Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (3306)
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsisi sun kaa lusikkaan päikkäreille.
Menin jo peiton alle, mutta todettuani ettei kukaan ole lusikassa kanssani menin suihkuun.Sinnekkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sitä hetkeä kun jäätiin hetkeksi kaksin... olisinpa uskaltanut sanoa jotain
No niinpä kyllä me kuitenkin nähdään siellä sitte jossain kohtaa kun ei olla kaukana toisistamme
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😚💕
L 💞😍🥰💕 rakastan sua.
Kuka L?🤔😘
Jos mä maksan sulle et siirrytään wa?😌
Mun suu varmaan loksahti auki kun näin sut tänään. Näytit liian hyvältä. Onneks kukaan ei nähnyt ilmettäni 😅
Vierailija kirjoitti:
Mun suu varmaan loksahti auki kun näin sut tänään. Näytit liian hyvältä. Onneks kukaan ei nähnyt ilmettäni 😅
Kuka näytti?
Emilia. Aivopurkka. Nuku hyvin ens yönä.
Mä oon käyny tänään vaan roskiksella ja totta tosiaan toivon ettei kovin moni nähny.😂
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaivattu vois laittaa MobilePaylla euron, niin voisin sitten laittaa viestiä perään.
Ootko sä onnellinen omassa elämässäsi? Vai miksi kaipaat mun huomiota, onko se vain egon pönkittämistä?
En täysin onnetonkaan. Mut meidän kuuluis olla yhdessä kaipaamani kanssa, niin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kommunikoiminen ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä onnellinen omassa elämässäsi? Vai miksi kaipaat mun huomiota, onko se vain egon pönkittämistä?
Kaipaan häntä, ei sen monimutkaisempaa
Vierailija kirjoitti:
Se että kirjoitan sinulle täällä ei ole egon pönkitystä. En edes tavallaan halua sinun tietävän, että kirjoitan sinulle. Tämä on vain tapani purkaa ikävää, joka jostain syystä jäi päälle. Egoni ei tarvitse kiillotusta, koska minulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kommunikoiminen ei maksa mitään.
Niin
Tahti alkaa vaan hiljentyä illemmalla, ja ajatukset pätkiä. Onkohan kevätväsymystä.