Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva rakastua suhun
Jossittele loppuelämä
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdin jo rakastua, poor me. Taas alkaa kyllä luovutusmieliala voittaa
Tuli vaan mieleen, että mul on niin paljon kerrottavaa sulle. (Rummun pärinää🥁)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdin jo rakastua, poor me. Taas alkaa kyllä luovutusmieliala voittaa
Mikäkin rakastuin. Oikein kunnolla. Nyt en osaa tehdä mitään. En haluaisi itseäni tyrkyttää, kun se tuntuu itsestä tosi pahalle. Mut ei toinenkaan ole yhteydessä, niin mikään ei etene myöskään näin. Sivu
Ei huvita tyrkyttää eikä kerjätä huomiota. Sitä joko on tai sitten ei ole. Hyvä yhteys, tunteet ym sujuu luonnostaan ja vastavuoroisesti. Kiinnostunut ihminen ei viljele epävarmuutta vaan tekee selväksi kiinnostuksensa.
Somelakossa on vaikea tehdä tikusta asiaa kaivatulle. Aaargh.
t. kyllästynyt ja vaivainen
Tämä palsta saa jäädä lopullisesti.
Minulla ei ole nyt aikaa aloittaa mitään seurustelusuhdetta.Yritän hoitaa mahdollisimman hyvin työt, lapset ja huolehtia omasta hyvinvoinnistani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastaisin ja kaipaisin kiusaajaa. Ei mitään syytä. En ole myöskään ihastunut.
Rakkaus ja intohimo syntyy luotettavuudesta, kunnioituksesta ja pyytämättä osoitetusta huomiosta. Samoista periaatteista. Pelaamalla, ilkkumalla ja kiusaamalla epävarmuutta viljellen ei saa kuin tuhoa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Somelakossa on vaikea tehdä tikusta asiaa kaivatulle. Aaargh.
t. kyllästynyt ja vaivainen
Mihin olet kyllästynyt?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nyt riittää.
Hyvä päätös. Lähdetään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossittele loppuelämä
Jos jos jos jos. Oho mahdollisuus lipui sormien lävitse.
Mä haluaisin kaipaamani kanssa koko loppuelämän. Ja viestejä muuallakin kuin täällä. Mutta en tiedä menettääkö kaipaamani jotain oleellista mun kanssa, olin käsittäväni niin.
En minäkään tykkää hävitä, mutta jos niin toivot, niin luovutan kyllä. Ei väkisin voi ketään omistaa.
Män ohi, A:lta oli😝