Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen nainen saa ihan yhtä todennäköisesti pakit kuin tavallinen mieskin

Vierailija
30.12.2024 |

Tai ainakin minä saan ja oletan muidenkin naisten saavan.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palautteen perusteella hyvännäköinen nainen. Saan usein pakkeja. Syy:  treffeille tulevat miehet tajuavat että olen sen pituinen kun olen ilmoittanut. Mies ei, ja ilmeisesti miesten itsetunto ei kestä itseään pitempää naista. Mulla asialle ei olisi väliä.

Vierailija
62/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallinen nainen ja olen Tinderin kautta käynyt treffeillä 34 eri miehen kanssa. Heistä n. Reilu 1/3 antoi minulle pakit, minä annoin pakit 1/3:lle ja 1/3 kanssa tunne oli molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 56/61. Miksi valehtelet? Tiedät varsin hyvin, että naiset ovat nirsoja ulkonäön suhteen. Ja tuo nainen korosti, että pitää melkein KAIKKIA miehiä rumina, tämän takia swaippasi niin harvoin oikealle. Olen kuullut myös monelta muulta naiselta, että oikeasti pitävät tosi harvoja miehiä komeina. En tiedä, miksi sinun pitää teeskennellä tästä asiasta näin. 

Vierailija
64/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.

Naiset yleensä luovuttavat ennen sataa torjuntaa ja elävät sitten mieluummin yksin. Naiset on kasvatettu niin, että osaavat pitää huolen itsestään, mutta miehille yksin eläminen on monesti kai jotenkin vaikeaa.

Vierailija
65/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palautteen perusteella hyvännäköinen nainen. Saan usein pakkeja. Syy:  treffeille tulevat miehet tajuavat että olen sen pituinen kun olen ilmoittanut. Mies ei, ja ilmeisesti miesten itsetunto ei kestä itseään pitempää naista. Mulla asialle ei olisi väliä.

Itse olen käynyt treffeillä, jossa nainen oli valehdellut pituudestaan, ja oli siis vielä pidempi kuin väitti. Kyllä naisetkin osaavat. Ja minulle jotkut naiset ovat valittaneet pituudestani, vaikken heidän pituudesta ole niinkään valittanut. Naisen itsetunto ei ilmeisesti siis kesänyt.

Vierailija
66/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen 4h tanssilattialla ja mua tuli pokaamaan 3 naista. Kaksi suunnilleen minun ikäistä ja yksi n.10v nuorempi. Kaikki oli aika timmissä kunnossa ja hymyileviä, mutta sanoin kaikille ystävällisesti että kiitos mutta ei kiitos.  

Ei ne mitkään pakit olleet kun kukaan ei treffeille pyytäny.  

Vierailija
67/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saisivat pakkeja yhtä useasti kuin miehet, jos tekisivät yhtä useasti aloitteita kuin miehet. 

Tai jos lähestyttäisiin yhtä epärealistisia kohteita 😅

Minä, 48v lyllerö menisin puristelemaan baarissa 18v poikia pepuista ja sönköttäisin että "lähex banee"  😂😂😂

Mun kaveri on oikeasti ihan hottis, 35v timmissä kunnossa, hyvä kroppa (jota esittelee mielellään) ja kauniit kasvot. Ei se silti saanut baarista jotain nuoria poikia mukaansa vaikka kuinka yritti. Kyllä hieman hävetti kaverin puolesta kun sitä touhua seurasin. Hän tekee siis todellakin usein aloitteita ja saa myös pakkeja, mutta toisaalta kyllä hän aina jonkun saa seksiseuraksikin. 

Ei selvästikään ole oikeasti kaunis, ja tod

Joo, jos esim 36 v Megan Fox menee baarissa ehdottelemaan niin kaikki miehet iästä riippumatta kyllä lähtisi mukaan. 

Vierailija
68/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti 56/61. Miksi valehtelet? Tiedät varsin hyvin, että naiset ovat nirsoja ulkonäön suhteen. Ja tuo nainen korosti, että pitää melkein KAIKKIA miehiä rumina, tämän takia swaippasi niin harvoin oikealle. Olen kuullut myös monelta muulta naiselta, että oikeasti pitävät tosi harvoja miehiä komeina. En tiedä, miksi sinun pitää teeskennellä tästä asiasta näin. 

No hän sitten painotti komeutta. So what? Jos katsot toteutuneita pariskuntia, niin näistä valtaosassa on toisena osapuolena mies, joka ei ole komea. Se ei tarkoita, etteikö näille naisille ulkonäöllä ja fyysisellä vetovoimalla olisi mitään merkitystä, mutta se saattaa kertoa siitä, että hänen seksuaalisessa halussaan ei komeus ole olennainen asia. Sitä voi syttyä toisesta ja kokea toisen puoleensavetäväksi myös, vaikka tämä ei olisi klassisen komea. Mutta joillekin nimenomaan se komeus on se juttu. Jotkut taas voivat kokea, että komeista miehistä puuttuu jotain alkukantaista, mitä itse kaipaavat - itselläni ainakin on näin. Se ei silti tarkoita, että ulkonäönkään perusteella kuka tahansa kelpaisi, mutta sellaiset pelkästään komeat miehet ovat minusta usein vähän liian kliinisen näköisiä. Itselleni ulkonäöllinen juttu on seksikkyys, karisma, se että toinen on minun mielestäni hyvännäköinen.

t. Se, joka tässä ketjussa kertoi kiinnostuneensa Tinderissä vain muutamasta

Vierailija
69/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, jos esim 36 v Megan Fox menee baarissa ehdottelemaan niin kaikki miehet iästä riippumatta kyllä lähtisi mukaan. "

Riippuu Megan Foxin kunnosta. Mua on tullut pokaamaan kuumat naiset jotka on ollut liian kännissä.  

Vierailija
70/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen EI saa yhtä todennäköisesti pakkeja TAVALLISELTA mieheltä kuin tavallinen mies TAVALLISELTA naiselta. Mutta kun naiset ovat biologisesti ohjelmoituja etsimään itseään TASOKKAAMPIA miehiä, joten näitä tavoitellessaan, kyllä, nainen voi usein saada pakit, mutta EI oman tasoiselta mieheltä. Hyvin yksinkertaista. 

Täällähän oli se ketju, jossa miehiä pyydettiin kuvailemaan ns. tavallisen näköinen nainen. Ensimmäisiä vastauksia taisi olla Sara Sieppi.

Itseäni oon pitänyt taviksena, mutta alkanut ymmärtää, että oon miesten mielestä kai sitten susiruma. 🤔

Vierailija
71/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymyksessä parisuhteen haluaminen, pitää paikkansa. Seksin suhteen miehet ovat antavaisia h*oruleita, joten pakkeja tulee naisille vähemmän.

On mut torjuttu myös seksin merkeissä..

Ap

Sama.

Vierailija
72/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen EI saa yhtä todennäköisesti pakkeja TAVALLISELTA mieheltä kuin tavallinen mies TAVALLISELTA naiselta. Mutta kun naiset ovat biologisesti ohjelmoituja etsimään itseään TASOKKAAMPIA miehiä, joten näitä tavoitellessaan, kyllä, nainen voi usein saada pakit, mutta EI oman tasoiselta mieheltä. Hyvin yksinkertaista. 

Täällähän oli se ketju, jossa miehiä pyydettiin kuvailemaan ns. tavallisen näköinen nainen. Ensimmäisiä vastauksia taisi olla Sara Sieppi.

Itseäni oon pitänyt taviksena, mutta alkanut ymmärtää, että oon miesten mielestä kai sitten susiruma. 🤔

Mielestäni Sieppi onkin kyllä aika tavis, mutta ehkä tähän vaikuttaa se, että puhun komean miehen perspektiivistä. Mielestäni Sieppi on sellainen 6.5/10, hieman keskivertoa paremman näköinen. Ei tyyppiäni joka tapauksessa, ja aidosti en olisi kiinnostunut menemään treffeille hänen kanssaan, siis ulkonäön pohjalta. 

Vierailija
73/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.

Miksi?

Vierailija
74/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Sieppi onkin kyllä aika tavis, mutta ehkä tähän vaikuttaa se, että puhun komean miehen perspektiivistä. Mielestäni Sieppi on sellainen 6.5/10, hieman keskivertoa paremman näköinen. Ei tyyppiäni joka ta

Kuka on sitten liki täys kymppi? 

Vierailija
75/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymyksessä parisuhteen haluaminen, pitää paikkansa. Seksin suhteen miehet ovat antavaisia h*oruleita, joten pakkeja tulee naisille vähemmän.

On mut torjuttu myös seksin merkeissä..

Koita joskus niin että miehellä on mahdollisuus seksiin näyttäytymättä kanssasi julkisesti.

Jos ei näinkään onnistu niin sitten on jo aika ihme.

Se olisi jo liian epätoivoista ja sen miehen kannalta jopa säälittävää.

Vierailija
76/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Sieppi onkin kyllä aika tavis, mutta ehkä tähän vaikuttaa se, että puhun komean miehen perspektiivistä. Mielestäni Sieppi on sellainen 6.5/10, hieman keskivertoa paremman näköinen. Ei tyyppiäni joka ta

Kylläpä pystyt tarkkaan rankkaamaan ihmisen tasoasteikolle! Itse en osaisi ikinä yhtään sanoa, mikä kenenkin tasonumero on. Tiedän vain, kiinnostaako joku minua tai onko joku oman makuni mukainen vai ei - minulla on siis käytännössä kaksi tasoa, joo- ja ei-tasot. Mutta ihan mielenkiinnosta, että kun Sara Sieppi on 6,5, niin kuka olisi 6 ja kuka 7, ja mikä tekee näiden kohdalla eron, ja miksi esim. sara Sieppi nousee puolikkaan pykälän verran kutosen yläpuolelle, mutta ei ihan pääse seiskaan asti? Toki kerro ihmeessä esimerkit myös tasoista 8, 9 ja 10.

Tarkoitan tätä tosissani, ei ole mitään veetuilua. Koska itselleni olisi täysin mahdotonta tehdä tällaisia listauksia - etenkin niiden osalta, jotka eivät ole omaa tyyppiäni, olisi vaikea sanoa yhtään mitään. Ja toisaalta taas, itselläni kinnostavuuteen ja vetovoimaan vaikuttaa aika moni sellainenkin asia, mitä ei näe suoraan valokuvasta, mutta jos nyt pelkästä ulkonäöstä puhutaan, niin en kyllä yhtään osaisi mitään numeroita kenellekään antaa.

Vierailija
77/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleen tulee pakit saaneesta naisesta välittömästi kuva jostain tähtien sodan jabba the hutista. Eihän se muuten ole mahdollista.

Riittää ihan vaan tavisnaama ja kroppa (myös hoikka/normaalipainoinen, jos ei esim ole mitään muotoja ja lyhyet jalat, pitkä selkä ym). 

Pelkät silmälasit riittää tähän, miehet ovat sen verran pinnallisia.

Vierailija
78/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Sieppi onkin kyllä aika tavis, mutta ehkä tähän vaikuttaa se, että puhun komean miehen perspektiivistä. Mielestäni Sieppi on sellainen 6.5/10, hieman ke

Tosi harva, mutta sanotaan julkkiksista vaikka malli Taylor Hill. 

Vierailija
79/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa voi hyvin pitää paikkansa. Olen mies mutta minun tapauksessa olen enemmän antanut pakkeja kuin saanut. Minulla on joku sitoutumisongelma/kammo. Jos naisesta tulee väärät vibat tai hänessä on useampi "red flag" niin pistän poikki koska tiedän että jos niitä on jo tässä vaiheessa näin paljon, niin niitä tulee vielä lisää. Luulen että olen säästynyt monelta ongelmalta.

Vierailija
80/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi