Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (8268)

Vierailija
7921/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan koskaan katso ihmisten silmien väriä ellei ne ole jotenkin poikkeukselliset. Eli ei mitään käsitystä minkä väriset silmät hänellä. 

Vierailija
7922/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sielujen sympatiaa.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan koskaan katso ihmisten silmien väriä ellei ne ole jotenkin poikkeukselliset. Eli ei mitään käsitystä minkä väriset silmät hänellä. 

Sitä ei voi olla oikein huomaamatta jos tärkeää ihmistä tunteen vallassa katsoo läheltä pitkään silmiin.

Vierailija
7924/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeä yksikin henkilö jolle kalju sopii?

Mitä jos lopettaisit tuon luuseroinnin? Vikasi on muualla kuin kaljussa.

Vika on siinä, ettei hänelle kelpaa ne 24% hänestä deittisovelluksessa kiinnostuneista naisista, vaan hän haluaa ne 76% epäkiinnostunutta. Omaa nirsoilua siis.

Tuo on muuten niin totta. Ihminen itse näkee itsessään jonkin vian, kuten tässä tapauksessa kaljuus. Kerran lähdin deiteille yhden miehen kanssa, tultiin toimeen, juttu luisti ja kipinätkin lenteli. Sitten hän sanoi et olet upea miks haet seuraa deittisovelluksen kautta, vastasin, ja kysyin samaa häneltä, johon vastasi : No näethän sinä, viittoi itseensä kohti, ja kysyin et mitä tarkoittaa, en ymmärtänyt, johon hän sanoi, olen lyhyt kuten näet, mulla ei ole pituutta naisten mieleen. Siinä vaiheessa vasta huomasin hänen pituuden. Koko paketti oli tosi hyvä kuitenkin. Keskivertoa selkeesti parempi. Ja nähtiin toisenkin kerran. Unohtakaa ne kaljut ja pituudet ja painot jne lopettakaa kiinnittämästä johonkin omasta mielestä outoon kohtaan huomiota. Ja siitä puhuminen. Hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette.

Vierailija
7925/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi olla oikein huomaamatta jos tärkeää ihmistä tunteen vallassa katsoo läheltä pitkään silmiin.

Silti katson vain silmiä enkä niiden väriä. 

Vierailija
7926/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?

Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä 

Minä en ole varattu. Sitä paitsi aloite ei ole yhtä kuin kosinta. Aloite voi olla sitä, että ilmaisee tavalla tai toisella halunsa tutustua ja olla tekemisissä.

Vierailija
7927/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistänkö seksisuhteen poikki vai en ? En kaipaa seurustelusuhdetta. Mut tää on liian "seksisuhde". Eli panojen välissä ei juurikaan minkäänlaista yhteydenpitoa. Mulla on ollut hyvin läheinen, kunnioittava ja hieno seksisuhde ennen tätä. Vertaanko vaan ts olen liian ronkeli.

Nuoli ylös = Ei, anna olla vaan, nauti 

Nuoli alas = pistä poikki nyt 

Sun elämä, sun päätökset.

Aattelin et joku haluis tehdä päätöksen mun puolesta 😂

Vierailija
7928/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletoitu lause analysoituna:

SVO-rakenne. Osatekijät:

1. sana (persoonapronomi): Lauseen subjekti, nominatiivimuodossa.

2. sana (verbi):

Aikamuoto: Preesens (tapahtuu nyt).

Modus: Indikatiivi (toteava).

3.sana (persoonapronomi):

Sijamuoto: Partitiivi

A

Vierailija
7929/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, ettei hänelle kelpaa ne 24% hänestä deittisovelluksessa kiinnostuneista naisista, vaan hän haluaa ne 76% epäkiinnostunutta. Omaa nirsoilua siis.

Tuo on muuten niin totta. Ihminen itse näkee itsessään jonkin vian, kuten tässä tapauksessa kaljuus. Kerran lähdin deiteille yhden miehen kanssa, tultiin toimeen, juttu luisti ja kipinätkin lenteli. Sitten hän sanoi et olet upea miks haet seuraa deittisovelluksen kautta, vastasin, ja kysyin samaa häneltä, johon vastasi : No näethän sinä, viittoi itseensä kohti, ja kysyin et mitä tarkoittaa, en ymmärtänyt, johon hän sanoi, olen lyhyt kuten näet, mulla ei ole pituutta naisten mieleen. Siinä vaiheessa vasta huomasin hänen pituuden. Koko paketti oli tosi hyvä kuitenkin. Keskivertoa selkeesti parempi. Ja nähtiin toisenkin kerran. Unohtakaa ne kaljut ja pituudet ja painot jne lopettakaa kiinnittämästä johonkin omasta mielestä outoon kohtaan huomiota. Ja siitä puhuminen. Hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette.

Paitsi jos penis on kiero. Sitä ei kukaan tunnu hyväksyvän. Olen näyttänyt sen tosi monelle. Aina nauretaan tai ajetaan pois. Se vaivaa itsetuntoani paljon.

Vierailija
7930/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Tuuli kulkee puiden alla kuunnellen
Sumu liikkuu kasvoillani tunnen sen
Aalto rantaan heittää kuohun valkoisen
Silloin rakkahin muistan vain sun...``

Vierailija
7931/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meistä tulis kivat ja hyvät vanhemmat 🧡

Emmeköhän jo olekin?

Vierailija
7932/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deletoitu lause analysoituna:

SVO-rakenne. Osatekijät:

1. sana (persoonapronomi): Lauseen subjekti, nominatiivimuodossa.

2. sana (verbi):

Aikamuoto: Preesens (tapahtuu nyt).

Modus: Indikatiivi (toteava).

3.sana (persoonapronomi):

Sijamuoto: Partitiivi

A

Olenko väsynyt vai miks repesin tälle ääneen nauraa 😂

Vierailija
7933/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos penis on kiero. Sitä ei kukaan tunnu hyväksyvän. Olen näyttänyt sen tosi monelle. Aina nauretaan tai ajetaan pois. Se vaivaa itsetuntoani paljon.

Tuolla nyt ei ole mitään väliä. Eräs lor t ah tava naispuolinen tuttavani sanoi, että paras kalu on ylöspäin kaartuva, koska se osuu paremmin g-pisteen alueelle peruslähärissä. Muihin suuntiin kaartumisestakaan ei ole mitään haittaa ja kaartuipa se mihin tahansa, sen voi huomioida asentoa valitessa: alas päin kaartuva toimii takaa päin parhaiten, sivulle kaartuvat kylkiasennossaa jne. Ihan turhaan murehdit tuollaista. Käy vilkaisemassa alastonsuomen kuvia, niin huomaat, että melko monilla dicki kaartuu johonkin suuntaan.

Vierailija
7934/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te lämminsydämiset ja kaunissieluiset romantikot tällä palstalla, ansaitsette 6/5 tähteä. Olette 💎:a. 

Vierailija
7935/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih 👍👍👍😁 Olis kiva saada tullasta penistä! Stimulois just oikeita kohtia yhtä aikaa. Vai onkohan vaginani toispuoleinen 😂

Vierailija
7936/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki te lämminsydämiset ja kaunissieluiset romantikot tällä palstalla, ansaitsette 6/5 tähteä. Olette 💎:a. 

Tiesitkö että kakkonen on ykkönen ja 💎:a!

Vierailija
7937/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?

Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä 

Minä en ole varattu. Sitä paitsi aloite ei ole yhtä kuin kosinta. Aloite voi olla sitä, että ilmaisee tavalla tai toisella halunsa tutustua ja olla tekemisissä.

Niin, muuta ei varatuille sellaisia ehdotella. Halua tutustua ja olla tekemisissä. 

Vierailija
7938/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee ehdottamaan minulle, ja tiedän että tietää minun olevan varattu laitan mappi Ööhön. 

Vierailija
7939/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa ettei miehet 95% jätä puolisoitaan. Ai ni ne haluaa uskoa et ovat se 5%. 

Vierailija
7940/8268 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee suru etten pysty oikeesti nauttimaan oikeen mistään. 

?

Onko kevätväsymystä?

Aurinko rasittaa tietyn tyypin masentuneita. Toisilla kaamos on pahin aika, toisilla kevät ja aurinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi