Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen nainen saa ihan yhtä todennäköisesti pakit kuin tavallinen mieskin

Vierailija
30.12.2024 |

Tai ainakin minä saan ja oletan muidenkin naisten saavan.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen on sellanen söppänän sievä taskuraketti sievän pyöreä kauniilla hiuksilla. :3

Vierailija
42/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimiljonääreillä ja leffatähdilla on valinnanvaraa, sitähän tässä varmaan haettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, ei lihava, nainen saa seksiä just silloin kun haluaa. 

Tavallinen, normaalivartaloinen, mies ei saa seksiä kuin maksulliselta. Tai sitten jyrälä skiltä epätoivoisen kiimaiselta naiselta.

Vierailija
44/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen, normaalivartaloinen, mies ei saa seksiä kuin maksulliselta. Tai sitten jyrälä skiltä epätoivoisen kiimaiselta naiselta.

Ei se tavallinen nainen saa seksiä kuitenkaan niiltä keiltä haluaisi. Tavismieskin saisi kyllä seksiä milloin vain jos mitään kriteerejä ei ole toiselle osapuolelle. 

Vierailija
45/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.

Ei kai sitä elämänsä aikana kohtaa yli sataa niin kiinnostavaa ihmistä, että voisi edes saada pakit. Olen itse vähän yli 40, ja aloin kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta ehkä 13-vuotiaana... Jos teini-iän ihastukset lasketaan mukaan, olen elämäni aikana ollut yhteensä kiinnostunut ehkä max 20 ihmisestä. Miten te jotkut löydätte satoja kiinnostavia?

No mä kyllä olin esim peruskouluaikaan kiinnostunut varmaan koulun joka toisesta pojasta (saamatta ikinä vastakaikua), samoin yliopistossa, harrastuksissa ym on kyllä tullut vastaan reilusti yli 100 miestä joitten kanssa olisin lähtenyt heti treffeille. 

Vierailija
46/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä elämänsä aikana kohtaa yli sataa niin kiinnostavaa ihmistä, että voisi edes saada pakit. Olen itse vähän yli 40, ja aloin kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta ehkä 13-vuotiaana... Jos teini-iän ihastukset lasketaan mukaan, olen elämäni aikana ollut yhteensä kiinnostunut ehkä max 20 ihmisestä. Miten te jotkut löydätte satoja kiinnostavia?

No mä kyllä olin esim peruskouluaikaan kiinnostunut varmaan koulun joka toisesta pojasta (saamatta ikinä vastakaikua), samoin yliopistossa, harrastuksissa ym on kyllä tullut vastaan reilusti yli 100 miestä joitten kanssa olisin lähtenyt heti treffeille. 

Okei, ehkä se sitten on mahdollista. Olin itse just loppukesästä Tinderissä, ja valehtelematta selasin nelinumeroisen määrän miesten profiileita. Ehkä vain joku 3-5 oli sellaisia, joiden kanssa oikeasti olisi kiinnostanut mennä treffeille. Kahdet treffit lopulta tuli, niistä toisesta alkoi tapailu. Ehkä jotkut sitten kiinnostuvat helpommin ja matalammalla kynnyksellä. Oma kokemukseni on nuoresta asti ollut se, että vain harva on kiinnostanut. Toki olin yli 10 vuotta parisuhteessa lasteni isän kanssa, eli on tässä ollut myös pitkiä ajanjaksoja, jolloin en ole etsinyt tai kiinostunut kenestäkään, mutta sinkkuaikoinakin vain todella harvoin joku herättää kiinnostuksen.

Vierailija
47/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymyksessä parisuhteen haluaminen, pitää paikkansa. Seksin suhteen miehet ovat antavaisia h*oruleita, joten pakkeja tulee naisille vähemmän.

On mut torjuttu myös seksin merkeissä..

Ap

Minä en ole seksiäkään saanut niiltä tavismiehiltä joita olen itse lähestynyt. 

Vierailija
48/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleen tulee pakit saaneesta naisesta välittömästi kuva jostain tähtien sodan jabba the hutista. Eihän se muuten ole mahdollista.

nekin naiset saavat miehiä. katso vaikka jotain dokkareita amerikkalaisista 300+ kiloisista naisista. niilläkin on aina lauma lapsia.

Samoin on monilla vastaavilla miehillä. Todennäköisimmin toki ovat lisääntyneet parisataa kiloa hoikempina. 

Vierailija
49/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen EI saa yhtä todennäköisesti pakkeja TAVALLISELTA mieheltä kuin tavallinen mies TAVALLISELTA naiselta. Mutta kun naiset ovat biologisesti ohjelmoituja etsimään itseään TASOKKAAMPIA miehiä, joten näitä tavoitellessaan, kyllä, nainen voi usein saada pakit, mutta EI oman tasoiselta mieheltä. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
50/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ehkä se sitten on mahdollista. Olin itse just loppukesäst

Eräs nainen kertoi minulle treffeillä, että swaippaa oikealle Tinderissä vain yhden kahdesta sadasta miehestä. Tämä toki vain suuntaa antava luku, mutta pointti oli selvä. Ja kyllä, olen komea mies. 

Vierailija
51/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee jos laskee naisiksi vain hoikat naiset, mutta tavalliseen normaaliin miesvartaloon kuuluu pallomaha. 

Vierailija
52/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs nyt istumaan johonkin Prisman tai Citymarketin aulaan pariksi tunniksi jos ette tiedä mikä on "tavallinen nainen". Samoin siellä voi käydä incelit katsomassa miten kaikki parisuhteessa olevat miehet on niitä Chadeja :P Siinä voi sitten arvioida monenko noista naisista kanssa lähtisit ....

Vierailija
53/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavallinen nainen saa seksiä kuitenkaan niiltä keiltä haluaisi. Tavismieskin saisi kyllä seksiä milloin vain jos mitään kriteerejä ei ole toiselle osapuolelle. 

Seksiä NAISELTA.

Vierailija
54/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saisivat pakkeja yhtä useasti kuin miehet, jos tekisivät yhtä useasti aloitteita kuin miehet. 

Tai jos lähestyttäisiin yhtä epärealistisia kohteita 😅

Minä, 48v lyllerö menisin puristelemaan baarissa 18v poikia pepuista ja sönköttäisin että "lähex banee"  😂😂😂

Vierailija
55/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ehkä s

Eräs nainen kertoi minulle treffeillä, että swaippaa oikealle Tinderissä vain yhden kahdesta sadasta miehestä. Tämä toki vain suuntaa antava luku, mutta pointti oli selvä. Ja kyllä, olen komea mies. 

Ei tämä kerro mistään muusta kuin siitä, että miesten profiilit on luokattoman huonoja. Kun pyyhkii vasemmalle kuvattomat, tekstittömät, varatut, seksiseuraa vailla olevat, suomea osaamattomat ja erilaisia hälytyskelloja soittavat, niin jäljelle jää vain 2 sadasta.

Vierailija
56/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ehkä s

Olen se, jolle vastasit, ja mikä pointti siis sulle tuli selväksi? Itse swaippasin oikealle ehkä suunnilleen just yhden sadasta tai kahdesta sadasta. Näistä kaikki eivät oikeasti olleet kiinnostavia, mutta tuntui, että algoritmin takia oli pakko välillä saada joku oikealle. Vaikea sanoa, olisinko sut laittanut oikealle - se ei minulle vielä riitä, että joku on "komea". Täytyi olla myös samanhenkinen kuin minä, ja ulkonäöllisesti mieluummin kiinnostava ja "mun tyyppiä" kuin geneerisen komea. Arvotan seksuaalisen vetovoiman aika korkealle, ja mulla on tietynlaiset preferenssit, jotka sytyttää.

Vierailija
57/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saisivat pakkeja yhtä useasti kuin miehet, jos tekisivät yhtä useasti aloitteita kuin miehet. 

Minä, 48v lyllerö menisin puristelemaan baarissa 18v poikia pepuista ja sönköttäisin että "lähex banee"  😂😂😂

Mun kaveri on oikeasti ihan hottis, 35v timmissä kunnossa, hyvä kroppa (jota esittelee mielellään) ja kauniit kasvot. Ei se silti saanut baarista jotain nuoria poikia mukaansa vaikka kuinka yritti. Kyllä hieman hävetti kaverin puolesta kun sitä touhua seurasin. Hän tekee siis todellakin usein aloitteita ja saa myös pakkeja, mutta toisaalta kyllä hän aina jonkun saa seksiseuraksikin. 

Vierailija
58/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämän päivän tavallinen nainen on reilusti ylipainoinen ja tatuoitu valas. Tavallinen mies voi olla treenattukin ja tatuoimaton.

Vierailija
59/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kerro mistään muusta kuin siitä, että miesten profiilit on luokattoman huonoja. Kun pyyhkii vasemmalle kuvattomat, tekstittömät, varatut, seksiseuraa vailla olevat, suomea osaamattomat ja erilaisia hälytyskelloja soittavat, niin jäljelle jää vain 2 sadasta.

Osittain näin. Mutta ei ne kaikki nyt noin huonoja ole - tai ei ainakaan omassa ikäluokassani pk-seudulla. Itse laitoin vasemmalle paljon fiksun, mukavan oloisia miehiä, jotka olivat vieläpä hyvännäköisiäkin. Jos profiilista kävi ilmi, että hyvin todennäköisesti mies ei vaikuta yhtään samanhenkiseltä kuin minä, tai elämäntyyli on liian erilainen. Että ei itselläni aina syy vasemmalle swaippaamiseen ollut se, että profiili olisi ollut huono. Itse vaan satuin olemaan kiinnostunut ainoastaan todennäköisesti kanssani yhteensopivista miehistä, joten en jaksanut alkaa selata mitään epätodennäköisten tapausten pinoa. Mutta huonoja profiileja tuli silti myös paljon vastaan. Niin joo ja match sai tehokkaasti mielenkiintoni loppumaan, jos aloitusviestissä kehuttiin ulkonäköä.

Vierailija
60/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on oikeasti ihan hottis, 35v timmissä kunnossa, hyvä kroppa (jota esittelee mielellään) ja kauniit kasvot. Ei se silti saanut baarista jotain nuoria poikia mukaansa vaikka kuinka yritti. Kyllä hieman hävetti kaverin puolesta kun sitä touhua seurasin. Hän tekee siis todellakin usein aloitteita ja saa myös pakkeja, mutta toisaalta kyllä hän aina jonkun saa seksiseuraksikin. 

Ei selvästikään ole oikeasti kaunis, ja todennäköisesti on myös vanhan näköinen, jos tuollainen menestys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä