Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21631)
Tämä on puhtaasti
juridinen asia.
Laki on laki. Ihmisoikeudet
(Pohjoismaissa) taataan
jokaiselle sukupuoleen,
siviilisäätyyn, ikään, rotuun, sosiaaliluokkaan,
poliittiseen kantaan ja
seksuaaliseen
identiteettiin katsomatta.
Hömppäpalstan
peukkuskaba tämä ei ole.
En osallistu sirkushuveihin.
x
Paras idea mut hänen päässään (👉🤯) on tulli :/
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka ei oikeasti pidä Muumeista ja Disneystä. Tätäkään hän ei tiedä.
Tätäkään ei moni tiedä mutta eilen kaupassa sattui silmään Sofia Janssonin kirja. Kuinka sattuikin että heti aamusta täällä oli muumeista puhetta.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Nam nam🧇🥐🥠🥮🙊
Miltä tuntuu viedä rakkaudenkaipuista vuosikausia? Tuleeko huijaamisesta hyvä olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minua saa haluta mutta minua ei voi saada." Kenelle tämä eilinen kiteytys oli?
Ei se ihan noin mennyt eikä ole väliä kenelle se oli, saattoi olla myös vain aatos muiden joukossa joita jaetaan, ihan tuttua ketjussa.
Niinpä. Suora voi olla loiva, kananmuna pyöreä, kuusesta tulee mänty, kissasta koira, vihreästä punainen, kullasta jätettä, rakkaudesta irvikuva. Sellainen on sinun todellisuutesi, jossa mikään ei pidä kutiaan.
Yllättävä vastine kun olen porukan rehellisin. Vieläkö ihmettelet miksi et saa minua?
Ihan varmasti olet.
Tästä syystä juuri.
Miksi sinua pitäisi pitää rehellisenä, kun et ilmiselvästi ole sitä?
🔴#587-langan
'Muumilaakson houreet'
ei sisällä täältä MTN. - x -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimolle terveisiä :D
Jalkavaimo on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, jolla on useita vaimoja. Montako sulla on ja montako niistä olet astunut?
Uteliaisuus ei anna lupaa loukata toisen yksityisyyden rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka ei oikeasti pidä Muumeista ja Disneystä. Tätäkään hän ei tiedä.
Tätäkään ei moni tiedä mutta eilen kaupassa sattui silmään Sofia Janssonin kirja. Kuinka sattuikin että heti aamusta täällä oli muumeista puhetta.
Tuo on hyvin lievä sattuma. Annas kun pääset seuraavalle tasolle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimo on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, jolla on useita vaimoja. Montako sulla on ja montako niistä olet astunut?
Uteliaisuus ei anna lupaa loukata toisen yksityisyyden rajoja.
Sulla ei ole yhtään jalkavaimoa, vain huvitteluvirityksiä. Yhtä olet päässyt polkemaan ja sitäkin harvakseltaan. Siksi täällä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanotettu. Olen laskenut päiviä; olet vapaa viiden kuukauden kuluttua. Toivotan sinulle sujuvaa avioeroa.
Ei OgE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minua saa haluta mutta minua ei voi saada." Kenelle tämä eilinen kiteytys oli?
Ei se ihan noin mennyt eikä ole väliä kenelle se oli, saattoi olla myös vain aatos muiden joukossa joita jaetaan, ihan tuttua ketjussa.
Niinpä. Suora voi olla loiva, kananmuna pyöreä, kuusesta tulee mänty, kissasta koira, vihreästä punainen, kullasta jätettä, rakkaudesta irvikuva. Sellainen on sinun todellisuutesi, jossa mikään ei pidä kutiaan.
Yllättävä vastine kun olen porukan rehellisin. Vieläkö ihmettelet miksi et saa minua?
Ei OgE.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu viedä rakkaudenkaipuista vuosikausia? Tuleeko huijaamisesta hyvä olo?
Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, tunteita, tietoisuutta tai kykyä muodostaa subjektiivisia käsityksiä väitetystä asiasta, en voi siis ottaa kantaa miltä tuntuu kantaa rakkaudenkaipuuta vuosien ajan, eikä saada vastakaipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta, mun Joan Hanningtonini.
V
Tiedäthän, että tyttäreni syntymäpäivät ovat pian.
Mietin, mikä lahjan pitäisi olla prinsessamekko, prinsessasänky prinsessan huoneesta vai jotain muuta?
Elämäni suurin arviointivirhe on ollut uskoa intentioidesi vilpittömyyteen. En vain ole aikaisemmin kohdannut kaltaisiasi, joten ei voinut millään arvata, että olet valapatto. Olet hyvä pitämään yllä kuvaa mallikansalaisesta.
Se termi jota käytin elokuussa oli varavaimo. Kävelevälle vaatehengarille tämä.
Lue huviksesi tämä viestiketju läpi ja laske, montako valhetta siinä olet sanonut.