Valehteleva mies
Miesystävä valehtee, ettei ole kotona vaikka todistettavasti on. Taustalla hänellä stressiä, väsymystä ja oman ajan puutetta, en tiedä haluaako olla vain rauhassa vai onko jtn muuta. Olen kuitenkin aina suhtautunut myötätuntoisesti häneen pl. useiden päivien vastaamattomuus jota en ymmärrä.
En myöskään ymmärrä, miksi tällaisesta asiasta pitää aikuisen miehen valehdella. On kuitenkin aiemmin pystynyt sanomaan, että nyt ei sovi tai että on väsynyt ja olen ymmärtänyt.
Kyseinen asia pitäisi nyt ottaa jotenkin järkevästi esiin hänen kanssa, miten?
Kommentit (59)
Anna sen olla rauhassa ja ottaa sinuun yhteyttä sitten jos/kun jaksaa/haluaa. Jos kokoajan vaadit häneltä jotain niin vetäytyy vaan kauemmas, stressaantuu lisää.
Mistä tiedät että on kotona, kyttäätkö ikkunan takana vai mitä?
En vaadi koko ajan jotain. Nähdään pääsääntöisesti 1-2 x kk hänen tilanteensa takia ja olen tähän suostunut vaikka en pidäkään siitä.
Jo senkin takia luottamus olisi erittäin tärkeää ja nyt valehtelee näinkin tyhmästä asiasta. Miksi ei vain voi olla rehellinen?
Se haluaa lopettaa suhteen ja käytöksellään saa sinut tekemään lopetuksen.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi koko ajan jotain. Nähdään pääsääntöisesti 1-2 x kk hänen tilanteensa takia ja olen tähän suostunut vaikka en pidäkään siitä.
Jo senkin takia luottamus olisi erittäin tärkeää ja nyt valehtelee näinkin tyhmästä asiasta. Miksi ei vain voi olla rehellinen?
Onko tää mies vapaa vai varattu?
Olet painostanut liikaa etkä ole antanut omaa tilaa stressinsä ja väsymyksensä kanssa. Varmaan ajattteli pääsevänsä helpommalla jos sanoo ettei ole kotona, ettet koita tuppautua kylään.
Oikeastaan jo se että tulet vauvapalstalle kyselemään ja puimaan tällaista asiaa kertoo minulle siitä että olet ahdistava, tivaat, kuulustelet, et anna rauhaa ja tilaa. Olet epäluuloinen ja itsetuntosi on pohjamudissa. Anna ihmisen hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo senkin takia luottamus olisi erittäin tärkeää ja nyt valehtelee näinkin tyhmästä asiasta. Miksi ei vain voi olla rehellinen?Onko tää mies vapaa vai varattu?
Mies on vapaa, en koske varattuihin. Ollaan tapailtu 3,5 v. Hänellä lapset vuoroviikoin ja reissutyö.
Niin tuttua. Painostat ja vaadit mieheltä sinulle mielestäsi naisena kuuluvia etuoikeuksia ja mies ei jaksa olla palvelija ja patteridildo samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Asun lähellä, ikkunassa on valo.
Kyylä.
No eiköhän tässä ole vain se että miehelle sopii oikein hyvin se että tapaatte pari kertaa kuussa kun hänelle sopii mutta hänen ei tarvitse sitoutua enempään. Ja hän aistii että sinä olet hieman nyreissäsi näin harvasta tahdista ja siksi hätäpäissään valehtelee välillä jotta ei vaikuttaisi siltä että ei halua tavata.
Jos tämä tällainen suhde riittää sinulle niin hyvä mutta tee se myös miehelle selväksi että näin on ja että et mitään muuta edes halua. Mutta jos haluaisit jotain enemmän niin vahda miestä koska tuon kanssa et enempää saa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tilanne on vaimo ja kolme lasta?
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua. Painostat ja vaadit mieheltä sinulle mielestäsi naisena kuuluvia etuoikeuksia ja mies ei jaksa olla palvelija ja patteridildo samaan aikaan.
Kaksi kertaa kuussa tapaaminen vuosien seurustelun jälkeen ei kyllä ole suurelle osalle ihmisistä mikään oikea parisuhde. Jos tuo riittää miehelle niin hän ei halua parisuhdetta vaan jonkun vakituisen seksikumppanin jonka kanssa olla kun panettaa liikaa.
Eikä siinä mitään mutta sitten pitää olle rehellinen sille vastapuolellekin että se on se mitä minä haluan ja mikä minulle riittää niin se toinen ei sitten elättele toivoa jostain enemmästä.
Vierailija kirjoitti:
Olet painostanut liikaa etkä ole antanut omaa tilaa stressinsä ja väsymyksensä kanssa. Varmaan ajattteli pääsevänsä helpommalla jos sanoo ettei ole kotona, ettet koita tuppautua kylään.
Oikeastaan jo se että tulet vauvapalstalle kyselemään ja puimaan tällaista asiaa kertoo minulle siitä että olet ahdistava, tivaat, kuulustelet, et anna rauhaa ja tilaa. Olet epäluuloinen ja itsetuntosi on pohjamudissa. Anna ihmisen hengittää.
Hienoa että tiedät, minkälainen ihminen olen. Olen päinvastoin antanut hänelle rauhaa varmasti liikaakin ja kuten kirjoitin, ymmärtänyt stressin ja väsymyksen ja oman ajan tarpeen. En ole tivannut enkä kuulustellut. Siksi en valehtelua ymmärräkään. Olemme tapailleet 3,5 vuotta ja ihmettelen, että tässä ajassa ihminen ei voi sen vertaa luottaa toiseen että kertoisi asiat rehellisesti. Mielestäni ei ole muutenkaan ok valehdella, ehkä sinun mielestä on.
itsetunnossai ei ole vikaa ja elän omaa elämääni ja mahd. epäluuloisuus johtuu ainoastaan tästä käytöksestä. Mielestäni aika normaalia epäillä, jos sinulle valehdellaan.
Avainkysymys on kai se että mitä sinä haluat tältä suhteelta ja onko tässä mahdollista sellaista saada.
Valehtelu on yleinen reaktio jolla ihminen yrittää välttää jollain tavalla ikävän tai vaikean asian kohtaamisen. Jostain syystä mies vain tuntee vaikeaksi kieltäytyä tapaamasta sinua sanomalla sen suoraan. Tämä voi johtua sinusta, miehen omasta huonosta omastatunnosta tai jostain muusta seikasta. Ulkopuolisen on aika mahdotonta sanoa mikä on syy.
Et saa mieheltä mitä haluat. Joten hän ei ole oikea mies sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen mieheltä vaatinut muuta kuin rehellisyyttä ja kunnioittavaa käytöstä??? Kovin moni ei olisi naisena tätä suhdett edes tähän pisteeseen katsonut kun miehellä ei aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen mieheltä vaatinut muuta kuin rehellisyyttä ja kunnioittavaa käytöstä??? Kovin moni ei olisi naisena tätä suhdett edes tähän pisteeseen katsonut kun miehellä ei aikaa.
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
No kysyt järkevästi miksi valehtelee