähetyksen kukkia ja istuin maratonivideopuhelun. Mites sulla?
Joku sanoi iltapäivällä heipat, mutta kenelle?
Siis mähän en jaksais riidellä kenenkään kanssa mut ihmiset on vaan niin dramaattisia.
Vierailija kirjoitti:
No jee. Ei tuokaan ole mikään itseisarvo. Jos isäsi olisi diktaattori, et riittäisi hänen kanssaan?
Hyvää Naistenpäivä sinulle ihana opettajanainen Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Siis mähän en jaksais riidellä kenenkään kanssa mut ihmiset on vaan niin dramaattisia.
Aikansa kutakin. Näin tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sitä ei aina voi valita ketä ympärillä on, mutta voi valita kenet siinä pitää. Joskus ei pidä edes vanhempiaan tai sisaruksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jee. Ei tuokaan ole mikään itseisarvo. Jos isäsi olisi diktaattori, et riittäisi hänen kanssaan?
On monessa mielessä diktaattori, mutta ei minun tarvitse riitaa haastaa. Se ei hyödytä mitään.
🌻🌱🧡
Hyvää yötä Päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle. Näin teidät unessain, oisipa olna totta ja todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta eivät. Oma tulkinta vaikuttaa myös, miten toiset näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monessa mielessä diktaattori, mutta ei minun tarvitse riitaa haastaa. Se ei hyödytä mitään.
Mutta Diktaattori usein haastaa.
Se mikä tulee ihmisestä ulos, se saastuttaa ihmisen. Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli. Kaikki tämä paha tulee ihmisen sisältä ja saastuttaa hänet.
- Markus 7:20-23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta eivät. Oma tulkinta vaikuttaa myös, miten toiset näkee.
Ja rajat, mitä hyväksyy toisilta ja mitä ei. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Diktaattori usein haastaa.
Tiedän. Siitä ei pidä provosoitua, jos ei halua sotaa, enkä minä halua. Diktaattorin voi saada myös keskustelemaan asiallisesti.
Hyvää naistenpäivää rotukissalleni ja suomineidolleni 😘😘