Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (8227)
Taas on Titaanien taistelu täällä.
Olen naimisissa, enkä aio erota. Odotan runsaasti aloitteita, joista parhaimmat valitaan jatkoon. Seuraavassa vaiheessa ehdokkaat haastatellaan ja voittajalle ilmoitetaan, että et tällä kertaa tullut valituksi, koska paikka on jo täytetty ajat sitten. Arveletko, että haluan sellaiseen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltais voitu osallistua siihen Kielletty rakkaus -ohjelmaan, mikä joskus tuli telkkarista 😏
Millainen teidän tarinanne on?
Ei oikeasti mitään kovin kiellettyä, mutta oma soppansa tässä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkimukset eivät kestä kaipausketjua. Prime Time aikaan kirotaan kun Pekka ei antanutkaan munaa kuin kerran 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pekan naista voisin kyllä kerran pitää hyvänä. Pitkään ja antaumuksella. 😏
Minä pitäisin Pekkaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?
Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä
Minä en ole varattu. Sitä paitsi aloite ei ole yhtä kuin kosinta. Aloite voi olla sitä, että ilmaisee tavalla tai toisella halunsa tutustua ja olla tekemisissä.
Tajusin tämän mutta et koskaan antanut mahdollisuutta selittää tai kertoa miksi asiat ovat miten ne ovat, ainakin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on parempi toivoa ettemme koskaan kohtaa missään
Ensin syytät manipuloinnista ja urhiutumisesta ja sitten alat uhkailla.
Sinä sairas narsisti olet aiheuttanut jo valtavasti kärsimystä.
Tajuatteko te ettette oikeasti edes tiedä kenen kanssa täällä puhutte..?
Sivusta
Ei ne tajua. Siitä voit miettiä minkälaista porukkaa täällä käy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?
Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä
Minä en ole varattu. Sitä paitsi aloite ei ole yhtä kuin kosinta. Aloite voi olla sitä, että ilmaisee tavalla tai toisella halunsa tutustua ja olla tekemisissä.
Tajusin tämän mutta et koskaan antanut mahdollisuutta selittää tai kertoa miksi asiat ovat miten ne ovat, ainakin tällä hetkellä.
Minä en ole koskaan estellyt häntä, hän on minua.
Miehen on hyvä pitää mamma kurissa ja herran nuhteessa. Toisinaan täytyy suitsia kiristää.
"Kukaan muu ei ennen sua oo koskettanu mua niin kuin sä,
kukaan muu ei saa mua tälleen tuntemaan.."
Vierailija kirjoitti:
Miehen on hyvä pitää mamma kurissa ja herran nuhteessa. Toisinaan täytyy suitsia kiristää.
Vallan tunne on tärkein, ei rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää mammastansa huolta pitää eikä uhkailla ja kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt. Jätänkö väliin vai jatkanko antamista. Mulle ihan sama.
Älä anna vaan ota
Yumi's Shy Aqua Pipo kirjoitti:
Taas on Titaanien taistelu täällä.
Ikinä en oo Titanikkiä kattonu enkä kato.
Oliko sulla kiva päivä, mies?
Vierailija kirjoitti:
No oletko pitänyt mammasi kurissa?
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa ettei miehet 95% jätä puolisoitaan. Ai ni ne haluaa uskoa et ovat se 5%.
Kyllä. Jatkuva ylläpito voittaa useimpien kohdalla satunnaiset elämänilot.
Tulepas nauttimaan lasillinen kuivaa valkkaria lauantain kunniaksi.
Kaivataan pinpsaa! Tositarkoituksella!
Aika monikin on vaihtanut lennossa partneria