Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7197)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei selvösti tarkoita jotain ja sinä etsit siitä jonkin sivumerkityksen ja väännät sen asian kuin hän ei olisi osannut ajatella tarvittaessa asiaa tältä kantilta olet idiootti. Ja vain sinä.
Kyllä idiootti on vain se, joka luulee, että on pakko ottaa kalju mies saadakseen hyvätapaisen ja fiksun. Totta kai ne hiukset tulee siihen muun hyvän päälle.
Voi apua: nyt väitteeni on todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sun takii luen tätä kakkaa tajuutko
Juu kaikki lukee ja kakkaa jotka täällä on
Yks kakkaa kaks kakkaa, Biolan kanankakkaa, muuta ei sit tarvitakkaan. Muista Biolan 20-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
Mitäs vikaa niissä 24% on? Surullista.
Pinnallisuus.
Tarkoitin 76% pinnallisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
-kalju
Pitääkö sinun saada kaikki naiset? Niistä 24 prosentista voi löytyä sinullekin joku. Tokkopa sinullekaa kelpaa lähellekään kaikki naiset, milloin mistäkin syystä. Kaljuilla miehillä on usein nainen, joten jos hyväksyt itsesi ja kannat olemuksesi arvokkaasti, ei hiusten puute mitään estä.
Kiitos analyysistäsi. Olet oikeassa, minulle ei kelpaa lähellekään kaikki kauniit naiset, kosk suuri osa heistä on melkoisen ilkeitä tai pelkästää huomiohakuisia todellisuudessa.
Miten liittyy sun kaljuun?
Ei mitenkään. Täällä mikään ei liity mihinkään. Irl ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kalju
Mitäs vikaa niissä 24% on? Surullista.
Pinnallisuus.
Tarkoitin 76% pinnallisilla.
Miksi? Kun en mä niistä kysynyt. Taidat itse olla se pinnallinen kun se muu 24% ei kelpaa?
Hyvää naistenpäivää sinulle jo ennakkoon. Olet söpö.
nn
Vuosienkaan jälkeen en tiedä, oletko kaivannut vai et. En ole edes sen tiedon arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään täst viel enemmän nyt kun ymmärsin sanat
Vierailija kirjoitti:
Milloin meinasit jättää sun nykyisen?
Vastahan tämä alkoi, mut varmaan ihan just.
Vierailija kirjoitti:
Milloin meinasit jättää sun nykyisen?
En mä mun ystäviä jätä
Naistenpäivä on eestiläisille tärkeä päivä. Joskus sai hajuveden. Mutta vähintään omenan johon oli kaiverrettu sydän.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että jos alussa jotkin piirteet ärsyttävät, ne muodostuvat ongelmaksi myöhemmin. No, en ole päässyt edes selvittämään tätä sotkua, joten tietää hyvää jatkossa. Tai siis että jatkoa ei tule.
Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kalju
-kalju
Pitääkö sinun saada kaikki naiset? Niistä 24 prosentista voi löytyä sinullekin joku. Tokkopa sinullekaa kelpaa lähellekään kaikki naiset, milloin mistäkin syystä. Kaljuilla miehillä on usein nainen, joten jos hyväksyt itsesi ja kannat olemuksesi arvokkaasti, ei hiusten puute mitään estä.
Kiitos analyysistäsi. Olet oikeassa, minulle ei kelpaa lähellekään kaikki kauniit naiset, kosk suuri osa heistä on melkoisen ilkeitä tai pelkästää huomiohakuisia todellisuudessa.
Miten liittyy sun kaljuun?
Ei mitenkään. Täällä mikään ei liity mihinkään. Irl ratkaisee.
-
No mitä sä sitten nyyhkit täällä että on surullista kun 76% naisista ei mätsää sua?
Hieno tähtitaivas, oisitpa nainen olluna tarkkaamassa tuota kanssain. Yhtäältä kiva jotta kevät lähestyy, toisaalta soisin talven vielä jatkuvan etteivät säät ja kelit huopaisi ees takaisin takatalvineen. Toivottavasti siulla on olna mukava päivä, itelläin lyhvä lenkki, lueskelua, asiain hoitoa ja ration kuuntelua. Ostin rismasta 2 € hyvikkilootan ja valkuaista. Kohta juon kaakaon, tarjoisin siullekin. Hyvää yötä lounasseen. Ajattelen siua ja meitä.
On olemassa aihealue, että jos siitä kysytään, joudun keksimään satuja ja kaikki yhden naisen takia.😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että jos alussa jotkin piirteet ärsyttävät, ne muodostuvat ongelmaksi myöhemmin. No, en ole päässyt edes selvittämään tätä sotkua, joten tietää hyvää jatkossa. Tai siis että jatkoa ei tule.
Selvä.
Itse et anna selvittää. En voi väkisin tehdä yhtään mitään.
Tuskin sillä on rohkeutta sitä sanoa?