Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7691)
Miksi edes vaivauduin tänne taas kirjoittamaan. Parempi kun en anna enää itsestäni mitään. Ethän sinäkään anna.
Vierailija kirjoitti:
Nimeä yksikin henkilö jolle kalju sopii?
Nimeä yksikin henkilö jolle kalju sopii?
Mitä jos lopettaisit tuon luuseroinnin? Vikasi on muualla kuin kaljussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen rampa, enkä halua siksi nähdä enää ketään.
Olen lihavoitunut enkä siksi halua nähdä kaivattuani. Ei sillä, ei hän minua haluaisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa tajunnut, että ei susta kuulu. Ei kiinnosta tänne oikein enää kirjoittaa. Riittämättömyyden tunne on muutenkin mulle hyvin tuttu tunne eikä se, että olet mua kohtaan välinpitämätön ainakaan paranna itseluottamustani.
Oletko itse osoittanut kiinnostustasi? Mitä ajattelet, millaista viestiä olet itse olemuksellasi välittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus voi harhauttaa meitä. Sillä ei ole vain yhtä tehtävää.
Olen oppinut paljon ihmisen toiminnasta opastettuna.
Opetus on ollut mitä mielenkiintoisinta mutta myös äärimmäisen häpeällistä, pelottavaa ja järkyttävääkin. Niin ja kivuliasta.
Meillä on keho ja tietoisuus johon kaikki kipukin kuuluu.
Voikohan kipuun kuolla? Mitä sinä ajattelet?
Ei. Valitettavasti vain taju lähtee, kun kipu menee liian puolelle. Joskus sedatoitu ihminen kärsii kivusta, mutta ei kuole siihen. Kivun tehtävä on kertoa kehosta, ei tappaa.
Kiitos, hyvä kommentti.
Ja nuo pakko-oireiset alapeukuttajat heti asemissaan. Ootte te kyllä niin säälittäviä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivauduin tänne taas kirjoittamaan. Parempi kun en anna enää itsestäni mitään. Ethän sinäkään anna.
Tää on helpompi kuin päiväkirja, luotettavampi kuin ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan omaa rakasta, joka välittää ja josta minä välitän. Ihmistä, jolta ei tarvitse nyhtää rakkautta ja ihmistä, joka uskaltaa ottaa vastaan minun hellyyteni. Kaipaan häntä, joka tulee, kun kutsutaan ja jota ei tarvitse maanitella tai jonka luottamuksen saavuttamiseen ei mene puolta elämää. Ikävöin ihmistä, joka tulisi rinnalleni ja haluaisi ihan itse pysyä siinä.
Olipa kaunista!
Iltaa mammoille. kiinnostaisiko kuulla Raamatun naisista?
Nuku hyvin rakas. Kerjätä en halua enkä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. kiinnostaisiko kuulla Raamatun naisista?
No pitkästä aikaa, mikä jottei. Muistia voi aina virkistää.
Olet kuin munasolu. Kuoresi voi lävistää vain yksi, enkä se ole minä. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan omaa rakasta, joka välittää ja josta minä välitän. Ihmistä, jolta ei tarvitse nyhtää rakkautta ja ihmistä, joka uskaltaa ottaa vastaan minun hellyyteni. Kaipaan häntä, joka tulee, kun kutsutaan ja jota ei tarvitse maanitella tai jonka luottamuksen saavuttamiseen ei mene puolta elämää. Ikävöin ihmistä, joka tulisi rinnalleni ja haluaisi ihan itse pysyä siinä.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rampa, enkä halua siksi nähdä enää ketään.
Olen lihavoitunut enkä siksi halua nähdä kaivattuani. Ei sillä, ei hän minua haluaisi muutenkaan.
Minunkin paino on noussut, ärsyttää itseäkin. Mutta ei se mua estä näkemästä. Siihen näkemättömyyteen on ihan muut syyt.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa tajunnut, että ei susta kuulu. Ei kiinnosta tänne oikein enää kirjoittaa. Riittämättömyyden tunne on muutenkin mulle hyvin tuttu tunne eikä se, että olet mua kohtaan välinpitämätön ainakaan paranna itseluottamustani.
Itsepä aloitit.
Etkä sä mua mihinkään tarvinnut kuitenkaan.
Tom Hardy 😂😘
Hyvää yötä, rakas. Hellä halaus. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Välinpitämättömät miehet tekevät itsestään tosi epäkiinnostavan vaikka olisivat muuten kiinnostavia.
HYJKU<3