Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7197)
Vierailija kirjoitti:
Mä en anna kenenkään tulla elämääni ellen voi kuvitella jotain loistavaa.
Mahtaa olla yksinäistä?
Jokainen teistä on palkaton näyttelijä. Miettikää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
Jos oot kalju ja suhiset, otan sut.
SSSS
Luuletko että olen noin vain otettavissa? En itse ajattele kenestäkään ihmisestä, että hänet vain otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä- ja synttärikukkia
Toisin, jos voisin.
Hän voisi niin halutessaan.
Niin voisin. Mutta olisihan se vähän kuumottavaa. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
Mitäs vikaa niissä 24% on? Surullista.
76% miehistä pyyhkäisee pyllynsä, loput pesee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia.
Siis mitä? Mun mielestä tärkeintä on se mitä on pään sisällä. En ikinä halua olla tyhmän ja vittumaisen miehen kanssa. Ottaisin mieluimmin kaljun ja seksikkään kuin huonotapaisen ja tyhmän miehen.
Minulta ei kommenttiosallisuutta
lasten keskinäisiin
lääkärileikkeihin.
[Ei muutakaan].
Miehelle ~🤍🦄hy.
Koen raivokkáän
mustasukkaisuuden varjon
yllämme. Ruumiisi tekee mitä
tekee; olethan nuori, viriili mies.
Mutta sydämesi on minun.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kalju
Jos oot kalju ja suhiset, otan sut.
SSSSLuuletko että olen noin vain otettavissa? En itse ajattele kenestäkään ihmisestä, että hänet vain otetaan.
Ei väkisellä, eikä väsyttäen.
Ehkä syynsä, jos olet deittiäpeissä.
Itse en ole, kun kysyntää on muutoinkin. Ilmeisesti harvat hiukset päässä ovat riittäneet.
Ketä kiinnostaa mitä koku 76 pros deittiäpissä tekee. Ehkä ne kaljut ei haluais noita akkoja tai kattois päinkään kun suunsa avaisivat. Eihän tuo kerro oikeastaan mistään muusta ku siitä ettei ne apit mihinkään aitoon missään määrin perustu. Aivan idiootti ajatus.
Vierailija kirjoitti:
76% miehistä pyyhkäisee pyllynsä, loput pesee.
Valehtelet. Jarrujäljet kertoo totuuden.
Riippuu onko kuumottavaa noloa vai kuumottavaa suoraan pussailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kalju
-kalju
Pitääkö sinun saada kaikki naiset? Niistä 24 prosentista voi löytyä sinullekin joku. Tokkopa sinullekaa kelpaa lähellekään kaikki naiset, milloin mistäkin syystä. Kaljuilla miehillä on usein nainen, joten jos hyväksyt itsesi ja kannat olemuksesi arvokkaasti, ei hiusten puute mitään estä.
Kiitos analyysistäsi. Olet oikeassa, minulle ei kelpaa lähellekään kaikki kauniit naiset, kosk suuri osa heistä on melkoisen ilkeitä tai pelkästää huomiohakuisia todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo niin kauan, etten oo varma mitä ikävöin. Mutta h-lvetti että on ikävä.
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia.
Siis mitä? Mun mielestä tärkeintä on se mitä on pään sisällä. En ikinä halua olla tyhmän ja vittumaisen miehen kanssa. Ottaisin mieluimmin kaljun ja seksikkään kuin huonotapaisen ja tyhmän miehen.
Joo, koska kaljuhan ei voi olla huonotapainen tai tyhmä eikä hyvätukkainen seksikäs. Vaan vaihtoehdot on tasan noi.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kireää tunnelmaa, mököttämistä, hiljaisuutta, ilkeilyä jne. Sellasta.
Kukapa niistä tykkäisi. En ole koskaan pitänyt mykkäkoulua.
Mistä minä tiedän?