Siis kuka ostaa halpoja vessapapereita?
Mikä ihmeen järki hinkuttaa peräreikä verille jonkun euron säästön takia?
Kommentit (37)
Pöllin tietysti aina ensin kalleimmat rullat mutta paremman puutteessa kehnompikin kelpaa.
Pylly on tapana pestä bideellä iso hädän jälkeen ja "taputtelen" kuivaksi paperilla. Kuka hinkuttaa kakkaa ees taas?
Ostan itse aina halvinta vessapaperia koska minulle on ihan sama kuinka kalliilla vessapaperilla pyyhin pyllyni.
M34
Kuinka väkivaltaisesti te peräreikäänne hankaatte, kun kerran menee verille?
Ja vastauksena sun varsinaiseen kysymykseen; sellaiset jotka haluaa ostaa halpaa kusi/paska paperia
Ennenvanhaa pyyhittiin vanhalla sanomalehdellä.
Lidlin Florays Soft (3-kerroksinen) on edullisin ja erittäin hyvä. Olen siirtynyt siihen. Turha ostaa kallista Emboa, Lambia ym.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka väkivaltaisesti te peräreikäänne hankaatte, kun kerran menee verille?
Ja vastauksena sun varsinaiseen kysymykseen; sellaiset jotka haluaa ostaa halpaa kusi/paska paperia
Eikös Venäjällä ole niitä Putinille tarkoitettuja Pampers Elite Gold -vaippoja, joissa on lehtikultaa ja riikinkukon untuvaa?
Kuule, jos elintaso on nollan alapuolella niin ihminen ostaa sen minkä pystyy. Eikä muuten mene ruvelle se paikka pyyhkimällä. Taitaa olla herrojen ongelmia tuokin asia.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisilla on persaukisten ongelmat
Se on just näin ja jumalilla on jumalten ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Pylly on tapana pestä bideellä iso hädän jälkeen ja "taputtelen" kuivaksi paperilla. Kuka hinkuttaa kakkaa ees taas?
Itselläni on sellainen tapa, että minä "kerään" ne pökäleen rippeet paperilla perästäni ja sen jälkeen puhdistan vielä varmuuden vuoksi vedellä. En halua suihkuttaa sitä paskaa pitkin poikin
Wc-paperia osa käyttää niistämiseen. Jos ei ole varaa ostaa nenäliinoja suuria määriä. Krooniset allergiat ja viileä sää. Eli wc-paperin tulisi olla pehmeää, kerroksista ja puhdasta. Myös alaosa ei kaipaa monella karheaa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Florays Soft (3-kerroksinen) on edullisin ja erittäin hyvä. Olen siirtynyt siihen. Turha ostaa kallista Emboa, Lambia ym.
Halvin on paras, kun se repeää pyyhkiessä ja sormenpää muuttuu ruskeaksi. Kiva tuoksu jää sormeen.
Vierailija kirjoitti:
Pöllin tietysti aina ensin kalleimmat rullat mutta paremman puutteessa kehnompikin kelpaa.
En lähde tähän. Jumala näkee kaiken. Mielummin ostan rehdisti sitä köyhää paperia eikä sekään ilmaista köyhälle ole.
Säästän eniten kun en pyyhi ollenkaan.
Pyyhin aina sormella ja sitten pyyhin sormen yhdellä paperilla. Säästää ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Halvin on paras, kun se repeää pyyhkiessä ja sormenpää muuttuu ruskeaksi. Kiva tuoksu jää sormeen.
Eikös ne kädet pestä muutenkin asioimisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Säästän eniten kun en pyyhi ollenkaan.
Turha sitä on pyyhkiä, jos tekee luonnossa ja hankaa perseensä toisaalla luonnossa
Persaukisilla on persaukisten ongelmat