Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä musta hetki huoli, anna mun olla ja käsitellä asiat.
Annan sun olla. Etkö tarvitse mua? Etkä kaipaa?
Kysy irl
Kysytty mutta hän ei halua kuulla musta
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Huomenta. En nähnyt seksiunia kaivatustani. Sen sijaan näin kaivattuni ja harrastimme seksiä. Se oli kuumaa ja kiihkeää. Nyt on raukea olo.
Nähkää tekin kaivattunne.
Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua sinne kaipaamalleni.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ole mitä milloinkin haluat olla. Kunhan olet kaikkea sitä aidosti.
Minulla on vain yksi tapa olla olemassa. Se on minun tapani, johon ei sisälly minkään valtakunnan rooleja. Luulis tuon sinunkin nähneen.
Sekin on yksi rooli, kun yrittää esittää mahdollisimman aitoa.
Kaivatulta sais hyvää seksiä. Mihinkään muuhun siitä ei sit ole, ehkä seksisuhde riittäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain yksi tapa olla olemassa. Se on minun tapani, johon ei sisälly minkään valtakunnan rooleja. Luulis tuon sinunkin nähneen.
Höpö höpö. En ole samaa mieltä. Joillekuille elämä on näytelmä, toisille se on ihan vain elämä. On eri asia olla kuin esittää olevansa. Eri tilanteissa voi luontaisesti toimia ja reagoida eri tavoin, mutta se ei tee olemisestani esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kollegalla ihanat tissit 🥰
Kiitos. Puristelisitko hiukan, niin päästäisiin asiaan.
Olen mies joka ei ole saanut naista 40 vuoteen
Erektioni ei taas laannu. Voisitpa auttaa.
Näet toisen, kuten itse olet. Siksi en sinua koskaan opi tuntemaankaan, kun et paljasta sisintäsi. Tämä täälläkin on varmaan jokin toissinä, joka ei ole olemassa oikeassa elämässä. En halua rakastaa roolia, eikä minua kiinnosta, kuinka hyvin se näytellään. Haluan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. En ole samaa mieltä. Joillekuille elämä on näytelmä, toisille se on ihan vain elämä. On eri asia olla kuin esittää olevansa. Eri tilanteissa voi luontaisesti toimia ja reagoida eri tavoin, mutta se ei tee olemisestani esittämistä.
Hieman sama juttu. Erilaisten ihmisten kanssa on myös välillä pakko olla eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mike Tysonille sopii
Kaivattuni ei ole lainkaan Mike Tysonin näköinen mutta hänellekin sopisi. En tiedä onko koskaan ollut kalju, mutta sellainen sentin siilitukka on ollut silloin kun pantiin. Ihana nainen kaikkiaan.
Kullan kallis 💔