Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (8268)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan koskaan katso ihmisten silmien väriä ellei ne ole jotenkin poikkeukselliset. Eli ei mitään käsitystä minkä väriset silmät hänellä.
Sitä ei voi olla oikein huomaamatta jos tärkeää ihmistä tunteen vallassa katsoo läheltä pitkään silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeä yksikin henkilö jolle kalju sopii?
Mitä jos lopettaisit tuon luuseroinnin? Vikasi on muualla kuin kaljussa.
Vika on siinä, ettei hänelle kelpaa ne 24% hänestä deittisovelluksessa kiinnostuneista naisista, vaan hän haluaa ne 76% epäkiinnostunutta. Omaa nirsoilua siis.
Tuo on muuten niin totta. Ihminen itse näkee itsessään jonkin vian, kuten tässä tapauksessa kaljuus. Kerran lähdin deiteille yhden miehen kanssa, tultiin toimeen, juttu luisti ja kipinätkin lenteli. Sitten hän sanoi et olet upea miks haet seuraa deittisovelluksen kautta, vastasin, ja kysyin samaa häneltä, johon vastasi : No näethän sinä, viittoi itseensä kohti, ja kysyin et mitä tarkoittaa, en ymmärtänyt, johon hän sanoi, olen lyhyt kuten näet, mulla ei ole pituutta naisten mieleen. Siinä vaiheessa vasta huomasin hänen pituuden. Koko paketti oli tosi hyvä kuitenkin. Keskivertoa selkeesti parempi. Ja nähtiin toisenkin kerran. Unohtakaa ne kaljut ja pituudet ja painot jne lopettakaa kiinnittämästä johonkin omasta mielestä outoon kohtaan huomiota. Ja siitä puhuminen. Hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan koskaan katso ihmisten silmien väriä ellei ne ole jotenkin poikkeukselliset. Eli ei mitään käsitystä minkä väriset silmät hänellä.
Sitä ei voi olla oikein huomaamatta jos tärkeää ihmistä tunteen vallassa katsoo läheltä pitkään silmiin.
Silti katson vain silmiä enkä niiden väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?
Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä
Minä en ole varattu. Sitä paitsi aloite ei ole yhtä kuin kosinta. Aloite voi olla sitä, että ilmaisee tavalla tai toisella halunsa tutustua ja olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistänkö seksisuhteen poikki vai en ? En kaipaa seurustelusuhdetta. Mut tää on liian "seksisuhde". Eli panojen välissä ei juurikaan minkäänlaista yhteydenpitoa. Mulla on ollut hyvin läheinen, kunnioittava ja hieno seksisuhde ennen tätä. Vertaanko vaan ts olen liian ronkeli.
Nuoli ylös = Ei, anna olla vaan, nauti
Nuoli alas = pistä poikki nyt
Sun elämä, sun päätökset.
Aattelin et joku haluis tehdä päätöksen mun puolesta 😂
Deletoitu lause analysoituna:
SVO-rakenne. Osatekijät:
1. sana (persoonapronomi): Lauseen subjekti, nominatiivimuodossa.
2. sana (verbi):
Aikamuoto: Preesens (tapahtuu nyt).
Modus: Indikatiivi (toteava).
3.sana (persoonapronomi):
Sijamuoto: Partitiivi
A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on siinä, ettei hänelle kelpaa ne 24% hänestä deittisovelluksessa kiinnostuneista naisista, vaan hän haluaa ne 76% epäkiinnostunutta. Omaa nirsoilua siis.
Tuo on muuten niin totta. Ihminen itse näkee itsessään jonkin vian, kuten tässä tapauksessa kaljuus. Kerran lähdin deiteille yhden miehen kanssa, tultiin toimeen, juttu luisti ja kipinätkin lenteli. Sitten hän sanoi et olet upea miks haet seuraa deittisovelluksen kautta, vastasin, ja kysyin samaa häneltä, johon vastasi : No näethän sinä, viittoi itseensä kohti, ja kysyin et mitä tarkoittaa, en ymmärtänyt, johon hän sanoi, olen lyhyt kuten näet, mulla ei ole pituutta naisten mieleen. Siinä vaiheessa vasta huomasin hänen pituuden. Koko paketti oli tosi hyvä kuitenkin. Keskivertoa selkeesti parempi. Ja nähtiin toisenkin kerran. Unohtakaa ne kaljut ja pituudet ja painot jne lopettakaa kiinnittämästä johonkin omasta mielestä outoon kohtaan huomiota. Ja siitä puhuminen. Hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette.
Paitsi jos penis on kiero. Sitä ei kukaan tunnu hyväksyvän. Olen näyttänyt sen tosi monelle. Aina nauretaan tai ajetaan pois. Se vaivaa itsetuntoani paljon.
``Tuuli kulkee puiden alla kuunnellen
Sumu liikkuu kasvoillani tunnen sen
Aalto rantaan heittää kuohun valkoisen
Silloin rakkahin muistan vain sun...``
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meistä tulis kivat ja hyvät vanhemmat 🧡
Emmeköhän jo olekin?
Vierailija kirjoitti:
Deletoitu lause analysoituna:
SVO-rakenne. Osatekijät:
1. sana (persoonapronomi): Lauseen subjekti, nominatiivimuodossa.
2. sana (verbi):
Aikamuoto: Preesens (tapahtuu nyt).
Modus: Indikatiivi (toteava).
3.sana (persoonapronomi):Sijamuoto: Partitiivi
A
Olenko väsynyt vai miks repesin tälle ääneen nauraa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos penis on kiero. Sitä ei kukaan tunnu hyväksyvän. Olen näyttänyt sen tosi monelle. Aina nauretaan tai ajetaan pois. Se vaivaa itsetuntoani paljon.
Tuolla nyt ei ole mitään väliä. Eräs lor t ah tava naispuolinen tuttavani sanoi, että paras kalu on ylöspäin kaartuva, koska se osuu paremmin g-pisteen alueelle peruslähärissä. Muihin suuntiin kaartumisestakaan ei ole mitään haittaa ja kaartuipa se mihin tahansa, sen voi huomioida asentoa valitessa: alas päin kaartuva toimii takaa päin parhaiten, sivulle kaartuvat kylkiasennossaa jne. Ihan turhaan murehdit tuollaista. Käy vilkaisemassa alastonsuomen kuvia, niin huomaat, että melko monilla dicki kaartuu johonkin suuntaan.
Kaikki te lämminsydämiset ja kaunissieluiset romantikot tällä palstalla, ansaitsette 6/5 tähteä. Olette 💎:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih 👍👍👍😁 Olis kiva saada tullasta penistä! Stimulois just oikeita kohtia yhtä aikaa. Vai onkohan vaginani toispuoleinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te lämminsydämiset ja kaunissieluiset romantikot tällä palstalla, ansaitsette 6/5 tähteä. Olette 💎:a.
Tiesitkö että kakkonen on ykkönen ja 💎:a!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?
Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä
Minä en ole varattu. Sitä paitsi aloite ei ole yhtä kuin kosinta. Aloite voi olla sitä, että ilmaisee tavalla tai toisella halunsa tutustua ja olla tekemisissä.
Niin, muuta ei varatuille sellaisia ehdotella. Halua tutustua ja olla tekemisissä.
Jos joku tulee ehdottamaan minulle, ja tiedän että tietää minun olevan varattu laitan mappi Ööhön.
Uskokaa ettei miehet 95% jätä puolisoitaan. Ai ni ne haluaa uskoa et ovat se 5%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee suru etten pysty oikeesti nauttimaan oikeen mistään.
?
Onko kevätväsymystä?
Aurinko rasittaa tietyn tyypin masentuneita. Toisilla kaamos on pahin aika, toisilla kevät ja aurinko.