Valehteleva mies
Miesystävä valehtee, ettei ole kotona vaikka todistettavasti on. Taustalla hänellä stressiä, väsymystä ja oman ajan puutetta, en tiedä haluaako olla vain rauhassa vai onko jtn muuta. Olen kuitenkin aina suhtautunut myötätuntoisesti häneen pl. useiden päivien vastaamattomuus jota en ymmärrä.
En myöskään ymmärrä, miksi tällaisesta asiasta pitää aikuisen miehen valehdella. On kuitenkin aiemmin pystynyt sanomaan, että nyt ei sovi tai että on väsynyt ja olen ymmärtänyt.
Kyseinen asia pitäisi nyt ottaa jotenkin järkevästi esiin hänen kanssa, miten?
Kommentit (59)
Mies voi olla uupunut, masentunut. Vaadit mieheltä jotain, mitä itse annat ?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hullua että valehtelevamman sukupuolen edustaja niin ällistyy miehen yhdestä (1kpl) valheesta!
Tavallaan hullua, että naisia sairaasti vihaava mies hakeutuu ihmissuhdeketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannella on koira ja siksi hänellä palaa aina kotona valot, silloinkin kun on töissä.
Tai Jannella on siellä tyttöystävä ja varapatja on siirretty seinustalle.
Varapatja siirretty seinustalle? Ootko joku narkki, joka nukkuu kusisella patjalla lattialla? Miksi patja pitäisi seinusrätalle siirtää? Aikuisilla on parisänky.
Heko heko, kun olet hauska.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hullua että valehtelevamman sukupuolen edustaja niin ällistyy miehen yhdestä (1kpl) valheesta!
Jaha, M34 (ent. Naispelko 28) jaksoi viimein kymmeneltä herätä ulisemaan.
Joko on liput ostettu Koreaan ja takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannella on koira ja siksi hänellä palaa aina kotona valot, silloinkin kun on töissä.
Varapatja siirretty seinustalle? Ootko joku narkki, joka nukkuu kusisella patjalla lattialla? Miksi patja pitäisi seinusrätalle siirtää? Aikuisilla on parisänky.
En, vaan ihmettelen, mikä muu väki nukkuu permannolla paitsi päihderiippuvaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ensin Ap rehellisesti että mitä sinä itse suhteeltanne haluat? Onko suhteenne ainoa ongelma todellakin tuo miehen sinänsä ihan turha valehtelu vai hiertääkö siinä sinua joku muukin?
Ei nainen osaa vastata rehellisesti.
Ja surkeimmat valheet nainen kertoo itselleen. Odotan ja odotan, että mies viimein muuttuisi ja saan suhteelta sen minkä haluan ja elämme onnellisina elämämme loppuun saakka.
Sosiopaatit väsää typeriä vihaketjuja.
En ihmettelisi, vaikka ap olisi itse Naispelko 28 (nyk. M34), tai kuten usein kuluneen vuoden aikana, Jorma Juustomuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hullua, että naisia sairaasti vihaava mies hakeutuu ihmissuhdeketjuihin.
Siksi nyt kysynkin onko ap varma, että hän on suhteessa? Mies panee häntä 1 - 2 kertaa kuussa ja ap on erehtynyt luulemaan sitä ihmissuhteeksi?
Mitä kukaan tekee ihmisellä, jonka odottaa valehtelevan?
Outoa masokismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan ihmettelen, mikä muu väki nukkuu permannolla paitsi päihderiippuvaiset.
Aloittaja = varapatja. Nainen, jota pannaan paremman puutteessa. Paremman tullessa siirretään sivuun odottamaan mahdollista myöhempää käyttöä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hullua, että mies on koettanut ilmaista naiselle ettei hänestä ole ihmissuhdejuttuihin ja silti nainen hänessä roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaadi koko ajan jotain. Nähdään pääsääntöisesti 1-2 x kk hänen tilanteensa takia ja olen tähän suostunut vaikka en pidäkään siitä.
Jo senkin takia luottamus olisi erittäin tärkeää ja nyt valehtelee näinkin tyhmästä asiasta. Miksi ei vain voi olla rehellinen?Onko tää mies vapaa vai varattu?
Mies on vapaa, en koske varattuihin. Ollaan tapailtu 3,5 v. Hänellä lapset vuoroviikoin ja reissutyö.
Jos mies on vapaa, se tarkoittaa myös sitä, että sinäkään et seurustele hänen kanssaan. Oletko stalkkeri?
Vierailija kirjoitti:
Asun lähellä, ikkunassa on valo.
Joo-o, onhan se vähän haasteellista ottaa asia esille tuon havainnon perustella. Olen huomannut, että ikkunassa on valo, vaikka kerrot ettet ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi nyt kysynkin onko ap varma, että hän on suhteessa? Mies panee häntä 1 - 2 kertaa kuussa ja ap on erehtynyt luulemaan sitä ihmissuhteeksi?
Kumpaanko samaistut? Käytöshäiriöiseen hyväksikäyttäjään vai vinksahtaneeseen hyväksikäytettyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ensin Ap rehellisesti että mitä sinä itse suhteeltanne haluat? Onko suhteenne ainoa ongelma todellakin tuo miehen sinänsä ihan turha valehtelu vai hiertääkö siinä sinua joku muukin?
Jospa nyt koetat tajuta että sinulla on sama harhaluuloisuushäiriö, sama sairaus ja samat oireet kuin ap:llä.
Ei osaa erota, vaikka ymmärtää ettei kestä sitä määrää läsnäoloasi ja kyttäämistä, mitä sinä vaadit.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on kotona, kyttäätkö ikkunan takana vai mitä?
No ei se mitään kyttäämistä varsinaisesti ole, jos vaikka esim. rivari-asunnon ohi ajelee, ja näkee valot ikkunoissa ja auton pihassa ja mies kertoo olevansa jossain ihan muualla. Useiden päivien vastaamattomuus lisäksi. Kai sitä nyt soittaa saa, jos jotain asiaa on? Miten tuollaisen kanssa ollaan sitten saman katon alla? Yhteisten lasten vanhempia?
Omituinen vätys, mitä tuollaisella yleensä kukaan tekee yhtään mitään? Olen melko varma, että sitten kun sillä tekee mieli sänkyhommiin, niin jopas muuttuu ääni kellossa, ja rupeaa kieli laulamaan, ja kukkapuskaa tulemaan, kunnes taas häipyy.
Kumpi on pahempaa, valehtelu vai sen selville ottaminen ja saaminen, jotta voi tehdä oman päätöksensä? ei ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukaan tekee ihmisellä, jonka odottaa valehtelevan?
Outoa masokismia.
Joskus jostakusta voi välittää niin paljon, että haluaa ottaa selvää, jos huomaa toisen kärsivän jostain syystä, olkoon se masennus tai joku trauma jne. Ainoa pakotie voi olla valehtelu, minkä ei tarvitse olla kuitenkaan mikään määräävä luonteenpiirre, vaan joissain tapauksissa esim. pelko (toisen menetyksestä).
Yhdessäolo on kahden kauppa, ja jos mies on vaikka kertonut haluavansa seurustella ap:n kanssa, niin itse ainakin haluaisin tietää mikä mättää, jotta voin laittaa pisteen asialle ja jatkaa matkaani, ellei vaikeaan asiaan tule muutosta millään konstilla.
Nämä nykyajan suhteet ovat kertakäyttötavaraa; jos ei heti saa p*rsettä halutessaan, on se ero tai vieraisiin meno, mistään ei perhearjessa puhuta, vaan valehdellaan kaikesta, keksitään tekosyitä, vahditaan kännykkää, piilotellaan ja salaillaan.