Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä- ja synttärikukkia
Toisin, jos voisin.
Hän voisi niin halutessaan.
Niin voisin. Mutta olisihan se vähän kuumottavaa. Eikö?
Kelpaisi silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
Pitääkö sinun saada kaikki naiset? Niistä 24 prosentista voi löytyä sinullekin joku. Tokkopa sinullekaa kelpaa lähellekään kaikki naiset, milloin mistäkin syystä. Kaljuilla miehillä on usein nainen, joten jos hyväksyt itsesi ja kannat olemuksesi arvokkaasti, ei hiusten puute mitään estä.
Kiitos analyysistäsi. Olet oikeassa, minulle ei kelpaa lähellekään kaikki kauniit naiset, kosk suuri osa heistä on melkoisen ilkeitä tai pelkästää huomiohakuisia todellisuudessa.
Miten liittyy sun kaljuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia.
Siis mitä? Mun mielestä tärkeintä on se mitä on pään sisällä. En ikinä halua olla tyhmän ja vittumaisen miehen kanssa. Ottaisin mieluimmin kaljun ja seksikkään kuin huonotapaisen ja tyhmän miehen.
Joo, koska kaljuhan ei voi olla huonotapainen tai tyhmä eikä hyvätukkainen seksikäs. Vaan vaihtoehdot on tasan noi.
Ei kai se ollu hänen pointti. Eri
Mun lukkoon lukitsemani tunteet aukesi niin kunnolla etten osaa enää miettiä edes kuin sua. Tässä sitä ollaan sitten. Niin nautin tässä nyt vaan itseni seurasta jonkun aikaa eteenpäin ja mieti sä omalta kannaltasi. Hyvä olla ja mieliala kiva niin mikäs täs
sun takii luen tätä kakkaa tajuutko
Ei voi huijata jos ei edes valehtele, eikä voi valehdella jos ei edes ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia.
Siis mitä? Mun mielestä tärkeintä on se mitä on pään sisällä. En ikinä halua olla tyhmän ja vittumaisen miehen kanssa. Ottaisin mieluimmin kaljun ja seksikkään kuin huonotapaisen ja tyhmän miehen.
Joo, koska kaljuhan ei voi olla huonotapainen tai tyhmä eikä hyvätukkainen seksikäs. Vaan vaihtoehdot on tasan noi.
Tämä vastakkainasettelu siinä nyt kuitenkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Iltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa asioiden vääntämistä ja tahallista väärinymmärrystä. Kuvitteletko olevasi jotenkin nokkela. Samoin ne peukuttaneet. Idiootteja.
Tietenkin otetaan se seksikäs, hyvätapainen ja fiksu, jolla on lisäksi hyvä tukka. Ei kai nyt kukaan muuta luule.
Vierailija kirjoitti:
Juu kaikki lukee ja kakkaa jotka täällä on
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan kaliu.
Kalium. Alkuaine. Myös "potassium".
Hyvää yötä ja kauniita unia, minä rakastan sinua.
Olen kiinnostunut sinusta 😘 eräälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa asioiden vääntämistä ja tahallista väärinymmärrystä. Kuvitteletko olevasi jotenkin nokkela. Samoin ne peukuttaneet. Idiootteja.
Joo, kaikki muut on väärässä ja sä oikeessa.
Samaa kuuta katsellaan, Rakastan Sinua 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan kaliu.
Kalium. Alkuaine. Myös "potassium".
Kalju potata
Vierailija kirjoitti:
Repesin ja samaistuin 😂
Rakastan Sinua Nainen