Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen nainen saa ihan yhtä todennäköisesti pakit kuin tavallinen mieskin

Vierailija
30.12.2024 |

Tai ainakin minä saan ja oletan muidenkin naisten saavan.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tavallinen nainen?

Ihan Tavallinen Suomalainen Nainen on vastaavan miehen naispuolinen vastine. Ei kovin häävi olento.

Tuo nyt ei ole vastaus. 

Miltä tavallinen nainen näyttää ja pukeutuu? Mikä on hänen sielunelämänsä?

Vierailija
22/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on se, että kun saa riittävän monet pakit, niin lopettaa yrittämisen.

naisille "riittävän monet" on 2 ja sitten itketään, kun kaikki miehet ovat sikoja. miehet taas voivat saada 1000 pakit ja silti vielä riittää intoa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisille "riittävän monet" on 2 ja sitten itketään, kun kaikki miehet ovat sikoja. miehet taas voivat saada 1000 pakit ja silti vielä riittää intoa yrittää.

näin siis ennen metoota. nykyään miesten ei kannata enää lähestyä naisia

Vierailija
24/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä joilla ei riitä, pääseekin haukkumaan inceleiksi! Kai se suurempi empaattisuus (naisten itsensä julistama) velvoittaa lyömään lyötyä olan takaa?

Vierailija
25/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Tavallinen Suomalainen Nainen on vastaavan miehen naispuolinen vastine. Ei kovin häävi olento.

Tuo nyt ei ole vastaus. 

Miltä tavallinen nainen näyttää ja pukeutuu? Mikä on hänen sielunelämänsä?

No tavallinen nainen näyttää esim Lena Dunhamilta. Nauttii tavallisesta arjesta ja rutiineista, kuten sisustamisesta ja saunan siivoamisesta. Katsoo mieluiten Emmerdalea. Kuuntelee Juha Tapiota. Ahdistuu jos pitää avata suu vieraammassa porukassa. 

Vierailija
26/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣 tai sit se on toi sun ruikutus ja mielen laatu..

Vierailija
27/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleen tulee pakit saaneesta naisesta välittömästi kuva jostain tähtien sodan jabba the hutista. Eihän se muuten ole mahdollista.

Jep, Ap oletko naispuolisen Timo Soinin näköinen?

Hei hei nyt! Timo Soini on palstamiesten mukaan tavallisen näköinen mies, joten tottahan tuo nyt olisi kauniimman sukupuolen edustajana myös tavis.

Vierailija
28/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣 tai sit se on toi sun ruikutus ja mielen laatu..

kuulostaapa empaattiselta(?)

Vierailija
29/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskipituinen, normaalipainoinen, käytöstavat hallussa, hygienia kunnossa, ei mielenterveys- eikä päihdeongelmia.

N 35 vuotta on aikuista elämää takana. 2 kertaa on mies ollut antamatta pakkeja. Muuten saanut kysyä ja olla ilman

Vierailija
30/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo pakit ottaa. Onko ne pakit, jos ei lähde ulos pyydettäessä? Voi olla väärä ajankohta eikä mitään henkilökohtaista. Jotkut ottaa näistä kauheasti paineita. Ihan turhaan.

Jos kysyt toista ulos, tiedät että on 2 vastausvaihtoehtoa. Kysyt summassa tuntemattomalta ihmiseltä, niin se todennäköisesti sanoo EI. Ei kannata jäädä harmittelemaan!

Kysyt uudestaan, jos jää vaivaamaan. Tai annat olla ja kysyt joltain muulta. Vaihda välillä tapaa lähestyä, jos tuntuu, että kaikki juoksee karkuun. Yritä oppia virheistä. 

Vierailija
31/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muita ole saanutkaan kun pakkeja. Yksikään mies ei ole lähestynyt ja itse kun aikanaan lähestyin, aina pakit. Viimeisin lähestyminen 10 v sitten ja nyt olen jo luovuttanut ja hyväksynyt ikisinkkuuteni. Liian ruma olen suhteeseen. n36

Vierailija
32/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina moni mies ja nainen kaipaa oikeasti äitiä ja/tai isää eikä mitään parisuhdetta. Pakkeja tulee sen takia, että toinen ihminen ei halua ottaa vastuulleen kypsymättömän ikiteinin tunne-elämää ja siinä tapahtuvia arvaamattomuuksia. Ikiteini ei välttämättä kestäisi psyykkisesti läheisen ihmissuhteen eli elävän kumppanin mukanaan tuomaa mahdottomuutta kontrolloida ja muuttaa toista ihmistä mielensä mukaiseksi. Elävä ihminen olisi sama ikiteinin tunne-elämälle kuin hirmumyrsky iskisi tarkkaan järjestettyyn yksiöön. Tervetuloa todellisuuteen. Todellisuus on epävarmuuden kestämistä ja uusiin mahdollisuuksia kurottautumista. 

Vierailija
33/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen kelpaa, sinkkuäiti ei.

Vierailija
34/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina moni mies ja nainen kaipaa oikeasti äitiä ja/tai isää eikä mitään parisuhdetta. Pakkeja tulee sen takia, että toinen ihminen ei halua ottaa vastuulleen kypsymättömän ikiteinin tunne-elämää ja siinä tapahtuvia arvaamattomuuksia. Ikiteini ei välttämättä kestäisi psyykkisesti läheisen ihmissuhteen eli elävän kumppanin mukanaan tuomaa mahdottomuutta kontrolloida ja muuttaa toista ihmistä mielensä mukaiseksi. Elävä ihminen olisi sama ikiteinin tunne-elämälle kuin hirmumyrsky iskisi tarkkaan järjestettyyn yksiöön. Tervetuloa todellisuuteen. Todellisuus on epävarmuuden kestämistä ja uusiin mahdollisuuksia kurottautumista. 

Ei miehiä kiinnosta vaikka kauniilla (etenkin nuorella) naisella olisi diagnosoitu persoonallisuushäiriö tms. Pakit tulee (sinkku)mieheltä suurimmaksi osaksi silloin jos naisen ulkonäkö ei miellytä. 

Vierailija
35/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää naisten logiikka on kyllä mahtavaa. Varmasti on ok sanoa myös että miehiä raiskataan yhtä paljon kuin naisiakin. Yrittäjiä on vain vähemmän. 

Vierailija
36/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Tavallinen nainen jos laittaa viestiä tutulle miehelle "mitä suunnitelmia uudelle vuodelle, mentäiskö kahville?" Niin varmasti saa myöntävän vastauksen.

Vierailija
37/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on naiset tulleet iskemään yhteensä kolme tai neljä kertaa.

Yksi luokkatoveri, no, käytiin pari krt ulkona. En osannut ihastua häneen mutta olin älyttömän otettu. 

Yhdelle annoin numeroni kun se ei antanut omaansa, ja odotin kovasti että se soittaisi. Soitti, mutta noin puolen vuoden päästä. En antanut pakkeja, vaan jopa käytiin muutaman kerran ullkona. 

Kolmas oli kaupan kesätyttö, oli aika hotti mutta seurustelin silloin. Kerroin hänelle että olin tosi otettu ja olisin ollut tosi kiinnostunut mutta poikkeuksellisesti seurustelen. Tuo tyttö jonka kanssa tuolloin seurustelin, se ei ole vieläkään lähtenyt. 

Vierailija
38/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on naiset tulleet iskemään yhteensä kolme tai neljä kertaa.

Yksi luokkatoveri, no, käytiin pari krt ulkona. En osannut ihastua häneen mutta olin älyttömän otettu. 

Yhdelle annoin numeroni kun se ei antanut omaansa, ja odotin kovasti että se soittaisi. Soitti, mutta noin puolen vuoden päästä. En antanut pakkeja, vaan jopa käytiin muutaman kerran ullkona. 

Kolmas oli kaupan kesätyttö, oli aika hotti mutta seurustelin silloin. Kerroin hänelle että olin tosi otettu ja olisin ollut tosi kiinnostunut mutta poikkeuksellisesti seurustelen. Tuo tyttö jonka kanssa tuolloin seurustelin, se ei ole vieläkään lähtenyt. 

Olitko siis kiinnostunein tuosta vikasta koska se oli kaunein? Ja jäikö tunteet ekaa syttymättä kun se ei ollut kaunis? 

Vierailija
39/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Tavallinen nainen jos laittaa viestiä tutulle miehelle "mitä suunnitelmia uudelle vuodelle, mentäiskö kahville?" Niin varmasti saa myöntävän vastauksen.

Ei pidä paikkaansa. Pitää olla vähintään sievä jotta mies kiinnostuu. 

Vierailija
40/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.

Ei kai sitä elämänsä aikana kohtaa yli sataa niin kiinnostavaa ihmistä, että voisi edes saada pakit. Olen itse vähän yli 40, ja aloin kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta ehkä 13-vuotiaana... Jos teini-iän ihastukset lasketaan mukaan, olen elämäni aikana ollut yhteensä kiinnostunut ehkä max 20 ihmisestä. Miten te jotkut löydätte satoja kiinnostavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän