Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollegalla ihanat tissit 🥰
Kiitos. Puristelisitko hiukan, niin päästäisiin asiaan.
Tulen seuraavan kerran töissa suoraa päätä puristelemaan. 🥰
Ok. Ota sinä tissit asiaksesi niin minä puristelen ja nuuhkin pakaroita.
Hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle naiselle. Haluan sua ja sut niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniista sanoista tulee merkityksettömiä jos me emme ole eläneet omaa elämäämme vaan toistelemme toisten kirjoittamia tarinoita joihin itsekin alamme uskoa. Tällöin olemme haaveilijoita.
Kiteytit tämän ketjun paremmin kuin kukaan ikinä.
Minä ainakin olen esittänyt ne kauniit sanat ym. suoraan sydämestäni, kun en tällä hetkellä muutakaan voi. Sivusta
Vaikka tämä kova kylmä maailma turruttaa meitä, pyrkikää aina olemaan esimerkillisiä älkääkä antako rakkauden ja arvojen kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö esittäminen ole kuluttavaa? Luulisi, että sellainen kuormittaa, kun täytyy suorittaa olemistaan.
Ai että teitä, jotka tiedätte kaikkien asiat paremmin. Tosi söpöä. Not.
En kirjoita sinulle, joten asia ei kuulu sulle millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniista sanoista tulee merkityksettömiä jos me emme ole eläneet omaa elämäämme vaan toistelemme toisten kirjoittamia tarinoita joihin itsekin alamme uskoa. Tällöin olemme haaveilijoita.
Kiteytit tämän ketjun paremmin kuin kukaan ikinä.
Minä ainakin olen esittänyt ne kauniit sanat ym. suoraan sydämestäni, kun en tällä hetkellä muutakaan voi. Sivusta
Paljon on toivonsa menettäneitä tässä maassa. Itse uskon siihen että kaikella on tarkoituksensa, aikansa ja paikkansa. Jos yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu. Täytyy vain olla avoin elämälle eikä käpertyä liikaa omiin kuoriinsa ja murheisiinsa. Oppia ikä kaikki.
Aurinkoinen ajatus päivääsi, sinua
Vierailija kirjoitti:
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Mikä siitä teki niin herkkää?
Ollaan yhdessä asiassa kuin yö ja päivä. Se taitaa erottaa tai pitää meidät erillään. Ei siksi, että ollaan erilaisia vaan siksi, että en osaa sinun koodejasi. En tiedä, miten puolisosi kanssa yhteen päädyitte, mutta selvästikin halusit yhteen ja osasitte toisenne. Minun kanssa et halua. Hyviä yhteisiä vuosia teille!
Olen väsynyt sanoihin, jotka eivät tarkoita mitään. Olen väsynyt roolisuorituksiisi ja siihen, että en ole sulle ihminen vaan vastanäyttelijä.
Rakkaus oikeanlaista kemiaa, mannapuuroa ja mansikkaa.
Houkuttelit minut näyttämöllesi, jonka en tiennyt olevani näyttämö. Oli niin taitavasti rakennetut kulissit. Siellä minä olen palloillut roolihahmosi rakastaen, vaikka luulin, että se olit sinä.
Tullaan todeksi?? Keksit aivan varmasti tunnisteen, jolla saat minut ottamaan yhteyttä irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan yhdessä asiassa kuin yö ja päivä. Se taitaa erottaa tai pitää meidät erillään. Ei siksi, että ollaan erilaisia vaan siksi, että en osaa sinun koodejasi. En tiedä, miten puolisosi kanssa yhteen päädyitte, mutta selvästikin halusit yhteen ja osasitte toisenne. Minun kanssa et halua. Hyviä yhteisiä vuosia teille!
Viestissäsi on hieman marttyroitumisen sävyä. Tai manipulointiyrityksen.
Näe, mitä näet. Ei mulla ole tarvetta manipuloida. Yritän vain sopeutua tosiasioihin. Sitähän tämä on koko ajan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelit minut näyttämöllesi, jonka en tiennyt olevani näyttämö. Oli niin taitavasti rakennetut kulissit. Siellä minä olen palloillut roolihahmosi rakastaen, vaikka luulin, että se olit sinä.
Höpö höpö. Sinä olet alistanut elämäsi palvelemaan omia haaveitasi ja koetit vaan väkisin sovittaa minut siihen muottiin osaamatta muuta edes ajatella. Jatkat samaa yhä, etkä edes älyä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sun on parempi toivoa ettemme koskaan kohtaa missään
Ensin syytät manipuloinnista ja urhiutumisesta ja sitten alat uhkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sinä olet alistanut elämäsi palvelemaan omia haaveitasi ja koetit vaan väkisin sovittaa minut siihen muottiin osaamatta muuta edes ajatella. Jatkat samaa yhä, etkä edes älyä sitä.
Minä haaveilin rakkaudesta ja oikeasta ihmissuhteesta, mikä on ihan normaalia. Mihinkähän muottiin minä sinut muka laitoin? Ihan ihmiseen olen halunnut tutustua sellaisena kuin se on.
Elämässäni on niin paljon tapahtumia lapsuudesta saakka. Kommentteja miten meidän tyttö on niin ruma ettei saa ikinä ketään. Rajoituksia, kontrollointia, seksuaalista hyväksikäyttöä jne. Eikä katko elämäkään sen parempaa. Enkä ole enää nuorikaan.