Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia.
Siis mitä? Mun mielestä tärkeintä on se mitä on pään sisällä. En ikinä halua olla tyhmän ja vittumaisen miehen kanssa. Ottaisin mieluimmin kaljun ja seksikkään kuin huonotapaisen ja tyhmän miehen.
Joo, koska kaljuhan ei voi olla huonotapainen tai tyhmä eikä hyvätukkainen seksikäs. Vaan vaihtoehdot on tasan noi.
Tottakai voi olla mitä tahansa. Mulle soitti äsken hyvä rakas kalju miespuolinen ystäväni ja pyysi rahaa. Nyt en anna. Mua ei käytetä hyväksi silloin kun hänellä itsellä menee huonosti. Ei hänkään antaisi rahaa jos minä pyytäisin.
Vierailija kirjoitti:
sun takii luen tätä kakkaa tajuutko
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia.
Siis mitä? Mun mielestä tärkeintä on se mitä on pään sisällä. En ikinä halua olla tyhmän ja vittumaisen miehen kanssa. Ottaisin mieluimmin kaljun ja seksikkään kuin huonotapaisen ja tyhmän miehen.
Joo, koska kaljuhan ei voi olla huonotapainen tai tyhmä eikä hyvätukkainen seksikäs. Vaan vaihtoehdot on tasan noi.
Ei kai se ollu hänen pointti. Eri
Tämä vastakkainasettelu siinä nyt kuitenkin oli.Turhaa asioiden vääntämistä ja tahallista väärinymmärrystä. Kuvitteletko olevasi jotenkin nokkela. Samoin ne peukuttaneet. Idiootteja.
Joo, kaikki muut on väärässä ja sä oikeessa.
Jos joku ei selvösti tarkoita jotain ja sinä etsit siitä jonkin sivumerkityksen ja väännät sen asian kuin hän ei olisi osannut ajatella tarvittaessa asiaa tältä kantilta olet idiootti. Ja vain sinä.
En vietä naisten- enkä ystävänpäivää. Keinotekoisia kommarien juhlia, tai amerikkalaista krääsän markkinointia. Niin että turha odottaa huomenna mitään pusuemoja tai kukkapuskia, nainen.
Nyt höyhensaarille, kaikille lempeitä unia ja oman kullan kuvia. 💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä kaivatullasi on WA:n esittelyteksinä tai -hymiöinä?
En tiedä edes mitä itellä on, lol.
Mullakin piti tarkistaa mitä itselläni lukee. Ketään tuskin kiinnostaa silti.
Ostakaa kaikki kaljut semmoinen KALJU (karhu) t-paita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii tuottaa äidille pettymystä aloittamalla eronneena uutta parisuhdetta.
Mä aloittaisin heti parisuhteen jos kaivattuni saisin. Äidille en kyllä ehkä ensimmäisenä kertois. Eräs ilkimys ehtinyt sinnepäin meitä mustamaalata ja saattaisi yhdistää päässään asiat ja ihan väärin. Vaikutettais molemmat, etenkin minä, sen silmissä ihan kusipäiltä sitten. Saisi huomata itsekseen ja mieluiten tilanteessa jossa mikään mielipiteen ilmaisu ei ole enää mahdollista esim. jo naimisissa, ähäkutti
Tutun oloinen tilanne tuokin. Hyvää jatkoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
Viisaat naiset ei ole edes siellä 😊
Sivusta
Sanotaan, että jos alussa jotkin piirteet ärsyttävät, ne muodostuvat ongelmaksi myöhemmin. No, en ole päässyt edes selvittämään tätä sotkua, joten tietää hyvää jatkossa. Tai siis että jatkoa ei tule.
En voi sanoa, että rakastan, mutta kaipaan. En voi koskaan suhtautua suhun kuin muihin. Vaikka olisit ikuisesti kaukana, oot silti lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.
-kalju
Mitäs vikaa niissä 24% on? Surullista.
Pinnallisuus.
Jos joku ei selvösti tarkoita jotain ja sinä etsit siitä jonkin sivumerkityksen ja väännät sen asian kuin hän ei olisi osannut ajatella tarvittaessa asiaa tältä kantilta olet idiootti. Ja vain sinä.
Kyllä idiootti on vain se, joka luulee, että on pakko ottaa kalju mies saadakseen hyvätapaisen ja fiksun. Totta kai ne hiukset tulee siihen muun hyvän päälle.
Milloin meinasit jättää sun nykyisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta 😘 eräälle miehelle.
Selvästi.. :D
Vierailija kirjoitti:
En vietä naisten- enkä ystävänpäivää. Keinotekoisia kommarien juhlia, tai amerikkalaista krääsän markkinointia. Niin että turha odottaa huomenna mitään pusuemoja tai kukkapuskia, nainen.
Se nyt on niin, että odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kalju
Mitäs vikaa niissä 24% on? Surullista.
Pinnallisuus.
Jokaisella? Kannattaa varmaan hylätä deittiäpit, jos vedät puoleesi pelkästään pinnallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut sinusta 😘 eräälle miehelle.
Selvästi.. :D
😐
Onpas ärsyttävää, kun minusta kiinnostuvat ihmiset joita hädin tuskin siedän. Turhauttavaa.