Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen nainen saa ihan yhtä todennäköisesti pakit kuin tavallinen mieskin

Vierailija
30.12.2024 |

Tai ainakin minä saan ja oletan muidenkin naisten saavan.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.

Kyllä mä olen saanut kun lasketaan yhteen kaikki kohtaamiset miesten kanssa joista olen ollut kiinnostunut ja ilmaissut sen. 

Ei millään pahalla mutta oletko kaunis?

Vierailija
82/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin annoin tänä vuonna kahdet pakit deitin kotona, joka kinusi sänkyyn ekoilla treffeillä. Nättejä kroppia oli mutta heidän korvien välissä vaikutti tuulevan navakasti.

: mies30jotakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin annoin tänä vuonna kahdet pakit deitin kotona, joka kinusi sänkyyn ekoilla treffeillä. Nättejä kroppia oli mutta heidän korvien välissä vaikutti tuulevan navakasti.

Mahtavaa, että tällaisiakin miehiä on. 👏

Vierailija
84/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen saanut kun lasketaan yhteen kaikki kohtaamiset miesten kanssa joista olen ollut kiinnostunut ja ilmaissut sen. 

En ole. Mutta tavallisen näköisistä naisistahan tässä puhuttiinkin. Kaunis nainen tuskin saa koskaan pakkeja jollei toinen ole varattu eikä aina silloinkaan. 

Vierailija
85/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut oliko ne naamastakin kauniita? 

Vierailija
86/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä elämänsä aikana kohtaa yli sataa niin kiinnostavaa ihmistä, että voisi edes saada pakit. Olen itse vähän yli 40, ja aloin kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta ehkä 13-vuotiaana... Jos teini-iän ihastukset lasketaan mukaan, olen elämäni aikana ollut yhteensä kiinnostunut ehkä max 20 ihmisestä. Miten te jotkut löydätte satoja kiinnostavia?

No mä kyllä olin esim peruskouluaikaan kiinnostunut varmaan koulun joka toisesta pojasta (saamatta ikinä vastakaikua), samoin yliopistossa, harrastuksissa ym on kyllä tullut vastaan reilusti yli 100 miestä joitten kanssa olisin lähtenyt heti treffeille. 

Meitä on moneen junaan, itse olen koko elämäni aikana ollut kiinnostunut ehkä 10, en todellakaan joka toisesta vastaantulevasta.

Vierailija
87/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palautteen perusteella hyvännäköinen nainen. Saan usein pakkeja. Syy:  treffeille tulevat miehet tajuavat että olen sen pituinen kun olen ilmoittanut. Mies ei, ja ilmeisesti miesten itsetunto ei kestä itseään pitempää naista. Mulla asialle ei olisi väliä.

Hyväksytkö itse itseäsi lyhyemmän miehen?

Vierailija
88/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen palautteen perusteella hyvännäköinen nainen. Saan usein pakkeja. Syy:  treffeille tulevat miehet tajuavat että olen sen pituinen kun olen ilmoittanut. Mies ei, ja ilmeisesti miesten itsetunto ei kestä itseään pitempää naista. Mulla asialle ei olisi väliä.

Hyväksytkö itse itseäsi lyhyemmän miehen?

Sulla lukutaito huono? Hänhän sanoi ihan selvästi, että häntä ei haittaisi, vaikka mies olisi lyhyempi.

t. Eri

Vierailija
89/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen EI saa yhtä todennäköisesti pakkeja TAVALLISELTA mieheltä kuin tavallinen mies TAVALLISELTA naiselta. Mutta kun naiset ovat biologisesti ohjelmoituja etsimään itseään TASOKKAAMPIA miehiä, joten näitä tavoitellessaan, kyllä, nainen voi usein saada pakit, mutta EI oman tasoiselta mieheltä. Hyvin yksinkertaista. 

Mitään osalliuutta siihen ei varmaan ole sillä että miehet on testosteronin vaikutuksen takia kiimaisempia ja kelpuuttaa melkolailla kenet tahansa päästäkseen panemaan kun taas naiset ei ole niin epätoivoisesti seksin perässä ja valitsee sen takia kumppaninsa tarkemmin.. Tuo on vaan incel-hörinöitä.

Vierailija
90/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen EI saa yhtä todennäköisesti pakkeja TAVALLISELTA mieheltä kuin tavallinen mies TAVALLISELTA naiselta. Mutta kun naiset ovat biologisesti ohjelmoituja etsimään itseään TASOKKAAMPIA miehiä, joten näitä tavoitellessaan, kyllä, nainen voi usein saada pakit, mutta EI oman tasoiselta mieheltä. Hyvin yksinkertaista. 

No mä olen kahdesti saanut pakit tavismieheltä Tinder-treffeillä. Mistä päättelen heidän olevan tavallisia miehiä? Toisen kanssa kävin treffeillä marraskuussa ja hän kertoi, että oli viimeksi käynyt treffeillä kesällä ja edellinen tapailusuhde oli vuosi sitten. Toinen mies kertoi, että hän oli jo ehtinyt ajatella, että kukaan nainen ei huomaa hänen Tinder-profiiliaan ja että nämä olivat hänen ensimmäiset treffit pitkään aikaan (no mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan?). Miksi hän sanoisi noin, jos hän saisi paljon tykkäyksiä naisilta?

Vierailija
91/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain kauniit naiset saa tehdä aloitteita tavismiehille? Tai siis kauniillako vain on lupa odottaa muutakin kuin pakkeja ja että mies ilahtuu naisen aloitteellisuudesta?

Ja sitten naristaan kun naiset ei tee aloitteita..

Vierailija
92/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kirjoittaja, mutta kerron oman kokemukseni: olen 179cm pitkä nainen ja minulla oli 4kk tapailusuhde 5cm lyhyemmän miehen kanssa ja kerran 10cm lyhyempi ja laiha mies olisi halunnut jatkaa tutustumista ensitreffien jälkeen.

Vierailija
93/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä keskustella nyt tavisnaisista ja tavismiehistä?  Toisekseen sen kauniin ei pahemmin tarvitse aikaansa aloitteiden tekemiseen uhrata koska on itse jopa riesaksi asti aloitteiden ja kiinnostuksen kohteena.

Vierailija
94/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tinderiin tulisi sellainen säädäntö, että voisi jutella vain yhdelle mätsille kerrallaan. Kun puhuu toisen kanssa niin muut mätsit vaikka sumentuisivat, jotta toinen tietää että nyt se flirttailee muidenkin kanssa.

Onhan tämä nykyajan deittailu mennyt sairaamman puoleiseksi. Ei ihme ettei pitkiä suhteita synny.

Vierailija
95/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin varmaan toiminut toisin noissa tilanteissa, mutta minulta tuntuu puuttuvan terve itsesuojeluvaisto naisten suhteen.

M35

Vierailija
96/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki kuolaa epätoivoisesti jokaisen näkemänsä naisen perään, kuten sinä.

Vierailija
97/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain kauniit naiset saa tehdä aloitteita tavismiehille? Tai siis kauniillako vain on lupa odottaa muutakin kuin pakkeja ja että mies ilahtuu naisen aloitteellisuudesta?

Ja sitten naristaan kun naiset ei tee aloitteita..

Kyllä. Kauniit naiset saavat ainoastaan tehdä aloitteita tavallisille miehille. Tavallisille naisille se on kiellettyä ihan pelikirjan mukaan.

Vierailija
98/102 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt treffeillä, jossa nainen oli valehdellut pituudestaan, ja oli siis vielä pidempi kuin väitti. Kyllä naisetkin osaavat. Ja minulle jotkut naiset ovat valittaneet pituudestani, vaikken heidän pituudesta ole niinkään valittanut. Naisen itsetunto ei ilmeisesti siis kesänyt.

Mä varmaan olen tällainen, jonka luulet valehtelevan pituutensa. Olen 175 cm ja mua luullaan usein pitemmäksi, koska mulla on hyvä ryhti enkä yritä pienentää itseäni millään tavalla.

Vierailija
99/102 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
100/102 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen antaa pakit tavalliselle miehelle. Olen saanut ainakin 500 kertaa pakit tavalliselta naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi