Valehteleva mies
Miesystävä valehtee, ettei ole kotona vaikka todistettavasti on. Taustalla hänellä stressiä, väsymystä ja oman ajan puutetta, en tiedä haluaako olla vain rauhassa vai onko jtn muuta. Olen kuitenkin aina suhtautunut myötätuntoisesti häneen pl. useiden päivien vastaamattomuus jota en ymmärrä.
En myöskään ymmärrä, miksi tällaisesta asiasta pitää aikuisen miehen valehdella. On kuitenkin aiemmin pystynyt sanomaan, että nyt ei sovi tai että on väsynyt ja olen ymmärtänyt.
Kyseinen asia pitäisi nyt ottaa jotenkin järkevästi esiin hänen kanssa, miten?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua. Painostat ja vaadit mieheltä sinulle mielestäsi naisena kuuluvia etuoikeuksia ja mies ei jaksa olla palvelija ja patteridildo samaan aikaan.
Mitä olen mieheltä vaatinut muuta kuin rehellisyyttä ja kunnioittavaa käytöstä??? Kovin moni ei olisi naisena tätä suhdett edes tähän pisteeseen katsonut kun miehellä ei aikaa.
Minä olen oikeassa, minä olen virheetön, enhän minä toimi väärin, jne. Yksinkö se mies on parisuhteessa? Parisuhde on kahden kauppa, jossa tulisikin aina pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan miettiä olisikohan kummassakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua. Painostat ja vaadit mieheltä sinulle mielestäsi naisena kuuluvia etuoikeuksia ja mies ei jaksa olla palvelija ja patteridildo samaan aikaan.
Mitä olen mieheltä vaatinut muuta kuin rehellisyyttä ja kunnioittavaa käytöstä??? Kovin moni ei olisi naisena tätä suhdett edes tähän pisteeseen katsonut kun miehellä ei aikaa.
Heittäidyt sitten pahimmaksi marttyyriksi sitten jeesuksen. Olet upea ja mahtava nainen, kun olet uhrannut itsesi miehen eteen. Marttyyrius on muuten yksi narsismin piirre. Minulle jäi vähän mysteeriksi mitä sinä saat kyseiseltä suhteelta?
Jannella on koira ja siksi hänellä palaa aina kotona valot, silloinkin kun on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäidyt sitten pahimmaksi marttyyriksi sitten jeesuksen. Olet upea ja mahtava nainen, kun olet uhrannut itsesi miehen eteen. Marttyyrius on muuten yksi narsismin piirre. Minulle jäi vähän mysteeriksi mitä sinä saat kyseiseltä suhteelta?
Valheita ja epäkunnioittavaa käytöstä. Piilonarsiti nauttii tästä uhrin roolista. Koska piilonarsisti ei uskalla ilmaista negatiivisia tunteitaan, hän antaa rikkoa rajojaan ja välttelee ristiriitoja. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi.
Piilonarsisti voi alistua kumppaninsa nähden ja mielistellä tätä kaikessa, mutta muille ihmisille hän voi olla aivan toisenlainen, kuten me palstalaiset jo huomasimmekin. Hän hyökkää ns meitä vastaan, kun miehen saatanallisen syyllistämisen sijaan, pohdimme hänen käytöstään.
Tuosta kotona olemisesta valehtelun sinänsä ymmärrän, joskaan en hyväksy, mutta konflikteja välttelevät ihmiset tekevät tuollaista.
Mutta useampien päivien vastaamattomuus antaa kyllä ymmärtää, että ei se mies sinun kanssasi halua olla. Ehkäpä on paremman puutteessa, mutta välissä pistää sinut jollekin estolistalle ja sitten taas vastailee, kun haluaa seksiä ja palveluksia. Älä jää tuollaiseen.
Oletko nyt ihan varma, että olette suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Jannella on koira ja siksi hänellä palaa aina kotona valot, silloinkin kun on töissä.
Tai Jannella on siellä tyttöystävä ja varapatja on siirretty seinustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on syytä epäillä, jos käytös on viime aikoina muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Asun lähellä, ikkunassa on valo.
Jätän valot kun käyn kaupassa, ettei tartte pimeään palata. Lisäksi mulla on huonekasveja, jotka valaisen päivänvalon värisillä ledeillä.
Eikä änkeä murtomiehet kun kotona on valot.
Miten vaikeaa on kysyä:
Onko sulla kaikki hyvin?
Miehelle riittää näkeminen pari kertaa kuussa, varmaan seksin vuoksi. Sinä haluaisit enemmän. Kannattaa miettiä saatteko yhtälönne toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuus on vastuuta, ei paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella. Nyt sun täytyy vaan olla se iso tyttö ja puhua tilanne miehen kanssa läpi. Ja kysyä itseltäsi pari tiukkaa kysymystä pelkän miehen syyttelyn sijaan.
Stalkkerifibat tuli.
"Mies valehtelee koska sillä on valot päällä ".
Se ei halua että pyörit siinä kyttäämässä, onko se kotona vai ei. Jätä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaihdinta vasten näin varjojen liittyvän yhteen . . .
Vastaa ensin Ap rehellisesti että mitä sinä itse suhteeltanne haluat? Onko suhteenne ainoa ongelma todellakin tuo miehen sinänsä ihan turha valehtelu vai hiertääkö siinä sinua joku muukin?
Tavallaan hullua että valehtelevamman sukupuolen edustaja niin ällistyy miehen yhdestä (1kpl) valheesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varapatja siirretty seinustalle? Ootko joku narkki, joka nukkuu kusisella patjalla lattialla? Miksi patja pitäisi seinusrätalle siirtää? Aikuisilla on parisänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän valot kun käyn kaupassa, ettei tartte pimeään palata. Lisäksi mulla on huonekasveja, jotka valaisen päivänvalon värisillä ledeillä.
Eikä änkeä murtomiehet kun kotona on valot.
Ja minä olen kymmeniä kertoja ihan vaan unohtanut valot päälle lähtiessäni.
Vaatinut? Itsestään selviä asioita ei pitäisi kenenkään joutua vaatimaan. Olet oikeassa, en olisi suhteessa, jossa minulle valehdellaan ja kohdellaan epäkunnioittavasti. Sitä kutsutaan terveeksi itsetunnoksi.
ps, kuulostat melko ärsyttävältä jopa jo parin lauseen perusteella.