Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4408)
En kyllä ole mikään pelimies. Olisi koomista, jos joku niin ajattelisi.
Robinilla oli se hyvä biisi muistatko.
Haistatatan jamsistatan isot V I T U T koko tän ketjun porukalle. Buon Apetit!
Vierailija kirjoitti:
Haistatatan jamsistatan isot V I T U T koko tän ketjun porukalle. Buon Apetit!
Vttu haisee hyvälle T. Liz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu taas. Näytit ahdistuvan kun tulin sinne ja sen jälkeen olit kuin mua ei oliskaan. Vaistosit varmaan, että olisin moikannu sua etkä halunnu antaa mahdollisuutta siihen.
Sivusta eli en tunne tilannetta mutta veikkaan että oli muutakin meneillään siellä kuin mihin itse keskityit? :P
Totta. Juttelee muiden kanssa ja ignooraa parhaansa mukaan.
Kaikenlaista voi tapahtua... Haluaisin suudella sun kanssa vielä uudestaan 🤍
Mun taktiikka on näyttäytyä ja sitten vetäytyä johonkin rauhalliseen soppeen ja toivoa, että kaivattu seuraa perässä. Muuten hyvä taktiikka mutta se ei vaan ikinä toimi.
Turhaa kait huutelen ku et oo täällä näköjään enää
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana ketju, voi vaan kuvitella jonkun kirjoituksen tarkoitetuksi itselleen.
Mutta asiaan, sinä mies joka luulet että välttelen sinua tai en edes tervehdi sinua niin johtuu siitä, että olet aivan liikaa kaikkea minulle. Liian pelimies, liian hyvännäköinen, liian upea kaikella tavallaan. En vaan pysty sinun kanssa juttelemaan, olenhan erittäin ujo ja epävarma, vaikkei ehkä siltä näytä.
Mulla sama kaipaamani kanssa. Hän on joka tavalla upea, niin ulkoisesti kuin sisäisesti, menestynyt ja kaikin puolin ihana. En vaan saa sanottua mitään järkevää, kun itse oon niin epävarma itsestäni. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, mikä otti koville?
Teinimeininki, mutta nyt rauhaa ja rakkautta.
Jos olisin alussa tiennyt, mitä on edessä, olisin varmaan yrittänyt torjua tunteet. Edelleenkään en tiedä, mitä on edessä, enkä pysty toiveita torjumaan. Toivon totisesti, että kaipausta on enemmän takana kuin edessä päin.
Vierailija kirjoitti:
Öitä Yumi! 💓🌸🍣🌸💓
💖😢😊
Raskas olotila. Haluaisin halata häntä mutta en haluaisi sanoa mitään. Nojata vain niihin vaaleisiin hiuksiin. Tuhista hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun taktiikka on näyttäytyä ja sitten vetäytyä johonkin rauhalliseen soppeen ja toivoa, että kaivattu seuraa perässä. Muuten hyvä taktiikka mutta se ei vaan ikinä toimi.
Vinkkaa mukaan.
Mitenhän sulla menee? Et laita tänne mitään vihjeitä enää etkä oo palannu asiaan irl. Onkohan mitään toivoakaan että me vielä joskus puhutaan ja nähdään?