Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21632)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sano sitä, mitä haluan kuulla vaan sen, mitä ajattelet.
En voi tehdä niin. Ihmiset ymmärtävät minua vain, jos alle 50 % siitä, mitä sanon, on totta.
Höpöä. Oliko eilisiltainen ennen ketjun sulkeutumista totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä niin. Ihmiset ymmärtävät minua vain, jos alle 50 % siitä, mitä sanon, on totta.
Olen aina ollut täällä, päivällä ja yöllä.
Voin toki lakata uskomasta kokonaan siihen, mitä sanot. En nytkään voi uskoa läheskään kokonaan, mutta voin luopua myös siitä osasta, johon olen uskonut, jos mulle ei voi olla aito.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta, mun Joan Hanningtonini.
V
Tiedäthän, että tyttäreni syntymäpäivät ovat pian.
Kun vaimosi ei sinua halua, vaikka sinä rakastat häntä, niin minulle jää niinkin upea tehtävä kuin haluta sinua. Kiitos kunniasta, mutta kieltäydyn jatkossa, jos minulle on vain polvipaikan tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa arvostaa kuulijaa hiukan enemmän ja vastata kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimosi ei sinua halua, vaikka sinä rakastat häntä, niin minulle jää niinkin upea tehtävä kuin haluta sinua. Kiitos kunniasta, mutta kieltäydyn jatkossa, jos minulle on vain polvipaikan tehtävä.
Voin toki lakata uskomasta kokonaan siihen, mitä sanot. En nytkään voi uskoa läheskään kokonaan mitä täällä luen, mutta minäkin voin luvata pysyä myös siinä osasss, johon olen tähän asti aina uskonut, että olet hieman sekaisin ja siksi minäkään en voi kokea anonyymiä viestintääsi kellekään täällä aidoksi tai rehelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nää on vähän tylsiä kun tunnistaa provoiksi jo siitä ettei kukaan ihminen kirjoittelisi tuollaisia jonka sisältö on pelkkää ylenpalttista sörkkimistä. Minkälaisen ihmisen harrastus tuollainen, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Sano, jos sinua ei kannata ikävöidä. Kuolleita kaivataan, vaikkei heitä voi enää tavata, mutta kerran he olivat elämässä ja rakkaita. Eläviä kaivataan, kun kurotellaan kohti. Kaipaus on turhaa, jos ei voi tavoittaa kaipaamaansa.
Samoin ikävöin, kun muutakaan en taas voi. Yritin kurotella kohti siinä onnistumatta, ja poltin yhteystietolappuni jälleen. Jospa näkisimme edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa arvostaa kuulijaa hiukan enemmän ja vastata kysymykseen.
Ole hyvä ja kysy kysymyksesi selkeästi.
Olet joustava kuin rautakanki ja suora kuin vieteri.
Lähetit kuvan ulkomailta. Tukka kivasti auki.
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimolle terveisiä :D
😆😅🥲😘
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimo on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, jolla on useita vaimoja. Montako sulla on ja montako niistä olet astunut?
Vierailija kirjoitti:
Vastaanotettu. Olen laskenut päiviä; olet vapaa viiden kuukauden kuluttua. Toivotan sinulle sujuvaa avioeroa.
Ihailtavia ominaisuuksia jos ihminen on kuin rautakanki ja suora kuin vieteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimo on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, jolla on useita vaimoja. Montako sulla on ja montako niistä olet astunut?
Suomessa se ei taida olla sallittua.
Hyvää huomenta, mun Joan Hanningtonini.
V