Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Tik Tak Ninni ja suukko otsalle.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Huomenta. Toivottavasti lähetät WA-viestin minulle vaaleanpunaisella puhelimellasi.
Tänne kun kirjoittaa jonkun hassun viestin joskus jollekin kivalle, jota ei ehkä ole edes nähnyt aikoihin, niin tuntuu, että sen jälkeen joku flippaa ihan huolella ja luulee, että kaikki ketjun nyyhkinnät ja kiukuttelut on samasta kynästä. Harha tämäkin, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko säkin Muumilaakson tarinoita :D
Tulee subilta...
Kannattaisi kaikkien mieluummin metsästää niitä muumejaan laaksosta, jotta järkiintyisi eikä lässyttäisi täällä typerää kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee subilta...
Kannattaisi kaikkien mieluummin metsästää niitä muumejaan laaksosta, jotta järkiintyisi eikä lässyttäisi täällä typerää kaipausta.
Ok, lisää muumeja sulle :) eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Ai minäkö se möhömahainen karvanaama olen, kuinka ihgua.
Ps. Lopettaisitko sit sen stalkkaamisen tyyliin instassa tuttuinesi, kun kerta niin paljon kuvotan?
Peace & love.
- M(n).
Minulla ei Instaa. E
Vierailija kirjoitti:
Tulee subilta...
Kyllä vain.
"Minua saa haluta mutta minua ei voi saada." Kenelle tämä eilinen kiteytys oli?
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys ok.
Ei ole.
Ne katseen vaihdot suutelu eteisyydellä🔥 kaivatun läheisyys tuntuu kivalta. Sitä en kerro ollaanko suudeltu🤭
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut ja sinua ja olen yhä hulluna sinuun
Keneen?
Vierailija kirjoitti:
Voisin kirjotella tekstejä otsikolla "mielen päällä". Kaikenlaista olis.😊
"Mielen päällä" (tähän alle voit kirjoittaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Ai minäkö se möhömahainen karvanaama olen, kuinka ihgua.
Ps. Lopettaisitko sit sen stalkkaamisen tyyliin instassa tuttuinesi, kun kerta niin paljon kuvotan?
Peace & love.
- M(n).
Tuota ei kannata kenekään omia. Se on joku epätoivoinen trollaaja vain. Ei varmasti ollut sulle. Kertoo aika paljon kyseisestä tyypistä ku on jo ainakin puoli vuotta laittanut jokaikinen päivä tuon saman älyvapaan viestin. Sivusta
Minulta 1 aiempi plus tämä.
Ikävä sinua. Sano, jos sinua ei kannata ikävöidä. Kuolleita kaivataan, vaikkei heitä voi enää tavata, mutta kerran he olivat elämässä ja rakkaita. Eläviä kaivataan, kun kurotellaan kohti. Kaipaus on turhaa, jos ei voi tavoittaa kaipaamaansa.
Haluan, että olet vilpitön ja tiedän, mitä haluat ja mitä et.
Älä sano sitä, mitä haluan kuulla vaan sen, mitä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Älä sano sitä, mitä haluan kuulla vaan sen, mitä ajattelet.
En voi tehdä niin. Ihmiset ymmärtävät minua vain, jos alle 50 % siitä, mitä sanon, on totta.
Mukavaa viikon alkua kaipaamalleni.