Tavallinen nainen saa ihan yhtä todennäköisesti pakit kuin tavallinen mieskin
Tai ainakin minä saan ja oletan muidenkin naisten saavan.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palautteen perusteella hyvännäköinen nainen. Saan usein pakkeja. Syy: treffeille tulevat miehet tajuavat että olen sen pituinen kun olen ilmoittanut. Mies ei, ja ilmeisesti miesten itsetunto ei kestä itseään pitempää naista. Mulla asialle ei olisi väliä.
Itse olen käynyt treffeillä, jossa nainen oli valehdellut pituudestaan, ja oli siis vielä pidempi kuin väitti. Kyllä naisetkin osaavat. Ja minulle jotkut naiset ovat valittaneet pituudestani, vaikken heidän pituudesta ole niinkään valittanut. Naisen itsetunto ei ilmeisesti siis kesänyt.
Mä varmaan olen tällainen, jonka luulet valehtelevan pituutensa. Olen 175 cm ja mua luullaan usein pitemmäksi, koska mulla on hyvä ryhti enkä yritä pienentää itseäni millään tavalla.
Mulle on väitetty myös, että olen valehdellut pituuteni. Mies itse kertoi olevansa melkein 180 cm pitkä, ja nenätysten huomasin välittömästi, että olen häntä selvästi pidempi. Olen vain 174 cm. Tölväisi heti, että "olisit kuumempi jos olisit lyhyempi". Ja silti halusi seurustella.
Jos lähestyy komeaa ja yleisesti tavoiteltavaa miestä, niin varmaan aika tavalla kyllä. Mutta jos lähestyy tavismiestä, eli ei edes pahannäköistä ja pahatapaista, niin valitettavasti harva mies osaa sanoa ei. Vaikka pitäisivät naista rumanakin, niin yleensä valitettavasti ottavat mielellään kaiken seksin mitä on saatavana. Sitten yökkivät kavereille, että mitä ällötystä tuli taas pantua. Eli eipä näin naisena tee paljon mieli lähestyä miehiä.