Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7691)
Toivottavasti päivässäis oli iloa ja aurinkoa, rakastan siua nainen, hyvää yötä lounaaseen. Toivottavasti näen meistä unta.
Palsta-kaljulla on päässä vikaa, eikä se ole hiusten puute. Tuollaisella ulinalla karkoittaa kaikki ihmiset, mukaan lukien sukulaiset. Kukaan ei jaksa kuunnella vinkumusta, vinkiksi myös monelle ketjun naiselle.
Ei ajatuksia. Minä täällä vain.
Hyvää yötä.
Sleep tight.
🌏
Opelta tiukka halaus naiselle.
Minulla ei ole annettavaa. Olen hapertuva kuori ja mädäntynyt sisus. Tyhjä lupaus ja katkera karkki. Haluan haihtua mutta olen jäätynyt enkä sulaa. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Tai ole mitä milloinkin haluat olla. Kunhan olet kaikkea sitä aidosti.
Minulla on vain yksi tapa olla olemassa. Se on minun tapani, johon ei sisälly minkään valtakunnan rooleja. Luulis tuon sinunkin nähneen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole annettavaa. Olen hapertuva kuori ja mädäntynyt sisus. Tyhjä lupaus ja katkera karkki. Haluan haihtua mutta olen jäätynyt enkä sulaa. Olen pahoillani.
Luoja antoi sinullekin tehtävän. Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Pidä musta hetki huoli, anna mun olla ja käsitellä asiat.
Annan sun olla. Etkö tarvitse mua? Etkä kaipaa?
Kaipaan sitä miestä, jolle sen tänään kerroin. Sun aidolla rakkaudella on ollut pitkään kantava voima.
Hyvää yötä 😊
Se että mammoilla on tasa-arvo ei tarkoita sitä, etteikö miehen olisi syytä tarkkailla naisen olotilaa ja estää mahdollinen ylitsevuotava rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kestää niin kauan, että on vaikea uskoa mihinkään. Halaus sulle. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ole mitä milloinkin haluat olla. Kunhan olet kaikkea sitä aidosti.
Minulla on vain yksi tapa olla olemassa. Se on minun tapani, johon ei sisälly minkään valtakunnan rooleja. Luulis tuon sinunkin nähneen.
Mistä kaksi randoa toistensa tavat olla tietää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivauduin tänne taas kirjoittamaan. Parempi kun en anna enää itsestäni mitään. Ethän sinäkään anna.
Jos päivän aikana tänne ilmestyy pari lemmenluritusta, niin sun kyllä pitäisi tietää keneltä ne on. Sivusta.
On mullaki käsiteltävää mutta silti en oo sulle välinpitämätön. Vastaisin sulle heti jos ottaisit yhteyttä
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Olen rampa, enkä halua siksi nähdä enää ketään.
Olen näivettynyt ja menettänyt painoa melkein 40kg ja kannan endoproteesia, silti mielisin nähdä kaipaamain naisen. Sivusta. Tarjoisin muuten kaakaon, jos siis ois täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan sun olla. Etkö tarvitse mua? Etkä kaipaa?
Kysy irl